رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

نحوه دریافت فاند تحصیلی کانادا

 

صدای سنجش مجموعه ‌ای از کارگاه‌ های آموزشی در مورد برنامه‌ های کاربردی و نحوه دریافت فاند تحصیلی کانادا را به دانش‌آموزان ارائه می ‌دهد. درواقع همه چیزهایی را که باید در مورد فرآیند درخواست بدانید از اصول اولیه تا بهترین شیوه ‌ها را پوشش می ‌دهد تا به شما کمک کند شانس خود را برای تامین بودجه به حداکثر برسانید.

 پس از بررسی اطلاعات موجود در این سایت، اگر هنوز در مورد بودجه خارجی سؤالی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید. مشاورین با تحصیلات تکمیلی و فوق دکتری، اینجا هستند تا از شما برای درخواست برای آژانس خارجی حمایت کنند.

 

نحوه دریافت فاند تحصیلی کانادا

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

 بورسیه ها چه هستند؟

 کمک های مالی و نحوه دریافت فاند تحصیلی کانادا که برای پیشرفت تحصیلی یا فوق برنامه اعطا می شود به عنوان بورس تحصیلی یا گاهی اوقات کمک هزینه شناخته می شود. دانشجویانی که بورسیه تحصیلی دریافت می کنند نیازی به بازپرداخت پول ندارند. بورسیه ها ممکن است توسط موسسات، سازمان ها، دولت ها یا افراد ارائه شود.

 بسیاری از بورسیه ها شامل یک فرآیند درخواست هستند. با توجه به طیف گسترده ای از بورس های تحصیلی موجود در کانادا یا در کشور محل تولد یک دانشجوی بین المللی آینده نگر، تحقیق در مورد بورسیه های تحصیلی به صورت جداگانه مهم است.

معیارهای واجد شرایط بودن و روند درخواست ممکن است بسیار متفاوت باشد. برای مثال، برخی از بورسیه ها ممکن است به مقاله یا مراجعی از معلمان یا کارفرمایان نیاز داشته باشند. سایر بورسیه ها ممکن است صرفا بر اساس نمرات، دستاورد های ورزشی یا سایر فعالیت های فوق برنامه باشد.

دریافت بورسیه ها و نحوه دریافت فاند تحصیلی کانادا

 کمک های مالی که بر اساس نیاز اقتصادی اعطا می شود به عنوان بورسیه شناخته می شود. مانند بورسیه تحصیلی، دانشجویانی که بورسیه دریافت می کنند، مجبور به بازپرداخت پول نیستند.ممکن است نحوه دریافت فاند تحصیلی کانادا در دانشگاه ها و کالج ها برای دانشجویانی که شرایط خاصی را برآورده می کنند، راحت تر باشد. دانش آموزانی که برای بورسیه درخواست می کنند معمولا نیاز به ارزیابی دارند و ممکن است مجبور باشند اطلاعاتی در مورد درآمد خود یا درآمد والدین خود ارائه دهند. درخواست ها نیز ممکن است توسط یک کمیته بررسی شوند.

 وام برای دانشجویان خارجی

 دانشجویان بین المللی در کانادا به وام های دانشجویی با همان شرایطی که شهروندان کانادایی یا مقیم دائم کانادا هستند دسترسی دارند. در نتیجه، نحوه دریافت فاند تحصیلی کانادا برای دانشجویان بین‌المللی نرخ ‌های بهره یکسانی را پرداخت می‌ کنند و برنامه بازپرداخت مشابهی با شهروندان کانادایی یا مقیم دائم دارند.

 با این حال، دانشجویان بین المللی ممکن است واجد شرایط دریافت وام از سوی دولت های استانی یا فدرال نباشند و ممکن است نیاز به بررسی وام های خصوصی با بانک ها داشته باشند. چندین بانک وام، خطوط اعتباری و نرخ بهره جداگانه برای دانشجویان ارائه می دهند.

 گزینه های بیشتر برای درآمد و نحوه دریافت فاند تحصیلی کانادا

 موسسات فردی ممکن است مشاوره مالی و منابع بیشتری را برای دانشجویان بین المللی ارائه دهند. دانشجویان بین المللی آینده نگر تشویق می شوند که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گزینه های موجود، مستقیماً با دانشگاه ها و کالج ها تماس بگیرند.

 اکثر دانشجویان بین المللی با مجوز تحصیلی معتبر نیز ممکن است تا 20 ساعت در هفته خارج از دانشگاه در طول ترم و به طور تمام وقت در طول تعطیلات برنامه ریزی شده کار کنند.

تامین مالی دکتری در کانادا و نحوه دریافت فاند تحصیلی کانادا

هزینه کم زندگی و تاکید بر اهمیت حمایت از دانشجویان پژوهشگر، کانادا را به مکانی شگفت‌انگیز مقرون به صرفه برای تکمیل مدرک دکتری تبدیل می‌ کند. فرصت‌ های تحقیقاتی عالی و چشم‌انداز بین‌المللی این کشور تنها به جذابیت می‌افزاید.

 بودجه دکتری کانادا می تواند به شکل بورسیه های دولتی، بورسیه های تحقیقاتی مستقل یا دستیاری های فارغ التحصیل ارائه شده توسط خود دانشگاه ها باشد. ما تمام گزینه های اصلی را در این صفحه پوشش داده ایم و توضیح داده ایم که چگونه می توانید برای دکتری خود پشتیبانی پیدا کنید.

 بودجه دکتری کانادا و نحوه دریافت فاند تحصیلی کانادا

 کانادا کشور بزرگی است به طور دقیق، این کشور دومین کشور بزرگ جهان از نظر توده زمین است.  این موضوع چه ربطی به تحصیل در مقطع دکتری دارد؟

  خوب، وسعت کانادا و این واقعیت که به چندین استان و منطقه قابل توجه تقسیم شده است تعمیم بودجه را دشوار می کند. در اینجا چند نکته وجود دارد که باید قبل از انجام این کار به خاطر بسپارید:

کانادا وام‌ های دانشجویی ارائه می‌ کند، اما این وام‌ ها معمولا فقط برای شهروندان کانادایی یا سایر دانشجویانی که حق اقامت دائم در کانادا دارند در دسترس است.

 کانادا به 10 استان مجزا تقسیم می‌شود (سه منطقه نیز وجود دارد، اما این ‌ها میزبان دانشگاه‌ های تحقیقاتی نیستند) و هر کدام این آزادی را دارند که روش آموزشی خود را تعیین کنند. این به این معنی است که برخی از گزینه های بودجه می تواند بین دانشگاه های ایالت های مختلف متفاوت باشد.

تحصیل دکتری و نحوه دریافت فاند تحصیلی کانادا

هزینه های دکتری معمولا برای دانشجویان بین المللی بیشتر است، اما همیشه این طور نیست. برخی از دانشگاه ها از همه داوطلبان هزینه یکسانی دریافت می کنند. برخی از دانشگاه‌ های کانادا در واقع یک استاندارد پایه بودجه را برای دانشجویان دکتری خود وضع می ‌کنند.

این بدان معناست که هر فردی که در مقطع دکتری پذیرفته می شود باید حداقل از طرف دپارتمان، گروه تحقیقاتی یا دانشکده تحصیلات تکمیلی خود حمایت شود. دانشجویان بین المللی در کانادا ممکن است به طیف گسترده ای از گزینه های کمک مالی برای کمک به آن ها در هزینه های تحصیل در کانادا دسترسی داشته باشند.

 شرکت های خصوصی و نحوه دریافت فاند تحصیلی کانادا

 تأمین مالی خارجی توسط دانشجو انجام می شود، گاهی اوقات با حمایت واحد دانشگاهی.  در برخی موارد، دانشجوی آینده نگر باید حتی قبل از درخواست به دانشگاه، این مسیر را بررسی کند، زیرا زمان بندی می تواند بسیار طولانی باشد. در موارد دیگر، دانشجویان می توانند پس از شروع تحصیل خود برای کمک مالی خارجی درخواست دهند. لطفا با واحد دانشگاهی آینده ‌تان تماس بگیرید تا نحوه مدیریت بودجه خارجی را تأیید کنید.

چه زمانی برای تامین مالی خارجی اقدام کنم؟

 به محض اینکه تصمیم خود را برای ادامه تحصیلات تکمیلی گرفتید، باید برای کمک مالی خارجی درخواست دهید. در برخی موارد، واحد های دانشگاهی (بخش ها، مدارس یا مؤسسات) از شما می خواهند که قبل از درخواست، برای این بودجه درخواست دهید. در موارد دیگر، دانشجویان می توانند پس از شروع تحصیل خود برای کمک مالی خارجی درخواست دهند. برای بسیاری از بورسیه های خارجی، باید یک سال قبل از شروع برنامه خود درخواست دهید.

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.