رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

مهاجرت کاری به کانادا

بیشتر اتباع خارجی برای کار در کانادا به مجوز کاری نیاز دارند. اگر مطمئن نیستید که به مجوز کار نیاز دارید یا کدام یک را دریافت کنید. دو نوع مجوز کار وجود دارد مجوز کار اختصاصی کارفرما و مجوز کار آزاد که در این مطلب به آن ها اشاره شده است. به طور کلی افسر مهاجرت از شما مدارک مربوط به مهاجرت کاری به کانادا را می خواهد این مورد نیز در این جا به آن پرداخته می شود. برای پاسخگویی به دیگر سوالات با صدای سنجش در تماس باشید.

 

مهاجرت کاری به کانادا

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

مجوز اختصاصی کارفرما

مجوز کار خاص به کارفرمایان به شما امکان می دهد با توجه به شرایط موجود در کانادا کار کنید و از این طریق مهاجرت کاری به کانادا داشته باشید.

مواردی که قبل از شروع کار، کارفرمای شما باید به شما بدهد:

نسخه ای از ارزیابی تأثیر بازار کار (LMIA) پیشنهاد شماره اشتغال (برای کارگران معاف از LMIA) برای دریافت این شماره ، کارفرما ی شما باید از پورتال کارفرما استفاده کند. اگر کارفرمای شما نیازی به استفاده از پورتال کارفرما برای ارائه پیشنهاد اشتغال ندارد ، باید نسخه ای از قرارداد کار را به شما ارائه دهد.

اجازه کار آزاد برای مهاجرت کاری به کانادا

اجازه کار آزاد به شما امکان می دهد برای هر کارفرمایی در کانادا کار کنید ، به جز مواردی که در لیست کارفرمایانی که نتوانسته اند شرایط را رعایت کنند و واجد شرایط نیستند، فقط در شرایط خاص می توانید مجوز کار آزاد را دریافت کنید.

اگر می خواهید خانواده خود را با همسر خود یا شریک زندگی مشترک و فرزندان وابسته همراه خود بیاورید، ممکن است در هنگام کار در کانادا بتواند با شما کار کند، تحصیل کنند یا زندگی کنند.

شرایط لازم برای همه متقاضیان مهاجرت کاری به کانادا

شرایط خاصی وجود دارد که بسته به مکانی که در هنگام درخواست مجوز کار خود دارید ، باید آن ها را برآورده کنید. اما صرف نظر از این که در کجا درخواست می کنید یا کدام نوع اجازه کار را درخواست می کنید ، باید به یک افسر ثابت کنید که با انقضا اجازه کار خود کانادا را ترک خواهید کرد.

برای مهاجرت کاری به کانادا باید نشان دهید که در طول اقامت در کانادا و بازگشت به خانه ، پول کافی برای مراقبت از خود و اعضای خانواده خود دارید. از قانون پیروی کنید و سابقه فعالیت مجرمانه نداشته باشید که نشان دهد این خطری برای امنیت کانادا نیست.

در صورت لزوم از سلامتی برخوردار باشید و در صورت لزوم معاینه پزشکی داشته باشید. برنامه ریزی برای کار برای یک کارفرمای ذکر شده با وضعیت “غیرمجاز” در لیست کارفرمایانی که نتوانسته اند شرایط را رعایت کنند.

نحوه درخواست شما برای مجوز کار بصورت آنلاین

اگر در خارج از کانادا هستید و می خواهید برای مهاجرت کاری به کانادا اقدام کنید ، اثر انگشت و عکس (بیومتریک) تغییرات موقت در بیومتریک قرار ملاقات بیومتریک خود را در اسرع وقت برای جلوگیری از تأخیر در پردازش رزرو کنید. اگر نمی توانید در مهلت مقرر در نامه آموزش بیومتریک خود قرار ملاقات رزرو کنید ، ممکن است اقداماتی برای کمک به شما انجام شود.

همچنین ممکن است از شما بخواهند که به مصاحبه با مسئولان کانادا در کشور خود بروید ، یا اطلاعات بیشتری را ارسال کنید یا اسناد را برای سیستم برنامه آنلاین با استفاده از زمان جهانی هماهنگ (UTC) ارسال کنید. اگر از شما بخواهند اسناد را در حساب خود بارگذاری کنید ، باید آن ها را قبل از نیمه شب UTC در روزی که افسر به شما می دهد ارسال کنید. اطمینان حاصل کنید که تفاوت بین زمان محلی خود و UTC را می دانید.

ویزای کانادا

اقامت کانادا

زندگی در کانادا

نحوه پردازش برنامه شما و مهاجرت کاری به کانادا

برنامه شما را بررسی خواهیم کرد تا مطمئن شوید که تمام اسناد لازم ، از جمله بیومتریک را دارید.اگر ناقص باشد ، برنامه شما بدون پردازش آن باز می گردد. یک افسر همچنین لیست کارفرمایانی را که نتوانسته اند شرایط را رعایت کنند بررسی می کند تا اطمینان حاصل کند که کارفرما می تواند شما را استخدام کند ، و شما واجد شرایط دریافت مجوز کار هستید.

برای ورود به کانادا ممکن است به معاینه پزشکی نیاز داشته باشید. اگر این کار را انجام دهید ، یک افسر به شما می گوید و دستورالعمل هایی را برای شما ارسال می کند. یک معاینه پزشکی می تواند بیش از 3 ماه به زمان لازم برای مهاجرت کاری به کانادا پردازش درخواست شما اضافه کند.

اگر درخواست مجوز کار شما تأیید شود ، نامه تأییدیه ای دریافت خواهید کرد که می گوید شما مجاز به کار در کانادا هستید. به این نامه ورودی نامه مقدمه گفته می شود. هنگام سفر به کانادا و ارائه آن درزمان ورود الزامی است. این نامه اجازه کار شما نیست. فقط روز ورود به کانادا مجوز کار خود را دریافت خواهید کرد. مجوز کار نوع کاری را که می توانید انجام دهید همچنین مکان و زمان کار شما را نشان می دهد.

مدارک خود را هنگام ورود به کانادا آماده کنید

وقتی برای مهاجرت کاری به کانادا وارد می شوید ، هویت شما را بررسی می کنند ، هویت شما را بررسی می کنند تا مطمئن شوند که شما همان شخص هستید. اگر در برخی از فرودگاه های کانادایی وارد کانادا شوید ، اثر انگشت شما به طور خودکار در یک کیوسک بازرسی اولیه بررسی می شود ، سیستم هویت شما را در برابر اطلاعات جمع آوری شده هنگام ارسال درخواست شما را بررسی می کند.

افسر تصمیم نهایی را برای صدور مجوز کار برای شما می گیرد و به شما اجازه می دهد وارد کانادا شوید. در صورت قبولی از طریق یک کارفرما و مهاجرت کاری به کانادا مجوز کار شما را چاپ می شود.

هنگامی که افسر خدمات مرزی اسناد شما را بررسی کرده و تأیید می کند که می توانید وارد کانادا شوید ، افسر مجوز کار واقعی را برای شما چاپ می کند. اگر سؤالی دارید یا در مجوز کار خود اشتباهی رخ داده است ، قبل از ترک از افسر بپرسید. گذرنامه شما باید بیش از زمانی که قصد حضور در کانادا را دارید معتبر باشد. اجازه کار شما بیشتر از تاریخ انقضا گذرنامه شما معتبر نخواهد بود.

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.