رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در کانادا

 

برای پاسخ به سوالی که ممکن است برای افراد به وجود بیاید که بهترین برنامه برای رفتن به کشور کانادا برای یک سرمایه گذار و خانواده آن ها چگونه می تواند باشد؟ دراین مطلب  پنج گزینه برتر مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در کانادا را برای شما توضیح خواهیم داد. روش های متفاوتی برای سرمایه گذاران وجود دارد که می توانید از آن ها بسته به شرایط خود استفاده کنید. برای پاسخگویی به دیگر سوالات و آشنایی بیشتر با سرمایه گذاری در این کشور با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در کانادا

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

برنامه پذیرش استان کبک

حدود 750000 دلار (800000 دلار کانادا) مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در کانادا از طریق دولت استان کبک به مدت پنج سال بدون بهره سرمایه گذاری کنید. در حدود 24 تا 36 ماه، شما اقامت دائمی را دریافت می کنید که به شما و خانواده نزدیکتان اجازه ورود به کانادا را می دهد. این مبلغ به شما پس از پنج سال برگردانده خواهد شد. برای فرانسوی زبانان، این برنامه همیشه باز است. برای انگلیسی‌ زبان‌ ها یا افرادی که فرانسوی صحبت نمی‌کنند، این برنامه تا سپتامبر ۲۰۱۴ بسته است.

این یک سرمایه گذاری غیرفعال است که در آن پول شما توسط کبک برای توسعه اقتصادی استفاده می شود. نکته جالب اینجاست که باید موافقت کنید که در استان کبک زندگی کنید، برای مثال در مونترال یا شهر کبک. با این حال، منشور حقوق و آزادی های کانادا حقوق تحرک را تضمین می کند و بنابراین این امکان را برای سرمایه گذاران فراهم می کند که متعاقبا به سایر نقاط کانادا نقل مکان کنند.

گرفتن وام برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در کانادا

اگر 750,000 دلار زیاد به نظر می رسد، می توانید از یک واسطه مالی وام دریافت کنید.  به این ترتیب، سرمایه گذاران می توانند بار سرمایه گذاری 750000 دلاری را به مدت پنج سال از عهده خود بردارند. هزینه وام کمتر از 205000 دلار (220000 دلار کانادا) است. هیچ شرط سنی یا تحصیلی برای این برنامه وجود ندارد، اما سرمایه گذار و اعضای خانواده باید از سلامت معقولی برخوردار باشند. به غیر از اخطار فرانسوی زبان بالا، عملاً هیچ الزامی برای مدرک زبان وجود ندارد.

بخش 205 ویزای کاری و مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در کانادا

از خوبی های این طرح کنترل پول و حمایت شخصی و از نکات منفی می توان خطرات مرتبط با یک راه اندازی و مشارکت فعال مورد نیاز نام برد. این روش شامل راه اندازی کسب و کار خودتان است. این فرآیند مستلزم ادغام شرکت کانادایی شما، ثبت نام در Revenue Canada، باز کردن یک حساب بانکی کانادایی برای شرکت شما و واریز پول به حساب برای استفاده شرکت است.

شما باید یک طرح کسب و کار تهیه کنید که توضیح دهد مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در کانادا توسط شما چه از نظر اقتصادی، اجتماعی یا فرهنگی چه سودی برای کانادایی ها خواهد داشت. به عنوان مثال: من یک مشتری داشتم که در نوا اسکوشیا تجارتی را برای صادرات محصولات ماهی کانادایی به بازار آسیا افتتاح کرد.

ما استدلال کردیم که این تجارت ماهیگیران کانادایی را استخدام می کند و بازارهای صادراتی جدیدی برای محصولات ماهی کانادا پیدا می کند. پس از یک سال موفقیت در کسب و کار، می‌توانید تحت کلاس تجربه کانادایی برای اقامت دائم درخواست دهید

ویزای کار انتقال بین شرکتی و مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در کانادا

راه ارزان برای دریافت اقامت دائم از نکات منفی این است که این روش نیاز به پشتیبانی یک شرکت درخواست کننده دارد. اگر از شرکت خود در خارج از کشور به یک شرکت کانادایی وابسته منتقل شوید تا به عنوان مدیر، اجرایی یا فردی با دانش تخصصی کار کنید، ممکن است بعدا حق دریافت اقامت دائم کانادا را داشته باشید.

باید حداقل یک سال در سه سال گذشته برای شرکت وابسته در خارج از کشور کار کرده باشید و شغل شما در کانادا باید شبیه کاری باشد که در خانه انجام می دادید.

با فرض اینکه واجد شرایط باشید، تا چهار سال ویزای کار دریافت خواهید کرد. زمان پردازش برای انتقال گیرندگان بین شرکتی کمتر از شش ماه است. پس از یک سال، می توانید تحت کلاس تجربه کانادایی برای اقامت دائم درخواست دهید.

 

  1. برنامه‌های نامزد استانی (PNP) و مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در کانادا

بهتر است بگوییم که تنوع زیادی برای انتخابو جود دارد ولی از نکات منفی آن این است که قوانین مدام در حال تغییر، مرتبط با استان سرمایه گذاری، مشارکت عملی است.

بسیاری از استان‌های کانادا برنامه‌های مهاجرت تجاری خود را دارند که به برنامه‌های نامزد استانی (PNP) معروف هستند. آن ها کمی مانند ویزای کار بخش 205 کار می کنند.  من از استان جزیره پرنس ادوارد (PEI) به عنوان مثال استفاده خواهم کرد.

برنامه PEI و مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در کانادا مستلزم داشتن دارایی خالص کمتر از 560,000 دلار (600,000 دلار کانادا)، کمی بیش از 185,000 دلار (200,000 دلار کانادا) به عنوان سپرده امنیتی قابل استرداد، سرمایه گذاری حدود 185,000 دلار (200,000 دلار کانادا دو سال تجربه مدیریتی) در یک کسب و کار است. پنج سال گذشته و شرایط لازم برای زبان انگلیسی و حداقل آموزش را داشته باشد.

پس از تایید نامزدی استانی و مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در کانادا

برای موفقیت در این برنامه، باید به طور موثر به PEI سفر کنید تا با مقامات استانی ملاقات کنید و آن ها را از تمایل خود برای سرمایه گذاری و زندگی در PEI راضی کنید.  بازپرداخت سپرده امنیتی شما بر اساس این تضمین ها است.

اگر سرمایه گذاری پیشنهادی شما در یک شرکت محلی تایید شود، گواهی نامزد استانی برای شما صادر می شود که اولویت پردازش مهاجرت را برای شما فراهم می کند. این منجر به اقامت دائم می شود که در اکثر موارد 12 تا 24 ماه طول می کشد.

برخلاف بخش 205 و گزینه‌های انتقال گیرنده بین شرکتی در بالا، برنامه‌های PNP مانند آن چه در PEI وجود دارد مجوزهای کار را رد می‌ کنند و سرمایه‌ گذار را مستقیما به اقامت دائم می‌برند.

برنامه کارآفرینی کبک و مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در کانادا

از نکات مثبت آن سرمایه گذاری کوچک در کسب و کاری که منجر به اقامت دائم می شود. اقدامات انجام شده برای کسب یک کسب و کار در کبک یا توانایی شما برای انجام یک پروژه تجاری، عنصر کلیدی در ارزیابی شما خواهد بود.

برای واجد شرایط بودن برای این برنامه، باید شرایط زیر را داشته باشید:

دارایی خالص حداقل 280000 دلار (300000 دلار کانادا)

داشتن حداقل دو سال تجربه در راه اندازی یک تجارت در پنج سال گذشته در حالی که حداقل 25٪ از حقوق صاحبان سهام را کنترل کنید.

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.