رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

بورسیه تحصیلی در کانادا

در این مطلب تعدادی از بورسیه تحصیلی برتر در کانادا را انتخاب کرده ایم که باید برای آن ها درخواست دهید، مشروط بر این که معیارهای آن ها را داشته باشید. به دلیل دوره‌ های برتر در کانادا، بسیاری از دانشجویان بین‌المللی کانادا را ترجیح می‌دهند ما همه چیزهایی را که برای ارسال موفقیت آمیز درخواست های بورسیه خود باید بدانید را پوشش داده ایم. داشتن بورسیه تحصیلی در کانادا به شما کمک می کند که به دلیل مسائل مالی از ادامه تحصیل بازنمانید.

بورسیه تحصیلی در کانادا

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

Vanier کانادا برای ادامه تحصیل

دولت کانادا بورسیه تحصیلی در کاناداVanier Canada Graduate Graduate Scholarships (Vanier CGS) را راه اندازی کرده است. بهبود توانایی کانادا برای جذب و حفظ دانشجویان دکترا در سطح جهانی و با مهارت بالا، و کانادا را به عنوان مرکز جهانی برتر در تحقیقات و آموزش عالی ایجاد کنید.

برای در نظر گرفتن بورسیه Vanier، باید مهارت های رهبری و استاندارد بالای پیشرفت تحصیلی را در برنامه های کارشناسی ارشد در مهندسی، علوم طبیعی، بهداشت، علوم اجتماعی یا علوم انسانی نشان دهید.

در هر زمان، در مجموع تا 500 دانشجو با بورسیه تحصیلی Vanier برای برنامه های دکترا در موسسات مختلف کانادا وجود دارد.

شرایط  Vanier بورسیه تحصیلی در کانادا

ابتدا باید در یک برنامه دکترا در یکی از دانشگاه های کانادا ثبت نام کنید. ارزش این بورس تحصیلی 50000 دلار در سال به مدت سه سال در طول دوره دکترا می باشد برای واجد شرایط بودن، سه معیار ارزیابی دارای وزن یکسان وجود دارد: برتری علمی، پتانسیل پژوهشی، و رهبری کاندیداها باید توسط موسسه کانادایی که می خواهند در آن تحصیل کنند معرفی شوند

حدود 200 دانشجو هر ساله برای تحصیل در دانشگاه تورنتو، دانشگاه بریتیش کلمبیا، دانشگاه واترلو، دانشگاه آلبرتا و نزدیک به 100 موسسه دیگر این بورسیه را دریافت می کنند.

معیارهای ارزیابی شما برای بورسیه تحصیلی در کانادا

برتری تحصیلی، همان طور که با نتایج تحصیلی گذشته، رونوشت ها، بورسیه ها، جوایز و تمایزات نشان داده شده است.

پتانسیل تحقیقاتی، همانطور که سابقه تحقیقاتی شما، علاقه شما به تحقیق، تحقیق پیشنهادی و پتانسیل آن برای ارتقاء دانش در زمینه و نتایج مورد انتظار آن نشان داده شده است. تجربه تحقیقاتی شما و تأثیر آن نشان‌ دهنده پتانسیل شما به عنوان رهبر پژوهشی آینده است.

شما برای بورسیه تحصیلی در کانادا باید در مورد ویژگی های شخصی خود مانند تفکر انتقادی، کاربرد دانش، قضاوت، اصالت، ابتکار، استقلال و اشتیاق برای تحقیق در مقاله بیانیه رهبری شخصی خود بنویسید.  شما باید مراجع قوی داشته باشید تا آن را تایید کنید.

علاوه بر این، دستاورد های شما در زمینه همکاری، کار تیمی و راهنمایی نیز به عنوان مشارکت شما در تحقیق و آموزش پرسنل بسیار ماهر به حساب می آید. رهبری، که شامل توانایی رهبری ثابت و بالقوه است.

دستاورد شخصی شما و بورسیه تحصیلی در کانادا

این شامل مشارکت و دستاورد های شما در کارآفرینی، تجارت، علم، ورزش، هنر، سفر خارجی یا تحصیل است.

مشارکت شما در زندگی آکادمیک این موضوع شامل هر یک از دستاورد های شما در مشاوره/تدریس یا تجربه سرپرستی، مشارکت در جامعه دانشجویی، کمیته دانشجویی، تیم ها، سنا، هیئت مدیره و غیره، سازماندهی کنفرانس ها، رویداد ها و سمینارها، نقش شما در آکادمیک یا حرفه ای است.

جوامع و مدیریت پروژه تجربه شما به عنوان یک داوطلب برای پروژه های اجتماعی با برخی از NGO ها. ممکن است راه های دیگری وجود داشته باشد که در آن می توانستید توانایی های رهبری خود را نشان دهید.

دانشگاه واترلو و بورسیه

دانشجویان واجد شرایط  بورسیه تحصیلی در کانادا باید به صورت تمام وقت در برنامه های تحصیلات تکمیلی مبتنی بر تحقیق در دانشگاه واترلو ثبت نام کرده و دارای مجوز تحصیلی معتبر کانادا باشند.

دانش آموزان باید شرایط پیشرفت تحصیلی برنامه خود را برآورده کنند، و شرایط پذیرش آزمایشی برجسته نداشته باشند، یا به طور همزمان جوایز خارجی یا حمایت مالی دریافت کنند، یا از خود تامین مالی شوند.

به ارزش 2045 دلار در هر ترم برای 2 سال (کارشناسی ارشد) یا 4090 دلار در هر ترم برای 3 سال (دکتری)

علاوه بر این، بورسیه های تحصیلی بسیار بیشتری برای دانشجویان بین المللی وجود دارد که می توانید در اینجا جستجو کنید. بیشتر این بورسیه ها بر اساس تعالی تحصیلی و علاقه نشان داده شده به پیگیری تحقیقات در زمینه های خاص داده می شود.

بورسیه تحصیلی آلن پلامتری در رشته مهندسی مکانیک و مکاترونیک (20000 دلار)

بورسیه های خانواده کنراد برای برنامه کارشناسی ارشد در کسب و کار، کارآفرینی و فناوری (MBET) (10,000 تا 20,000 دلار)

انتاریو و بورسیه تحصیلی در کانادا

برنامه بورسیه تحصیلات تکمیلی انتاریو (OGS) توسط دولت استانی برای تشویق تعالی در تحصیلات تکمیلی در سطوح کارشناسی ارشد و دکترا تامین می شود. این یک بورس تحصیلی مبتنی بر شایستگی است و جوایزی برای دانشجویان، از جمله دانشجویان بین المللی، در تمام رشته های تحصیلی دانشگاهی در دسترس است. نکات کلیدی این بورسیه عبارتند از:

ارزش آن 15000 دلار در سال است

یک داوطلب باید در هر دو سال تحصیلی تمام وقت گذشته، میانگین کلاس اول (حداقل A-/80%) را کسب کرده باشد.

ریز نمرات از همه موسسات تحصیلات تکمیلی مورد نیاز است، خواه مدرک دریافت شده باشد یا خیر. حتی اگر پاییز 2017 اولین ترم این برنامه باشد، ریز نمرات فارغ التحصیل مورد نیاز است. برای آشنایی بیشتر با بورسیه تحصیلی در کانادا با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید.

از همین فرم درخواست بورسیه برای ارزیابی یک نامزد برای بورسیه تحصیلی فارغ التحصیل ملکه الیزابت دوم در علم و فناوری (QEII-GSST) استفاده می شود که ارزش آن نیز 15000 دلار در سال است.

دانش‌آموزان این گزینه را دارند که جایزه OGS یا QEII-GSST را برای حداقل دو ترم (دریافت 10000 دلار در کل) یا سه ترم (دریافت 15000 دلار) دریافت کنند.  جوایز غیر قابل تمدید هستند.

معیارهای ارزیابی انتوریو بورسیه تحصیلی در کانادا

انتخاب بر اساس سه معیار زیر انجام می شود:

تعالی تحصیلی، با وزن 30-50٪ و همان طور که توسط ریز نمرات دانشگاهی، لیست بورس های تحصیلی رقابتی، جوایز و افتخارات نشان داده شده است.

توانایی و پتانسیل پژوهشی در مطالعه برنامه ای، با وزن 30-50% و همانطور که توسط انتشارات، کنفرانس ها، ارائه ها و اصالت نشان داده شده است.

توانایی ارتباط و رهبری، با وزن 0-20٪، و همان طور که توسط لیستی از تجربیات کاری داوطلبانه، رهبری و آکادمیک نشان داده شده است.

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.