رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

اسکیل ورکر کانادا

 

اگر جزو افرادی هستید که سابقه کاری و مهارت دارید می توانید با این روش به کانادا مهاجرت کنید. نحوه کار اسکیل ورکر کانادا به این صورت است که باید حداقل شرایط لازم را داشته باشید مانند تجربه کاری، توانایی زبانی و تحصیلات. باید برای پذیرفته شدن تمان شرایط را داشته باشید. هنگامی که دراکسپرس اینتری قرار گرفتید، از سیستم متفاوتی برای رتبه ‌بندی نمایه شما استفاده می‌کنیم. کاندیداهای بالاترین رتبه را انتخاب شده و از آن ها دعوت می شود برای اقامت دائم اقدام کنند.

اسکیل ورکر کانادا

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

عوامل مهم در انتخاب

این عوامل بخشی از یک شبکه 100 نقطه ای هستند که برای ارزیابی واجد شرایط بودن برای برنامه اسکیل ورکر کانادا استفاده می شود. در هر یک از 6 عامل، امتیاز کسب می ‌کنید. نمره قبولی فعلی 67 امتیاز است. این کشور از امتیاز فاکتور انتخاب برای ارزیابی واجد شرایط بودن شما برای برنامه کارگر ماهر فدرال استفاده می کنیم. اگر همه حداقل شرایط را برآورده کنید، درخواست شما را بر اساس موارد زیر ارزیابی می‌شود :

سن

تحصیلات

تجربه کاری

آیا پیشنهاد شغلی معتبری دارید

مهارت های زبان انگلیسی و/یا فرانسوی

سازگاری (چقدر احتمال دارد در کانادا مستقر شوید)

حداقل الزامات داشتن تجربه کاری اسکیل ورکر کانادا

باید شرایطی را که در لیست NOC آمده داشته باشید. تجربه کاری مهارت شما باید در همان نوع شغل باشد (دارای همان NOC) با شغلی که می خواهید برای درخواست مهاجرت اسکیل ورکر کانادا استفاده کنید (به نام شغل اصلی شما) تجربه کاری حرفه ای به این معنی است که شما در یکی از این گروه‌ های شغلی طبقه ‌بندی ملی مشاغل (NOC) کار کرده‌اید:

 مدیریتی (نوع مهارت 0)

 حرفه ای (سطح مهارت A)

 با مهارت و فنی (سطح مهارت B)

ساعت کاری در 10 سال گذشته و اسکیل ورکر کانادا

حداقل 1 سال کار مداوم یا 1560 ساعت در مجموع (30 ساعت در هفته) شما می‌ توانید به روش‌ های مختلف این کار را انجام دهید:

مقدار مساوی در کار پاره وقت: مثلا 15 ساعت در هفته برای 24 ماه = 1 سال تمام وقت (1560 ساعت)

شما می توانید به تعداد کارهای پاره وقت که برای برآورده کردن این زمان نیاز دارید، کار کنید.

باری آشنایی بیشتر با شرایط کافی است با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.

سابقه کار پاره وقت برای اسکیل ورکر کانادا

شغل شما باید به گونه ای باشد که از آن حقوق دریافت کرده اید یعنی به صورت یک متخصص در موقعیت شغلی قرار داشته اید نه فردی که به تازگی کار خود را آغاز کرده و به صورت یک کارآموز در محیط بوده است.

اگر در موقعیت های شغلی پاره وقت بوده اید به صورت کلی این زمان ها محاسبه می شوند. اگر بیشتر از سی ساعت در هفته کار کرده باشید محاسبه نخواهد شد. برای انجام مشاوره از طریق منو های سایت رزرو انجام دهید.

سابقه کار دانشجویی برای اسکیل ورکر کانادا

تجربه کاری به‌ دست‌ آمده در حین تحصیل ممکن است جزو حداقل ‌های مورد نیاز شما محسوب شود، اگر کار از طریق دستمزد یا کمیسیون پرداخت می شد. مستمر بود (بدون شکاف در اشتغال) و تمام الزامات دیگر برنامه را برآورده می کند. توانایی زبانی شما خوب است شما باید در آزمون‌ های زبان انگلیسی یا فرانسوی برای موارد زیر شرکت کنید:

نوشتن

خواندن

استماع

صحبت كردن

باید نمره قبولی هر چهار موقعیت را با نمره 7 دریافت کنید و مدرک شما دو سال اعتبار خواهد داشت.

تحصیلات و اسکیل ورکر کانادا

موسسه متوسطه (دبیرستان) یا موسسه فوق متوسطه که در کانادا بوده است و یا اگر تحصیلات خارج از کانادا دارید، باید موارد زیر باشد:

اعتبار تکمیل شده، و یک ارزیابی اعتبار تحصیلی (ECA) برای اهداف مهاجرت از سازمان تعیین‌ شده  که نشان می ‌دهد تحصیلات شما برابر با یک گواهی، دیپلم یا مدرک تکمیل شده از یک کانادایی است. موسسه متوسطه (دبیرستان) یا موسسه فوق متوسطه لازم است.

محل و شرایط زندگی در کانادا

باید نشان دهید که برای اقامت خود و خانواده ‌تان در کانادا پول کافی دارید، مگر این که در حال حاضر قادر به کار قانونی در کانادا هستند. برای اسکیل ورکر کانادا یک پیشنهاد شغلی معتبر از یک کارفرما در کانادا داشته باشید شما باید در کانادا پذیرفته شوید.

وقتی نمایه خود را پر می کنید، از شما می پرسند که قصد دارید در کجا ی کانادا زندگی کنید. اگر پیشنهاد کاری دارید باید در همان استان زندگی کنید. اگر سوالی در این زمینه دارید با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید.

حداقل شرایط لازم برای درخواست اسکیل ورکر کانادا چیست؟

داشتن تجربه کاری و مهارت

شما باید حداقل یک سال، در ده سال گذشته قبل از ارائه درخواست الکترونیکی خود برای اقامت دائم، تجربه کار مداوم و تمام وقت (یا معادل آن در کار مستمر پاره وقت) در یک شغل فهرست شده در نوع مهارت 0 داشته باشید.

تکمیل نمایه اکسپرس اینتری اولین قدم برای مهاجرت دائمی به کانادا به عنوان یک کارگر ماهر است. تکمیل نمایه اکسپرس اینتری تضمینی برای دریافت دعوتنامه برای درخواست اقامت دائم نیست. دعوت نامه برای درخواست اقامت دائم بر اساس امتیاز و رتبه شما در کل با استفاده از سیستم رتبه بندی جامع است.

توانایی زبانی

با نتایج آزمون یک سازمان تست زبان تعیین‌شده توسط IRCC، باید نشان دهید که آستانه زبان معیار زبان کانادایی CLB 7 را دارید یا از آن فراتر می ‌روید.

تحصیلات

شما باید یک مدرک تحصیلی کانادایی یا یک مدرک تحصیلی خارجی را همراه با یک گزارش ارزیابی اعتبار تحصیلی برای اسکیل ورکر کانادا از یک سازمان تعیین ‌شده ارائه کنید تا ثابت کنید که مدرک تحصیلی، مدرک یا گواهی خارج از کشور معادل یک مدرک تحصیلی تکمیل ‌شده کانادایی است.

(امتیازها بر اساس مدرک تحصیلی تکمیل شده کانادا یا ارزش مدرک تحصیلی خارجی در استاندارد های کانادا اعطا می شود.) اگر همه حداقل شرایط را داشته باشید، این کشور درخواست شما را بر اساس فاکتور های انتخابی در شبکه امتیاز کارگران ماهر فدرال ارزیابی می ‌کند. برای آشنایی بیشتر با شرای ط با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید.

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.