رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

مشاوره سربازی صدای سنجش

برای این که افراد بتوانند قبل از شروع خدمت سربازی از قوانین و شرایط آگاهی یابند نیاز به اطلاعات زیادی خواهند داشت. بهترین روشی که می توانید سوالات خود را مطرح نمایید تماس با قسمت مشاوره سربازی صدای سنجش است از طریق منو های سایت زمان مشاوره خود را رزرو کنید. موضوعاتی مانند چگونگی گرفتن امریه، معافیت سربازی ، کسری ، معافیت پزشکی و خروج از کشور دیگر موارد می تواند موضوعات مهمی باشد که نیاز به توضیحات مشاور خواهد داشت. پس از رسیدن به سن ۱۸ سالگی افراد باید به خدمت سربازی بروند.

 

مشاوره سربازی صدای سنجش

 

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

پاسخ به سوالات و جلوگیری از سردرگمی

ممکن است شما شامل یکی از شرایط ها مانند معافیت و یا گرفتن امریه یا کسری خدمت باشید ولی با نداشتن تجربه کافی و یا ندانستن قوانین متوجه این موضوع نشده اید. بهترین روش برای اطلاع از کلیه قوانین استفاده از مشاوره سربازی صدای سنجش است. ممکن است کمی هزینه کردن در رابطه با پرسش از مشاورین بهتر از ایجاد هزینه های غیر قابل بازگشت باشد.
در رابطه با شرایط خروج از کشور نیز این مشاوره ها می تواند بسیار به شما کمک کند تا به مشکلی برخورد نکنید و به راحتی مسافرت خارج از کشور داشته باشید.
قوانین ممکن است تغییر کرده باشد بسیار پیش آمده که قانونی قبل تر اعمال می شده است ولی حالا قانون جدیدی جایگزین شده است. اگر از مشاورین صدای سنجش استفاده کنید و با ما در تماس باشید از ایجاد این گونه مشکلات جلوگیری خواهد شد.

چگونگی استفاده از مشاوره سربازی صدای سنجش

برای این که بتوانید با ما در تماس باشید می توانید از شماره های صدای سنجش استفاده کنید و از این طریق راهنمایی های لازم به شما خواهد شد. روش دوم استفاده از گزینه رزرو زمان مشاوره می باشد که از طریق منو های سایت وارد شده اطلاعات خود را تکمیل می کنید و از طریق درگاه بانکی پرداخت خود را انجام دهید و زمان مشاوره خود را رزرو نمایید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند.
برای این که در رابطه با مشاوره سربازی صدای سنجش سوالات خود را مطرح کنید ابتدا زمان مشاوره خود را از طریق سایت رزرو کنید.
حتما بعد از ثبت نام شماره خود را وارد کرده و در دسترس قرار دهید تا در زمان تماس مشاورین ما بتوانید پاسخ دهی انجام دهید. می توانید بعد از این که با شما تماس گرفته شد تمامی سوالات خود را مطرح کنید تا مشاورین ما با دقت پاسخ دهند و شما را راهنمایی کنند.
پرداخت هزینه مشاوره در جهت بالا رفتن کیفیت خدمات دهی به شما عزیزان است که سعی شده با مبالغی که در دسترس همه باشد انجام شود و همه افراد بتوانند از آن استفاده کافی ببرند.

معافیت و مشاوره سربازی صدای سنجش

بسیاری از افراد به دنبال گرفتن معافیت هستند باید گفت این چند مورد برای معافیت وجود دارد مانند معافیت پزشکی که باید مورد تایید قرار بگیرد و مراحل مربوط به خود را خواهد داشت و مورد بعدی کفالت است که بر اساس قوانین جدید به شما توضیح خواهیم داد که آیا جزو این افراد قرار خواهید گرفت یا خیر.
شرایط معافیت برای هر فرد ممکن است متفاوت باشد به همین دلیل باید بررسی انجام شود ولی نظر نهایی را شورای پزشکی و یا نظام وظیفه خواهد داد که آیا درخواست شما انجام می شود یا خیر. موارد دیگری مانند سرباز قهرمان یا طلاق والدین نیز از جمله مواردی است که قوانین آن تغییراتی را داشته است.

خروج از کشور و مشاوره سربازی صدای سنجش

بعضی از افراد علاقه مند به ادامه تحصیل خود در خارج از کشور هستند ویا ممکن است علاقه به سفر خارج از کشور داشته باشند این افراد می توانند با توجه به شرایط و قوانین جدید همه این کار ها را انجام دهند ولی شرایطی وجود دارد که باید حتما آن را داشته باشند.
بسیاری از افراد به دلیل نداشتن مشاور بر این باور هستند که بخاطر نداشتن کارت پایان خدمت نمی توانند از کشور خارج شوند ولی این موضوع درست نمی باشد. شما می توانید با استفاده از مشاوره سربازی صدای سنجش برای ادامه تحصیل و یا مسافرت و به صورت موقت از کشور خارج شوید. با ما در تماس باشید تا از چگونگی شرایط آگاهی یابید.

تاریخ اعزام به خدمت سربازی 1403

کسری خدمت و مشاوره سربازی صدای سنجش

اگر مدرک تحصیلی بالا تر از کارشناسی دارید ممکن است بتوانید بجای حضور در پادگان بتوانید در یک شرکت و یا نهاد مورد تایید شروع به کار کنید و این مدت زمان برای شما دوره سربازی تلقی شود. هر سال ممکن است شرایط و قوانین جدیدی در این رابطه به وجود بیاید به همین دلیل بهتر است با ما در تماس باشید تا بیشتر در جریان شرایط و چگونگی آن قرار گیرید.
در رابطه با حقوق سربازانی که امریه گرفته اند باید گفت که هیچ تفاوتی با دیگر سربازان نظام وظیفه وجود ندارد. اگر از کسری بسیار زیادی برخوردار هستید احتمال این که امریه شامل تان شود کم است.
برای آشنایی بیشتر با موارد مهم گرفتن امریه با مشاوره سربازی صدای سنجش در تماس باشید. در سال های اخیر تعداد افرادی که برای گرفتن امریه از ما سوال می کنند بسیار بیشتر شده است این موضوع می تواند نشان دهنده اهمیت این موضوع باشد.

دفترچه اعزام به خدمت سربازی

دوره کد سربازی چیست

ارتباط با ما و مشاوره سربازی صدای سنجش

تردد برای همه امکان پذیر نمی باشد و این موضوع برای کسانی که در شهر های بزرگ زندگی نمی کنند نیز بیشتر اهمیت دارد. شما می توانید به راحتی از طریق تلفن با ما در تماس باشید و سوالات خود را مطرح کنید. در زمینه سربازی نیز می توانید به راحتی مشاوره دریافت کنید تا مشکلی در روند آن برای شما به وجود نیاید.
می توانید با ما تماس گرفته و با مشاورین ما صحبت کنید و یا ابتدا زمان مشاوره خود را رزرو کنید. با مشاوره سربازی صدای سنجش اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت خواهید کرد و شرایط مورد نظر گرفت تسهیلات یا معافی و حتی امریه را جویا خواهید شد. تاریخ های اعزام افراد و حتی موضوعات مهم دفترچه خدمت سربازی از مواردی است که به شما مشاوره خواهیم داد.
بل استفاده از یک مشاور خوب می توانید در روند کار خود سرعت بیشتری داشته باشید و با اطمینان قدم بردارید تا موفق شوید و از هزینه های زمانی و مالی خود نیز بکاهید.

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.