رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

جهاد دانشگاه و هنرستان بهیاری موسساتی هستند که دوره های بهیاری را ارائه می دهند و این موسسات ثبت نام آزمون کنکور بهیاری 1403 را نیز تعیین خواهند کرد. متقاضیان باید پس از کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های توانبخشی، درخواست ثبت نام را ارسال کنند. برای آشنایی بیشتر با این رشته می توانید با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید و از طریق سایت صدای سنجش زمان مشاوره خورد را رزرو نمایید.

 

ثبت نام آزمون کنکور بهیاری 1403

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

فعالیت در مراکز درمانی بدون مدرک پرستاری و پزشکی

 

یکی از محبوب ترین و چالش برانگیزترین زمینه های تحصیل و اشتغال، درمان است. کنکور سراسری رقابت بسیار بالایی برای رشته های پزشکی و پرستاری دارد و چون تعداد صندلی های زیادی وجود ندارد، بسیاری از متقاضیان پذیرفته نمی شوند. این امر به این دلیل است که مراکز درمانی علاوه بر پزشک و پرستار، امداد گران را نیز استخدام کنند. این افراد می توانند در ثبت نام آزمون کنکور بهیاری 1403 شرکت نمایند.

علاقه مندان به فعالیت در این رشته می توانند در دوره های پیراپزشکی ثبت نام کرده و پس از اخذ مدرک در بیمارستان ها و سایر مراکز درمانی استخدام شوند. متقاضیان باید از مهلت ثبت نام آزمون احراز صلاحیت آگاه بوده و قبل از گذراندن آن برای دریافت گواهینامه اقدامات لازم را انجام دهند. می توانید برای مشاوره با مرکز صدای سنجش تماس بگیرید و سوالات خود را پاسخگویی کنید.

شرایط ثبت نام آزمون کنکور بهیاری 1403

 

متقاضیان برای ثبت نام در آزمون ورودی بهیاری ابتدا باید در کلاس های بهیاری شرکت کرده و آموزش های لازم را طی کنند. به طور کلی، دو راه برای ثبت نام در دوره های سلامت وجود دارد. داوطلبان در مقطع نهم یا دهم می توانند برای هنرستان ثبت نام آزمون کنکور بهیاری 1403 را انجام دهند و پس از سه سال تحصیل فارغ التحصیل شوند را دوره ثبت نام متوسطه دوم مصادف با زمان ثبت نام آزمون هنرستان بهیاری است.

داوطلبان باید در آن زمان در مورد هنرستان های مراقبت های بهداشتی بیاموزند و درخواست های ثبت نام را ارسال کنند. لازم به ذکر است برای قبولی در هنرستان بهیاری باید در آزمون مقدماتی شرکت کنید و در صورت کسب رتبه حد نصاب به مصاحبه دعوت خواهید شد. کسانی که در مصاحبه آکادمی بهیاری موفق می شوند می توانند در این زمینه تحصیل کنند.

معرفی رشته اتاق عمل و بازار کار

جهاد دانشگاهی و ثبت نام آزمون کنکور بهیاری 1403

 

فارغ التحصیلانی که بین 18 تا 45 سال سن دارند با ثبت نام در دوره های آمادگی جهاد دانشگاهی و شرکت در آزمون اختصاصی می توانند مدرک تحصیلی خود را دریافت کنند.

از آنجایی که این سازمان بسته به نیاز کادر پزشکی و تعداد متقاضیان دوره را چندین بار در سال برگزار می کند، زمان دقیق برگزاری دوره و همچنین زمان ثبت نام کنکور پزشکی جهاد دانشگاهی مشخص نیست. متقاضیان برای اطلاع از زمان ثبت نام آزمون به سایت جهاد دانشگاهی مراجعه کنند و یا با مشاورین صدای سنجش در تماس باشند.

تیزهوشان سهمیه و ثبت نام آزمون کنکور بهیاری 1403

 

دارندگان مدرک پرستاری می توانند در هنگام ثبت نام در کنکور سراسری تجربی از سهمیه تعیین شده با مدرک تحصیلی خود برای احراز شرایط پذیرش در رشته پرستاری استفاده کنند.

ناگفته نماند که برای استفاده از سهمیه بهیاری شرایطی وجود دارد که مهم ترین آن این است که شما باید حداقل سه سال سابقه کار بهیاری داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سهمیه کنکور سراسری و یا کمک به آمادگی برای کنکور می توانید با مشاوران تحصیلی صدای سنجش  صحبت کنید.

معرفی رشته تجربی مزایا و معایب و آینده شغلی

شرایط ثبت نام آزمون کنکور بهیاری 1403

 

متقاضیانی که قصد دارند با استفاده از یکی از روش های ذکر شده در بالا در آزمون استعدادیابی ثبت نام کنند، باید واجد شرایط باشند. در ادامه توضیحات راجعب چگونگی ثبت نام به موارد مهم و نکات خاص اشاره شده :

مدرک پایه نهم به دهم.

داشتن تابعیت جمهوری اسلامی

دیپلم کلاس نهم

دستیابی به معدل لازم (هر آموزشگاه تصمیم می گیرد که آن معدل چقدر باشد).

سن محدودیت: حداکثر 18.

گرفتن و قبولی در آزمون کتبی مورد نیاز هر هنرستان.

پذیرش در طول مصاحبه

لطفا توجه داشته باشید که داوطلبان بومی و کسانی که خانواده شهید هستند در هنگام ثبت نام در هنرستان بهیاری در اولویت هستند.

چگونگی ثبت نام آزمون کنکور بهیاری 1403 جهاد دانشگاهی

ارائه مدارک تحصیلی (همه رشته ها).

حداقل سن 16 و حداکثر سن 45 سال است.

معدل دیپلم باید حداقل 12 باشد.

بسته به حجم درخواست ها، آزمون ورودی دانشگاه جهاد دانشگاهی ممکن است بیش از یک بار در سال ثبت نام شود.

علاوه بر شرایط ذکر شده در بالا، داوطلبان باید مدارک تکمیلی را در هنگام ثبت نام ارائه کنند که جهاد دانشگاهی اعلام خواهد کرد.

مدارک مورد نیاز آزمون استعدادیابی و ثبت نام آزمون کنکور بهیاری 1403

 

برای ثبت نام در آزمون حضوری  باید مدارک زیر را ارسال کنید.

ارائه کپی مدرک تحصیلی و واقعی.

(سه تکه) عکس 3*4.

شناسنامه و کارت ملی با کپی.

دو میلیون و چهارصد هزار تومان مبلغ چک یا سفته است.

هزینه حضور در دانشگاه در سال گذشته 3.6 میلیون تومان بوده و امکان پرداخت به صورت اقساطی وجود داشت.

این مقدار احتمالا در سال جدید افزایش می یابد.

برای آگاهی کامل از مدارک مورد نیاز با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند و سوالات شما نیز پاسخگویی شود.

سایت ثبت نام آزمون کنکور بهیاری 1403

 

هر مرکز دارای فرآیند ثبت نام متفاوتی برای دوره های سلامت 1403 است.

معمولاً متقاضیان برای ثبت نام در خدمات سلامت باید به وب سایت آن دانشگاه یا مرکز پزشکی مراجعه کنند.

ثبت نام اولیه به آدرس komakparastari.ir امکان پذیر است. داوطلبان باید با مراجعه به این سایت مدارک لازم را تکمیل کنند. دوره های جهاد دانشگاهی مستلزم هزینه می باشد که هنگام ثبت نام در سایت باید آن را پرداخت نمایید.

شما باید کد رهگیری را که حدود 72 ساعت بعد از ثبت نام در کنکور برای شما ارسال می شود را نگه دارید و مدارک خود را تایید کنید. بعد از مدتی مرکز با شما تماس گرفته و مشخصات ثبت نام حضوری را بررسی می کند.

طبق زمان های تعیین شده باید حضوری ثبت نام کنید. برای ثبت نام حضوری باید این مدارک ارائه شود. برای آَنایی بیشتر کافی است با مرکز صدای سنجش در تماس باشید.

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.