رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی 1403

نظام آموزشی دانشگاه غیرانتفاعی بر اساس قوانین و مقررات وزارت علوم و فناوری است و کلیه مدارک تحصیلی توسط این سازمان اعطا می شود. بدیهی است تحصیل در کلیه موسسات آموزشی و آموزش عالی کشور از جمله ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی 1403  نیازمند مجموعه ای از شرایط عمومی و اختصاصی است. برای این هر ساله شرایط لازم را برای پذیرش در نظر می گیرند و از دو طریق کنکور و بدون آزمون دانشجو جذب می کنند.

 

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

 

شرایط و ضوابط عمومی با کنکور و بدون کنکور

 

فقط متقاضیان ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی1403  که دارای کلیه شرایط عمومی و اختصاصی تحصیل در دانشگاه باشند می توانند بدون کنکور اقدام کنند. شرایط پذیرش در دانشگاه های غیرانتفاعی با آزمون یا بدون آزمون یکسان است.

معتقد به اسلام یا هر دینی که در قانون اساسی کشور تصریح شده است، نداشتن اعتید به مواد مخدر از هر نوع، سوء سابقه کیفری، مخالف نظام جمهوری اسلامی ایران نباشند و… متقاضیان در این زمینه می توانند در آزمون های سراسری شرکت کنند و باید برای تمامی شرایط دانش لازم را کسب کنند. برای این منظور داوطلبان می توانند دفترچه ثبت نام اینترنتی را مطالعه کرده و از طریق سایت sanjesh.org اقدام کنند.

مشاوره کنکور ۱۴۰۳

زمان ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی 1403  

برای آگاهی از زمان ثبت نام در این دانشگاه باید با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید تا شما را راهنمایی نمایند. زمان ثبت نام ها دو بار در سال می باشد. متقاضیان می توانند هم به صورت با کنکور و هم بدون کنکور ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی 1403  در این دانشگاه ثبت نام کنند. از طریق سایت صدای سنجش می توانید زمان مشاوره خود را رزرو نموده و با مشاوران ما در ارتباط باشید.

مدارک این دانشگاه از نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تایید شده است و کاملا قانونی و شناخته شده می باشد. برای آگاهی از رشته های با کنکور و یا بدون کنکور با مشاورین صدای سنجش تماس بگیرید. همچنین در انتخاب رشته و این دانشگاه نیز می توانید سوالات خود را مطرح کرده و پاسخ گویی نمایید. ثبت نام ها هم در تیر ماه و هم در دی ماه انجام می شود. ممکن است تاریخ ثبت نام بدون کنکور تغغیر کند.

روش صحیح مطالعه فیزیک در کنکور و امتحان

شرایط ویژه ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی 1403

شما باید مدرک تحصیلی جدید یا (پیش دانشگاهی) داشته باشید، زمان ثبت نام ها را می توانید از طریق صدای سنجش آگاه شوید. دانشجویان کاردانی در صورتی می توانند در کنکور سراسری شرکت کنند که تا تاریخ 10 شهریور 1403 مدرک خود را دریافت کرده باشند.

داوطلبانی که دوره کاردانی غیر پزشکی را گذرانده اند در صورت اخذ گواهینامه خدمات حقوقی تا تاریخ 31 شهریور 1403 یا 30 بهمن 1403 می توانند در آزمون ورودی حضور یابند، بنابراین این گواهینامه ای که نشان دهنده فارغ التحصیلی هستید را در زمان ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی 1403  ارائه کنید.

متقاضیان نباید در زمان ثبت نام دانشجوی تمام وقت باشند. افرادی که قبل از سال 1376 در دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی پذیرفته شده اند باید تا 25 اسفند 1401 برای شرکت مجدد در آزمون ورودی از دانشگاه انصراف دهند.

شرایط سربازی و ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی 1403

دانشجویان سال دوم (عصر)، دانشگاه آزاد، پردیس های خود گردان، مجازی، دانشگاه پیام نور و دانشگاه ها و آموزشکده های غیردولتی- غیرانتفاعی و …. (برای آقایان به شرطی که سیستم استخدامی مشکلی نداشته باشد) می توانند بدون خروج از دانشگاه در آزمون سراسری شرکت کنند.

لازم به ذکر است که این دسته از داوطلبان در آزمون ورودی مردود می شوند و باید قبل از ورود به دانشگاه جدید موسسه آموزش عالی قبلی را ترک کرده و گواهینامه های مربوطه را به موسسه پذیرنده ارائه کنند. داوطلبان باید مدرک خدمت سربازی یا ترخیص (دائم یا موقت) را داشته باشند.

برای آشنایی بیشتر با این دانشگاه و یا پاسخ گویی به سوالات تحصیلی خود با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.

آشنایی و ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی 1403

دانشگاه‌های غیرانتفاعی نقش مهمی در پیشبرد آموزش و تحقیقات دارند. این مؤسسات آموزشی برخلاف دانشگاه‌ های دولتی، تمرکز خود را بر رشد علمی، ارائه خدمات به جامعه و ارزش‌ های غیرمالی می‌ گذارند.

به مواردی مانند ارتقاء سطح دانش و فرهنگ، ترویج تحقیقات بدون هدف سودی، و تأمین دسترسی به آموزش برای همه افراد پرداخته و از اهمیت بالایی برخوردارند.

دانشگاه‌های غیرانتفاعی گاهی به عنوان دانشگاه‌ های مردمی نیز شناخته می ‌شوند. آغاز این نوع دانشگاه‌ ها به دوران قدیمی باز می ‌گردد، اما تأکید بر ارزش‌ های غیرمالی و مأموریت‌ های اجتماعی آن‌ ها در دهه‌ های اخیر بیشتر به توجه عمومی درآمده است. این دانشگاه‌ ها با اتکا بر منابع غیرانتفاعی مانند، کمک‌ های مالی، و مشارکت اجتماعی، به جامعه خدمات می‌ دهند.

انتخاب و ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی 1403

ترویج دانش و تحقیقات: این دانشگاه‌ها از طریق توسعه دانش و ترویج تحقیقات بی‌طرفانه و بدون هدف سودی، به پیشرفت علمی و فرهنگی کمک می ‌کنند.

تأمین دسترسی به آموزش: دانشگاه‌ های غیرانتفاعی بر ارائه فرصت ‌های آموزشی برای همه افراد بدون تبعیض تأکید دارند، حتی برای افراد با منابع مالی محدود.

تعالی آموزشی و ارتقاء فرهنگی: آن ‌ها به دنبال ارائه آموزش با کیفیت و تأمین محیطی فرهنگی برای رشد افراد و توسعه مهارت‌ های علمی و انسانی هستند.

ارتباط با جامعه و خدمات اجتماعی: دانشگاه‌ های غیرانتفاعی در ترویج فرهنگ خدمت به جامعه و ارائه خدمات اجتماعی مختلف نقش مهمی دارند.

چالش‌ ها و ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی 1403

اگرچه دانشگاه‌های غیرانتفاعی ارزش‌ های بسیاری را با خود به ارمغان می ‌آورند، با چالش‌ هایی نیز روبه ‌رو هستند. از جمله این چالش ‌ها می‌توان به کمبود منابع مالی، رقابت با دانشگاه‌های انتفاعی، و ایجاد توازن میان مأموریت‌ های آموزشی و تحقیقاتی اشاره کرد.

برای مواجهه با این چالش‌ ها، دانشگاه‌ های غیرانتفاعی به دنبال افزایش منابع مالی از طریق همکاری با جوامع محلی، جذب سرمایه‌ گذاری‌های اجتماعی، و تقویت شبکه‌ های همکاری با دیگر مؤسسات مرتبط هستند.

دانشگاه‌های غیرانتفاعی با تأکید بر ارزش‌ های غیرمالی، ترویج دانش، ارائه آموزش برای همه، و خدمات اجتماعی مؤثر، نقشی کلیدی در توسعه علمی و فرهنگی جوامع دارند. با رویکرد های مناسب به مدیریت منابع و همکاری با مؤسسات مرتبط، می‌ توانند بهبود و پیشرفت را برای خود و جوامعی که در آن ‌ها هستند ارائه نمایند.

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.