رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

مشاوره کنکور ۱۴۰۳

یکی از راه های رسیدن به این هدف، قبولی در آزمون سراسری است. این امر باعث ایجاد رقابت در این رشته و بین پذیرفته شدگان در دانشگاه های خوب شده است. از آنجایی که هر دانشگاه دارای محدودیت پذیرش است، متقاضیان باید استفاده از مشاوره کنکور ۱۴۰۳ برای رسیدن به اهداف خود برنامه ریزی کافی و اصولی داشته باشند.

 

مشاوره کنکور ۱۴۰۳

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

ورود به یک رشته عالی

آرزوی هر یک از اعضای جامعه این است که در یک رشته خوب تحصیل کنند، وارد یک مؤسسه آموزش عالی شوند، درآمد بالایی داشته باشند و موقعیت اجتماعی خوبی داشته باشند.  سامانه راهنمای و مشاوره کنکور ۱۴۰۳  صدای سنجش آماده ارائه اطلاعات مفید در مورد موفقیت در آزمون، مطالعه، برنامه ریزی و روش ها و تکنیک های صحیح و اصولی برای دستیابی به نتایج مطلوب به داوطلبان در این مسیر دشوار می باشد.

این مطلب همه مواردی است که برای قبولی در آزمون نیاز دارید. پس از مطالعه این بخش، با اصول برنامه ریزی آشنا می شوید، بهترین منابع را می شناسید و نحوه پیگیری و مدیریت زمان خود را که یکی از مهم ترین راه های قبولی در آزمون است، یاد می گیرید.


معرفی رشته های پزشکی


ثبت نام کنکور و مشاوره کنکور ۱۴۰۳

مسیر موفقیت پر از سختی ها و چالش هاست. فرد نادانی که تصمیم می گیرد این مسیر را به تنهایی طی کند، ممکن است قبل از یافتن راه درست و رسیدن به موفقیت، آزمون ها و خطاهای زیادی را پشت سر بگذارد. در سال های اخیر مشاوره کنکور ۱۴۰۳ به یکی از مشاغل خاص تبدیل شده است که بسیاری آن را اختیاری می دانند. 

اما هر چه زمان می گذرد و رقابت برای پذیرش سراسری بیشتر می شود، حضور مشاوران پذیرش برای موفقیت در این آزمون سرنوشت ساز بیش از پیش اهمیت پیدا می کند.

همان طور که می دانید کنکور در مجموع در دو نوبت برگزار می شود و درخواست شرکت در کنکور اول بین 31 تا 7  آبان ماه سال جاری برگزار می شود.

متقاضیان باید پس از مطالعه این دفترچه ثبت نام آزمون در زمان مقرر به سایت sanjesh.org  مراجعه کنند. در صورت داشتن شرایط شرکت در آزمون باید ثبت نام کنید. ورود صحیح اطلاعات دانش آموز در این مرحله یکی از مهم ترین مواردی است که همگان باید به آن توجه داشته باشند.

 

معرفی رشته های با درآمد و بازار کار مناسب

قبولی و مشاوره کنکور ۱۴۰۳

من می خواهم در کنکور قبول شوم. این یکی از اولین و مهمترین مراحل است. با این حال، مهمترین سوال این است که “بهترین مشاور کیست و یک مشاور خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟” علاوه بر توضیح این نکات، در این مقاله به نکات مهمی نیز پرداخته شده است که قبل از استخدام یک مشاور خوب باید در نظر بگیرید.

بسته به دانش و تجربه داوطلب می توان این جنبه ها را با توجه به شخصیت داوطلب تنظیم، اصلاح و تقویت کرد.

شاخص یک 
مشاوره کنکور ۱۴۰۳ خوب، نظارت و تجزیه و تحلیل پیشرفت داوطلب و تشخیص میزان پیشرفت است. این به شما کمک می کند تا مشخص کنید در کجا پیشرفت می کنید و چه بخش هایی از برنامه شما نیاز به تقویت دارد.

 

برنامه ریزی و مشاوره کنکور ۱۴۰۳

یکی از بهترین و مهم ترین بخش های شناخت یک مشاور خوب، حصول اطمینان از یک برنامه محکم و اصولی است.

علاوه بر آزمون و خطا، برنامه های خاص به این معنی است که برنامه های ارائه شده یکسان نیستند، اما بر اساس شخصیت و توانایی های داوطلب متفاوت هستند. آخرین و ضروری ترین چیز برای مشاوران و نتایج خوب، به قول معروف، تجربه یک رتبه عالی است.

با توجه به تغییرات ایجاد شده در کنکور، روند برگزاری آزمون اصلی با شروع این آزمون به طور کامل تغییر می کند، دلیل این تغییر کاهش استرس کنکور است که افراد دارند.

اطلاع از جزئیات این تغییرات بدون شک تاثیر زیادی در نحوه برنامه ریزی شما برای مطالعه در کنکور سراسری خواهد داشت. مهم ترین تغییرات را در ادامه توضیح خواهیم داد.

آشنایی با مشاوره کنکور ۱۴۰۳

از سال 1403 مقرر شد که آزمون خدمات کشوری دو بار در سال برگزار شود. بدین ترتیب اولین آزمون ورودی در دی ماه و آزمون دوم در تیرماه برگزار شد و بهترین رتبه از این دو آزمون برای داوطلبان در نظر گرفته خواهد شد. این کار امکان پذیر است و شرکت کنندگان می توانند تا پایان این دوره صبر کنند تا در صورت لزوم در دانشگاه ثبت نام کنند.

همچنین تاثیر داده های تحصیلی در کنکور  40 درصد است و 60 درصد باقی مانده برای بررسی نمرات کنکور سراسری استفاده می شود.

یعنی دروس عمومی را از کنکور حذف کنید و فقط روی دروس اختصاصی خود تمرکز کنید.

پس از حذف منابع باز از کنکور، 26 درصد از تأثیر مطالب درسی به این دروس اختصاص دارد، در حالی که نمرات دروس تخصصی تنها 14 درصد بر نمره قبولی تأثیر می گذارد.

موارد مهم مشاوره کنکور ۱۴۰۳

یکی از حساس ترین، مهم ترین و در عین حال موثرترین ویژگی های موفقیت، برنامه ورود مناسب است.

این به شما کمک می کند تا راه خود را برای رسیدن به هدف خود بیابید و به آن پایبند باشید تا از آن مسیر منحرف نشوید. برنامه ریزی یکی از حساس ترین قسمت های آمادگی کنکور است و باید به صورت حرفه ای و با فیلترهای زیاد و با دقت فراوان نوشته شود.

 در بدبینانه ترین حالت، افرادی که برنامه دارند (حتی بد) نسبت به کسانی که بدون برنامه درس می خوانند و به اهدافشان نزدیکتر هستند نا امید تر هستند. یک مشاور خوب پذیرش با دانش و تجربه زیاد در این زمینه می تواند به شما بگوید که چه طرحی برای شما بهتر جواب می دهد.

توضیحات و خدمات بهتر به ما کمک می کند تا بهترین آزمون ها را پیدا کرده و از آن ها برای بهبود تدریجی مهارت های خود، دریافت رتبه های بهتر و ارتقاء سطح استفاده کنیم.

تجزیه ، تحلیل و مشاوره کنکور ۱۴۰۳

شما باید تست هایی را که می گذرانید بشناسید و آنالیز کنید و نقاط ضعف خود را در دروس مختلف درک کنید.

در اینجا، از داشتن یک مشاور که می تواند یک تجزیه و تحلیل آزمون حرفه ای را برای شما ارائه دهد تا یک برنامه کامل و جامع برای عملکرد شما در موضوعاتی که در آن ها ضعیف هستید ارائه دهد، قدردانی خواهید کرد.

برای این که بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید کافی است با مشاورین صدای سنجش تماس گرفته و از دانش آن ها استفاده نمایید تا در کنکور بهترین رتبه را بیاورید.

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.