رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

اخذ دیپلم رسمی

دیپلم یکی از مدرک های تحصیلی است، که برای بسیاری از مشاغل به آن نیاز است. حتی برای ادامه تحصیل در دانشگاه ها نیز نیاز به مدرک دیپلم رسمی است. به همین دلیل افرادی که به هر دلیلی نتوانسته اند، از طریق ادامه تحصیل در مدرسه مدرک دیپلم خود را اخذ کنند، به دنبال راهی برای اخذ دیپلم رسمی هستند. برای اخذ دیپلم رسمی راه های زیادی وجود دارد و افرادی که قصد اخذ دیپلم رسمی را دارند، می توانند به روش های مختلفی دیپلم رسمی اخذ نمایند.

در سراسر کشور آموزشگاه های فنی و حرفه ای زیادی وجود دارد که می توانند به شما دیپلم رسمی بدهند. اگر به هر دلیلی نتوانسته اید دیپلم بگیرید، یا اینکه به دنبال اخذ دیپلم دوم هستید، می توانید با مراجعه کردن به یکی از این آموزشگاه ها دیپلم فنی و حرفه ای دریافت نمایید. مدرکی که این آموزشگاه ها صادر می کنند معتبر هستند و می توان آن ها را ترجمه کرد. علاوه بر دیپلم فنی شما می توانید دیپلم کاردانش نیز دریافت نمایید. ما در این مقاله قصد داریم تا همه راه های قانونی برای اخذ دیپلم فنی را به شما یاد بدهیم. اگر به دنبال راهی برای اخذ دیپلم رسمی هستید با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

 

اخذ دیپلم رسمی

راه های اخذ دیپلم رسمی

از آنجایی که مدرک دیپلم برای استخدام در بسیاری از مشاغل، ادامه تحصیل در دانشگاه و.. لازم و ضروری است، در این میان عده ای افراد سود جود با شعار های مانند دیپلم آسان بگیرید، یا اخذ دیپلم رسمی در کوتاه ترین زمان و.. شعار های از این قبیل می خواهند افراد را فریب دهند و در ازای دریافت مبالغ هنگفت به آن ها مدرک دیپلم جعلی بدهند. به این دلیل این مطالب را اینجا بیان کردیم، تا به شما بگوییم که، برای اخذ دیپلم رسمی از راه های میان‌بر و این چنینی استفاده نکنید.

زیرا در این راه ها تنها پول و زمان خود را هدر می دهید. مدرک دیپلمی که این مراکز به شما می دهند، فاقد هر گونه ارزش و اعتباری هستند، و شما نمی توانید در هیچ کجا زا آن ها استفاده نمایید. به همین دلیل اگر تصمیم جدی گرفته اید، که مدرک دیپلم بگیرید، حتما از راه های قانونی استفاده کنید. لازم به ذکر است، که راه های قانونی اخذ دیپلم رسمی نیز بسیار آسان است و تنها نیاز به کمی تلاش دارد. پس به جای تنبلی کردن و استفاده از راه های میان‌بر کمی تلاش کنید تا هزینه و وقت شما هدر نرود و بتوانید مدرک معتبری دریافت نمایید.

روش های دریافت مدرک دیپلم

قبل از هر گونه اقدام برای اخذ دیپلم رسمی لازم است، که یکسری اطلاعات مفید در مورد دیپلم رسمی و راه های در یافت آن کسب نمایید. این اطلاعات به شما کمک می کنند تا بهترین راه را انتخاب کرده و سریع تر بتوانید دیپلم بگیرید. اولین چیزی که نیاز است شما در مورد آن اطلاعاتی داشته باشید این است، که چند نوع دیپلم وجود دارد. که شامل دیپلم نظری، دیپلم فنی و حرفه ای و دیپلم کار دانش می باشد. برای اخذ هر کدام از این دیپلم ها نیز راه های متفاوتی وجود دارد. در ادامه هر کدام از این دیپلم ها و راه های اخذ آن ها را به طور کامل توضیح خواهیم داد.

دریافت مدرک دیپلم نظری

برای در یافت مدرک دیپلم نظری نیاز است، که فرد سه سال در مدرسه در یکی از رشته های ریاضی و فیزیک، تجربی یا انسانی آموزش ببیند و در تمامی درس های رشته انتخابی نمره قبولی کسب نماید. اخذ دیپلم نظری برای ادامه تحصیل در رشته های دانشگاهی بسیار ضروری است و بدون دریافت مدرک دیپلم فرد قادر نخواهد بود، در هیچ دانشگاهی ادامه تحصیل بدهید. افرادی که به هر دلیل نتوانسته اند، دیپلم نظری دریافت نمایند، می توانند از دو طریق اقدام به اخذ دیپلم نظری کنند.

اولین راه ثبت نام در مدرسه و ادامه تحصیل می باشد و دومین راه شرکت در کلاس های غیر حضوری برای اخذ دیپلم نظری می باشد. مراکز آموزشی معتبر زیادی در کشور وجود دارد که دارای مجوز رسمی از آموزش و پروش می باشند. این مراکز می توانند به صورت غیر حضوری به افرادی که می خواهند دیپلم بگیرند ولی وقت کافی برای شرکت در کلاس های حضوری را ندارند، آموزش بدهند و در پایان دوره به آن ها مدرک دیپلم رسمی ارائه دهند. مدارکی که این مراکز ارائه می دهند، معتبر هستند و شما می توانید از آن ها برای ادامه تحصیل یا استخدام استفاده نمایید.

اخذ دیپلم رسمی کار دانش

دیپلم کار دانش نیز یکی از دیپلم های رسمی و معتبر در کشور می باشد. که برای اخذ آن نیاز است که فرد در رشته های مربوطه در مدرسه آموزش ببیند. رشته های کاردانش دارای یکسری دروس مهارتی و عمومی هستند. که برای دریافت دیپلم باید همه این دروس با نمره قبولی گذرانده شوند. افرادی که به هر دلیل نتوانسته اند از طریق مدرسه دیپلم کار دانش کسب کنند می توانند از طریق مراکز غیر حضوری برای اخذ دیپلم کار دانش اقدام نمایند. حتی برخی از آموزشگاه های معتبر که دارای مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور هستند، می توانند دیپلم کاردانش ارائه دهند.

شرایط تاسیس مدارس غیرانتفاعی

زیر شاخه های رشته هنر در دبیرستان

مشاوره انتخاب رشته نهم به دهم

اخذ دیپلم رسمی فنی و حرفه ای

دیپلم فنی و حرفه ای نیز یکی دیگر از دیپلم های معتبر می باشد. که برای اخذ آن نیز نیاز به گذراندن دروس رشته های فنی و حرفه ای در مدرسه می باشد. اما افرادی که به دلیل مشغله های کاری، یا هر مشکل دیگری نتوانسته اند از طریق مدرسه دیپلم فنی دریافت نمایند، یا دوست دارند که در یک رشته دیگر دیپلم بگیرند، می توانند با مراجعه به آموزشگاه های معتبر فنی و حرفه ای، در رشته ای که می خواهند آموزش ببینند و دیپلم فنی و حرفه ای معتبر در یافت نمایند.

مدرک های فنی و حرفه ای نیز معتبر و قابل ترجمه هستند. پس با خیال راحت می توانید در یک یا چند رشته دیپلم فنی و حرفه ای دریافت نمایید. لازم به ذکر است، که شما برای دریافت مدرک دیپلم در آموزشگاه ها باید در رشته مربوطه آموزش ببینید و در انتها از شما آزمون گرفته می شود. در صورت قبولی در آزمون ها به شما دیپلم داده می شود.

 

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن 

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.