رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

آیا شرکت در رشته پزشکی بدون کنکور امکان دارد؟

در سال های اخیر دانشگاه های سراسری و یا شهریه پرداز برای جذب دانشجویان اقدام به پذیرش بدون کنکور در بعضی از رشته ها و با شرایط معدل کرده است. سوال مهم این است که آیا شرکت در رشته پزشکی بدون کنکور امکان دارد؟ برای پاسخ به این سوال ادامه مطلب را مطالعه نمایید. برای گرفتن وقت مشاوره در این زمینه می توانید با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند و به سوالات شما پاسخ داده شود.

 

 

"آیا

 

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

ثبت نام بدون کنکور در رشته های خاص

بعضی از رشته ها به دلیل این که در کنکور سراسری طرفداران بسیاری دارند ظرفیت کم تری برای جذب دانشجو باقی می ماند و به همین دلیل افرادی که در کنکور تجربی شرکت کرده و برای قبولی در رشته های پر مخاطب تلاش می کنند حتما شنیده اند که رشته هایی وجود دارد که می توانند بدون کنکور ثبت نام انجام دهند. در این جا سوال به وجود می آید که آیا شرکت در رشته پزشکی بدون کنکور امکان دارد؟ رقابت سنگین در کنکور این سوال را ایجاد کرده است.

تمامی افرادی که در رشته تجربی تحصیل کرده اند می دانند که این رشته متقاضیان بسیاری دارد و برای موفقیت در کنکور باید منابع بسیار زیادی را مطالعه نمایند، برنامه ریزی دقیقی داشته باشند و کاملا به صورت مصمم و متداول تلاش کنند تا بتوانند در کنکور تجربی رتبه مورد نیاز رشته های پزشکی را دریافت کنند. بسیاری از افراد دفعات زیادی در آزمون شرکت می کنند تا در رشته مورد علاقه خود قبول شوند.

به همین دلیل بسیاری از افراد به فکر قبولی با روش های دیگر هستند ولی این سوال به وجود می آید که این روش ها قانونی هستند و یا این که این مدارک معتبر است و یا وزارت علوم مدارک این افراد را تایید می کند یا خیر. در ادامه در رابطه با این موارد بیشتر توضیح خواهیم داد.

مهم ترین سوال آیا شرکت در رشته پزشکی بدون کنکور امکان دارد؟

هر ساله با توجه به سختی در قبولی پزشکی بسیاری از افراد به فکر روشی برای دور زدن کنکور تجربی هستند. و از ما می پرسند که آیا شرکت در رشته پزشکی بدون کنکور امکان دارد؟ باید گفت در دفترچه ای که هر ساله سازمان سنجش بر روی سایت قرار می دهد و رشته های بدون کنکور را اعلام می کند رشته های پزشکی دیده نمی شود.

می توانید از طریق سایت صدای سنجش به منو های سایت مراجعه کرده و زمان مشاوره خود را مشخص نمایید تا مشاوران ما با شما تماس گرفته و به سوالات شما پاسخ دهند. همان طور که گفته شد در زمان مشخص متقاضیان می توانند برای شرکت در رشته های بدون کنکور اقدام نمایند و با دانلود دفترچه با این رشته ها آشنا شوند.

در جواب سوال آیا شرکت در رشته پزشکی بدون کنکور امکان دارد؟ باید گفت که به صورت ثبت نام با معدل مانند رشته های اعلام شده از سازمان سنجش خیر این امکان وجود ندارد ولی شرایطی مانند استعداد های درخشان و معدل های برتر می توانید اقدام به ثبت نام نمایید برای آشنایی بیشتر با شرایط استعداد درخشان برای رشته های پزشکی با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.

رشته سونوگرافی بدون کنکور

بینایی سنجی بدون کنکور

شنوایی سنجی بدون کنکور

رشته های بدون کنکور تجربی 1403

بعد از کارشناسی آیا شرکت در رشته پزشکی بدون کنکور امکان دارد؟

بله، این امکان وجود دارد که فرد پس از شرکت در آزمون مربوط به کارشناسی به پزشکی در این رشته ها قبول شود و ادامه تحصیل دهد. درست است شما باید در یک آزمون شرکت نمایید ولی تعداد افرادی که در این آزمون شرکت می کنند به نسبت کنکور سراسری کم تر است و همچنین افراد کمی از این آزمون و شرایط آن با خبر هستند.

برای آشنایی با آزمون لیسانس به پزشکی می توانید با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند و از تاریخ و زمان این آزمون با خبر شوید. برای پاسخ به این سوال که آیا شرکت در رشته پزشکی بدون کنکور امکان دارد؟ می توانید به لیسانس به پزشکی فکر کنید.

البته این آزمون شرایط خاصی دارد که باید حتما آن ها را داشته باشید که در زیر به مهم ترین آن ها اشاره شده است:
یکی از موارد داشتن مدرک کارشناسی و یا همان لیسانس رشته های تجربی و یا ریاضی و فنی را داشته باشید.
معدل دیپلم ۱۸ به بالا و معدل مقطع کارشناسی ۱۶ به بالا باشد.

سن فرد باید حداکثر ۲۵سال باشد.

پس از این که تمامی موارد را رعایت کرده و شرایط عمومی را داشتید باید برای آزمون ثبت نام نمایید و در آزمون شرکت نمایید و پس از آن که توانستید رتبه قبولی دریافت نمایید باید در مصاحبه شرکت کنید که این مصاحبه می تواند از زبان انگلیسی آغاز شده و تا مصاحبه فردی پیش رود به همین دلیل باید بدانید که این آزمون دو مرحله ای است و هر مرحله ۵۰ درصد قبولی را به خود اختصاص می دهد.

با تحصیل در خارج از کشور آیا شرکت در رشته پزشکی بدون کنکور امکان دارد؟

بسیاری از رشته های پیرا پزشکی در کشور های دیگر شرایط شرکت بدون کنکور را دارند و بسیاری از افراد برای ادامه تحصیل به این کشور ها رفته و مشغول به تحصیل می شوند چرا که قبولی در رشته های پزشکی بدون کنکور به صورت مستقیم وجود ندارد و فرد با هزینه کردن و پرداخت پول نیز نمی تواند به این رشته ها دست پیدا کند ولی بعضی از کشور ها این شرایط را برای رشته هایی مانند دندانپزشکی و… دارند.

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که این سوال برای شما به وجود آمده که تحصیل در خارج از کشور و سپس ادامه تحصیل در ایران و آیا شرکت در رشته پزشکی بدون کنکور امکان دارد؟ باید گفت که به موضوعاتی مانند هزینه تحصیل در آن کشور ، شرایط قبولی و اعتبار آن دانشگاه در وزارت علوم دقت نمایید تا بتوانید پس از تحصیل در ایران هم مشغول به کار شوید.

برای آشنایی بیشتر در رابطه با پرسش آیا شرکت در رشته پزشکی بدون کنکور امکان دارد؟ و یا این که این امکان وجود ندارد با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید تا را راهنمایی کنند.

آیا شرکت در رشته پزشکی بدون کنکور امکان دارد؟

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.