رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

کنکور سراسری ریاضی ۱۴۰۳

 

سازمان سنجش هر ساله کنکور سراسری ریاضی ۱۴۰۳ برای ارزیابی داوطلبان برگزار می کند تا این افراد در این آزمون ها حاضر شوند و در دو جلسه در مدت زمان در نظر گرفته شده حدود 160 دقیقه به سؤالات خاصی پاسخ دهند. البته قبل از شرکت در آزمون سراسری باید نکات مهم را بدانید تا در هیچ مرحله ای مربوط به این مسابقه بزرگ با مشکل مواجه نشوید. صدای سنجش به شما در این زمینه کمک خواهد کرد.

 

کنکور سراسری ریاضی ۱۴۰۳

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

شرایط جدید آزمون برای مهندسی ها

 

دفترچه ثبت نام کنکور سراسری در سایت سنجش منتشر شده است و متقاضیانی که قصد ثبت نام در این آزمون را دارند می توانند با دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ریاضی ۱۴۰۳ از تمامی شرایط ثبت نام در کنکور رشته ریاضی مطلع شوند.

متقاضیان علاقه مند به رشته های مهندسی و فناوری باید در آزمون شرکت کنند، نمره لازم را کسب کنند و سپس برای ادامه رشته انتخابی خود در آزمون ریاضی ثبت نام کنند. رشته های فنی زیر در کنکور گنجانده شده است: ریاضی، مهندسی برق، معماری و کامپیوتر.

از میان سه زیرگروه ریاضی، داوطلبان می توانند با توجه به علاقه خود یکی از این گروه ها را از دفترچه انتخاب کنند.

آشنایی با کنکور سراسری ریاضی ۱۴۰۳

 

برای شرکت در آزمون ریاضی، داوطلبان آزمون ریاضی باید از طریق سایت سنجش نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ریاضی ۱۴۰۳ اقدام کنند و سپس اطلاعات کارت را با اطلاعات کارت شناسایی خود مانند کارت ملی مقایسه کنند. اطلاعات ثبت نام مورد نیاز برای فرم درخواست آزمون ورودی ریاضی را ذخیره کنید.

بنابراین در این دو دوره متقاضیان کنکور ریاضی می توانند در دو کنکور سراسری شرکت کرده و فرم ثبت نام کنکور سراسری را تکمیل کنند. ذکر این نکته ضروری است که علاوه بر متقاضیان دارای مدرک ریاضی، کلیه متقاضیان دارای مدرک تجربی یا انسانی می توانند در کنکور ریاضی شرکت کرده و توانایی خود را برای ورود به گروه ریاضی محک بزنند.

کنکور سراسری در اردیبهشت و تیر برگزار می شود. متقاضیانی که مایل به شرکت در کنکور ریاضی هستند باید در این آزمون سراسری که در روزهای 6 و 7 اردیبهشت و 7 و 8 تیرماه برگزار می شود، حضور یابند.

اعتراض به سوالات کنکور سراسری

تعداد سوالات کنکور سراسری ریاضی ۱۴۰۳

 

بر اساس اطلاعیه ، سوالات دروس عمومی از آزمون ریاضی 1403 حذف شده است و داوطلبان آزمون تنها دو بار می توانند به سوالات اختصاصی در آزمون پاسخ دهند.

تعداد سوالات کنکور سراسری هنوز اعلام نشده است. به همین منظور می توانید برای دریافت آخرین اخبار و اطلاعیه ها در این زمینه با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید.

تعداد متقاضیان کنکور ریاضی و تجربی، انسانی و… پیش بینی می شود احتمال قبولی در کنکور ریاضی بیشتر از تعداد متقاضیان کنکور تجربی باشد. اما با وجود تعداد سؤالات ریاضی و فیزیک در آزمون ریاضی، ممکن است داوطلبان آزمون به دلیل محدودیت زمانی آزمون سراسری، نتوانند مسائل دفترچه آزمون ریاضی را در زمان تعیین شده حل کنند.

قبولی کنکور سراسری ریاضی ۱۴۰۳

 

متقاضیان شانس بیشتری برای قبولی در آزمون ریاضی دارند و با استفاده از دفترچه ویژه آزمون ریاضی می توانند با مدیریت زمان خوب به هر دو آزمون پاسخ دهند. بدیهی است داوطلبی که در آزمون ریاضی نمره منفی می گیرد برای اطمینان از پاسخ نهایی مسئله باید به سوالات پاسخ دهد.

اگر فقط 1 پاسخ اشتباه وجود داشته باشد، 3 پاسخ صحیح نادیده گرفته می شوند.

بنابراین هنگام پاسخ دادن به سوال باید دقت داشته باشید که گزینه مناسب را انتخاب کنید.

متقاضیان برای افزایش استقبال از کنکور ریاضی ابتدا باید مطالبی را برای کنکور سراسری تهیه کنند و سپس با برنامه ریزی صحیح و آگاهی از روش های صحیح مطالعه برای کنکور این مطالب را مطالعه کنند. این افراد می توانند از کتاب های درسی و آزمون های آزمایشی استفاده کنند.

مشاوره تحصیلی کنکور تجربی

معدل و  کنکور سراسری ریاضی ۱۴۰۳

 

این بار این اولین آزمون هوشمند برای داوطلبان خواهد بود که بزرگترین و مهم ترین تغییر است و مدیر حوزه امتحانی سازمان سنجش آموزش کشور در آخرین نشست خبری در خصوص نحوه برگزاری کنکور گفت: بر اساس مصوبه کمیته عالی انقلاب فرهنگی، سوابق تحصیلی سال 1403 به شرح زیر است.

دنبال می کند.” کلاس دوازدهم قطعا 50 درصد تاثیر دارد. در کنکور 1404 کلاس یازدهم و دوازدهم 60 درصد و در کنکور 1405 کلاس های دهم  و یازدهم و دوازدهم 60 درصد خواهد بود.

وی افزود: ما تاکنون پذیرفته ایم اما کمیته اسلامی نظراتی دارد که این موضوع را به کمیسیون بررسی و پذیرش متشکل از وزرا و نمایندگان مجلس شورای ملی واگذار کرده ایم. نتایج کنکور را تا پایان ارزیابی اعلام می کنیم اما تا آن زمان تا این جلسه از قوانین شورا عالی انقلاب فرهنگی تبعیت می کنیم.

بر اساس اعلام سازمان سنجش، 60 درصد از میانگین نمره در کنکور سراسری ریاضی ۱۴۰۳ تاثیر مثبت و مستقیم پیش بینی می شود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در جمع خبرنگاران از تاثیر داده های تحصیلی در کنکور 1403 از جمله نمرات سه سال گذشته دبیرستان خبر داد.

با تصویب کمیته عالی انقلاب فرهنگی و سازمان سنجش، تاثیر معدل در کنکور به تدریج در حال افزایش است و نمرات تحصیلی 40 درصد از کنکور 1401 و 1402 را تحت تأثیر قرار می دهد، 50 درصد در سال 1403، 60% در کنکور تاثیر خواهد داشت.

نکات مهم ثبت نام کنکور سراسری ریاضی ۱۴۰۳

 

داوطلبانی که مایل به شرکت در کنکور سراسری 1403 هستند باید با ثبت نام کنکور سراسری آشنا شده و پس از آشنایی با شرایط درخواست، مدارک مورد نیاز و مندرجات دفاتر در آزمون شرکت کنند.

در رابطه با کنکور سراسری و ادغام دانشگاه آزاد، آزمون های هر دو گروه به صورت ترکیبی و در زمان معینی و در قالب آزمون ترکیبی برای پنج گروه آزمایشی اعم از ریاضی، تجربی و انسانی برگزار می شود.

به عبارتی ثبت نام کنکور سراسری 1403 برای پذیرش در دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد اسلامی زیر نظر سازمان های سنجش انجام می شود.

در ضمن کلیه جزئیات و اطلاعات مربوط به ثبت نام در این آزمون از طریق سایت Sanjesh.org  اطلاع رسانی خواهد شد. همچنین در رابطه با کنکور سراسری ریاضی ۱۴۰۳ می توانید با مشاوران صدای سنجش در تماس باشید. کلیه متقاضیان باید در مهلت مقرر در آزمون سراسری ثبت نام کرده و دارای شرایط عمومی و اختصاصی بوده و مدارک لازم را داشته باشند.

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.