رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

چگونه برای کنکور ۱۴۰۳ جمع بندی کنیم؟

معمولا در ماه های منتهی به آزمون های سراسری، سوالی که اکثر متقاضیان دارند این است که چگونه برای کنکور ۱۴۰۳ جمع بندی کنیم؟ در این مطلب به این موضوع می پردازیم. در مرکز مشاوره صدای سنجش، روش هایی برای برنامه ریزی و بهترین منابع برای نتایج آزمون فهرست شده است. همچنین در صورت نیاز به مشاور درجه یک کنکور جهت برنامه ریزی و مشاوره در زمان امتحان نهایی می توانید با ما تماس بگیرید.

 

چگونه برای کنکور ۱۴۰۳ جمع بندی کنیم؟

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

 

بهترین روش مطالعه برای روز های آخر

در این مطلب به سوال چگونه برای کنکور ۱۴۰۳ جمع بندی کنیم؟ می پرداز یم تا با روش های مختلف آشنا شوید. دانش آموزان سال دوازدهم در سه تا چهار هفته پس از امتحانات ترم که به عنوان دوره امتحان نهایی شناخته می شود، فرصت بیشتری برای مطالعه، تجدید نظر و آزمایش دارند.

به دلیل حجم زیاد کتاب های درسی و مطالب آموزشی، بازخوانی تمامی کتاب ها و انجام کلیه عملیات در دوره جمع بندی غیرممکن است. بنابراین، باید بهینه ترین روش را انتخاب کنید و بر اساس آن برنامه ریزی کنید. سوالات آزمون دولتی سال قبل را هر بار در قالب آزمون واقعی حل کنید.

یکی از مزایای جمع بندی کلاس ها در قالب 2-3 روزه این است که نه تنها به شما امکان می دهد بخش های مهم هر کلاس را برای کنکور شناسایی کنید، بلکه به شما امکان می دهد انواع سؤالات تکراری در نظر گرفته شده توسط شرکت کنندگان را نیز شناسایی کنید.

مدیریت زمان در کنکور سراسری

روش سه روزه و چگونه برای کنکور ۱۴۰۳ جمع بندی کنیم؟

روش 3 روزه که بهترین راه برای تکمیل کنکور است، شامل شرکت در آزمون جامع هر سه روز یکبار مشابه کنکور سراسری است. بهترین منبع، سوالات آزمون سراسری سال های گذشته است. چگونه برای کنکور ۱۴۰۳ جمع بندی کنیم؟ برای دوره 3 روزه مراحل زیر را دنبال کنید:

در روز اول، یک دفترچه کار و پاسخنامه خالی تهیه کنید، در صورت امکان روی یک صندلی دسته دار بنشینید، یا لباس رسمی و هر صندلی موجود را بپوشید. تجهیزات برای آوردن به محل آزمایش فرض کنید در یک جلسه امتحان هستید.

در دو روز و نیم باقی مانده، سوالاتی را که به درستی پاسخ نداده اید یا در مورد آن ها شک دارید، بررسی و ارزیابی کنید.

اساسا هر دوره سه و نیم روز به طول می ‌انجامد که نیم روز اول برای امتحان و دو روز و نیم باقی مانده برای بررسی، تجزیه و تحلیل و ارزیابی سؤالات آن آزمون استفاده می‌شود. همین کار را برای دوره 3 روزه بعدی انجام دهید.

اعتراض به سوالات کنکور سراسری

محل آزمون و چگونه برای کنکور ۱۴۰۳ جمع بندی کنیم؟

اگر حداقل 10 بار برای یک تست تمرین کنید و خود را در شرایطی قرار دهید که 10 بار در همان آزمون موفق شوید، در امتحان اصلی نتایج بهتری خواهید گرفت. تصور کنید فردی که 10 بار مراحل عملی رانندگی را انجام داده است نسبت به فردی که برای اولین بار رانندگی می کند احتمال قبولی در آزمون عملی رانندگی را دارد.

مطالعه سه روز در ماه قبل از امتحان به شما کمک می کند تا آمادگی بهتری داشته باشید، استرس کمتری داشته باشید و در زمان امتحان نمرات بهتری کسب کنید. چگونه برای کنکور ۱۴۰۳ جمع بندی کنیم؟ بعد از کنکور بارها شنیدم که صندلی خالی است، پنکه صدا دارد، کولر اذیت می کند، عادت به صندلی های دسته دار نداشتم، ای کاش لباس راحت تری پوشیده بود و هوا خیلی گرم بود. یا هوا سرد است، برگه ها پر سر و صدا هستند، ترافیک زیاد است و غیره…

اینها همه کلماتی است که من به کرات از برخی فرادا می شنوم. تفاوت افرادی که از روش 3 روزه استفاده می کنند این است که آن ها به زندگی در این موقعیت ها در خانه عادت کرده اند و آمادگی بهتری دارند، اما هنوز برای ابراز پتانسیل واقعی خود آماده نیستند.

زمان بندی و چگونه برای کنکور ۱۴۰۳ جمع بندی کنیم؟

یکی از مزایای اصلی این است که به شما امکان می دهد مهارت های مدیریت زمان خود را برای کنکور تمرین کنید. مهارت هایی مانند زمان های نامشخص، ضرب و تفریق و راهبرد های معکوس نیاز به تمرین و تکرار دارند.

امتحاناتی که هر سه روز یکبار برگزار می شود، بهترین فرصت برای استفاده از این تکنیک ها و به کارگیری صحیح آن ها در طول جلسه امتحان برای جلوگیری از محدودیت زمانی است. در پاسخ به چگونه برای کنکور ۱۴۰۳ جمع بندی کنیم؟ ادامه این مطلب را بخوانید.

روش 5-3 روزه به صورت موردی نمره می دهد و کنکور را واقعی تر می کند. ممکن است فکر کنید در یک موضوع خاص بسیار ضعیف هستید یا خیلی چیزها را فراموش کرده اید، اما شرکت در آزمون هر سه روز یک بار و گرفتن درصدی بالاتر از حد انتظار به شما اعتماد به نفس می دهد. درآزمون جمع بندی از روش های تست زنی خود استفاده کنید.

سوالات سخت وچگونه برای کنکور ۱۴۰۳ جمع بندی کنیم؟

تنظیم زمان مستلزم استفاده از تکنیک های ضرب و تفریق و تکنیک های تفریق زمان است سؤالات فراموش شده، سؤالات شک، سؤالات روش های مطالعه ناتمام و سؤالات مهم چهار دسته اصلی سؤالاتی هستند که باید نیم روز باقی مانده روی آن ها کار کنید.

برخی از سؤالات هر آزمون آسان است و شما کاملا به موضوع تسلط دارید. اما برای سؤالات دیگر، ممکن است یک نکته یا راه ‌حل کلیدی را فراموش کرده باشید، بین گزینه‌ ها تردید داشته باشید، به مطالب تسلط کامل نداشته باشید، گزینه‌ ها را مرور نکنید، برخی از سؤالات را در دفترچه خود از دست داده باشید یا حواس ‌تان پرت شده باشد. پاسخ صحیح به این سوال را غیرممکن است.

در آخر چگونه برای کنکور ۱۴۰۳ جمع بندی کنیم؟

سوالاتی که پاسخ صحیح یا اشاره را فراموش کرده اید ابتدا ارزیابی می شوند. برای هر نیم روز از پنج روز باقی مانده، یک درس دشوارتر همراه با درسی که برای شما سخت تر است کار کنید.

در این مرحله ابتدا سوالاتی را که قبلا مطالعه کرده اید، اما به دلیل فراموشی مطلب نتوانسته اید به آزمون پاسخ صحیح دهید، بررسی می کنید.

گاهی اوقات کافی است یک فرمول، یک نکته کلیدی یا معنای یک کلمه را به خاطر بسپارید تا به سؤالی که قبلاً مطالعه کرده اید و اکنون باید دوباره به آن نگاه کنید پاسخ دهید. می توانید با مشاورین صدای سنجش برای روز های نزدیک به آزمون در تماس باشید.

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.