رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

مشاوره تحصیلی کنکور ارشد

با پیشرفت علم در جامعه و در دنیا افراد بیشتری به فکر ادامه تحصیل و ارتقای مدرک تحصیلی خود هستند. جایگاه اجتماعی بهتر شرایط شغلی و ادامه تحصیل و تغییر رشتهمواردی است که عموما داوطلبان در نظر دارند تا رشد بیشتری برای گرفتن فوق لیسانس و حتی دکتری در نظر دارند. برای این که بتوانید بهترین نتیجه را دریافت کنید نیاز به مشاوره تحصیلی کنکور ارشد خواهید داشت که گروه تحصیلی صدای سنجش این خدمات را ارائه می کند. برای این که بتوانید از خدمات ما استفاده کنید ادامه این مطلب را مطالعه نمایید.

مشاوره تحصیلی کنکور ارشد

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

انتخاب رشته و موفقیت در کنکور کارشناسی‌ارشد

مهم ترین موضوع برای شرکت کنندگان کنکور عبور از این مرحله و بدست آوردن بهترین نتیجه است. موضوع بعدی تغییر رشته است که به دلایل مختلف مانند شغل شرایط درآمدی بهتر و علاقه اتفاق می افتد که فرد به دلایل گوناگون سعی تحصیل در رشته ای به غیر از مقطع کارشناسی خود دارد. در این موارد داوطلبان نیاز به یک مشاوره تحصیلی کنکور ارشد خواهند داشت.

برای این که بتوانید از خدمات مشاورین صدای سنجش استفاده کنید می توانید از طریق منو های سایت زمان مشاوره خود را رزرو کنید و با ما در ارتباط باشید. با استفاده از مشاورین مجرب می توانید به راحتی تغییر رشته داده و یا در کنکور کارشناسی ارشد موفق شوید.

برنامه ریزی موضوع بسیار مهمی است که هر فرد بر اساس شرایط خود به آن نیاز دارد ممکن است فردی زمان آزاد تری نسبت به فردی که مشغول به کار است داشته باشد ولی این موارد نباید باعث عدم پیشرفت شما شود. فردی که رشته تحصیلی کارشناسی او با کارشناسی ارشد تفاوت ندارد قطعا می تواند در کنکور موفق تر عمل کند ولی ای به معنای عدم موفقیت در تغییر رشته نیست.

نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد

زمان انتخاب رشته ارشد 1403

برنامه ریزی و مشاوره تحصیلی کنکور ارشد

همان طور که گفته شد برنامه ریزی بر اساس شرایط هر فرد متفاوت است و باید به صورت شخصی سازی شده باشد. داوطلبان می توانند به صورت انلاین و یا تلفنی خدمات مشاوره ای و یا برنامه ریزی دریافت نمایند. مشاوره تحصیلی کنکور ارشد در جهت موفقیت در کنکور بسیار تاثیر گذار است با استفاده از این خدمت می توانید با سرعت بالا تری تست ها را پاسخ داده و نتیجه بهتری دریافت کنید.

منابع آزمون کارشناسی ارشد بسیار متفاوت از کارشناسی می باشد به همین دلیل مطالعه منابع درست و دقیق می تواند بسیار تاثیر گذار باشد. زمان هر فرد برای مطالعه تمامی منابع محدودیت هایی دارد مشاوره در این زمینه می تواند در نتیجه آزمون تاثیر زیادی داشته باشد. توانایی در تست زنی مباحث نیز بسیار مهم است با مطالعه تست های سال های گذشته و تالیفی باعث دریافت تراز و رتبه بهتر خواهد شد.

بخش زبان انگلیسی نیز بسیار تعیین کننده است بعضی از داوطلبان از قبل زبان انگلیسی مسلط تری دارند ولی بعضی از افراد نیاز به مطالعه بیشتری در این زمینه خواهند داشت ما در صدای سنجش به شما کمک می کنیم تا بر اساس دانش خود بیشترین تست های صحیح را در این قسمت داشته باشید و رتبه و تراز بهتری دریافت کنید.

انتخاب رشته و مشاوره تحصیلی کنکور ارشد

موضوع مهم بعدی انتخاب رشته است. علاقه و شغل آینده شما تاثیر خیلی زیادی در این بخش خواهد داشت ولی مشاوره در این زمینه می تواند شما را به موفقیت نزدیک تر کند. موضوع درآمد و آینده شغلی در آینده شما بسیار مهم است افراد بسیار به این موضوع اهمیت می دهند. یک انتخاب رشته صحیح بر اساس شرایط شما باعث بالا رفتن درصد قبولی شما است. برای شناسایی و نزدیک شدن به موفقیت می توانید با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید.

موضوع کنکور و شرایط فرد فقط قسمتی از روند موفقیت است. می توانید با استفاده از مشاوره تحصیلی کنکور ارشد صدای سنجش هم در بخش کنکور و هم انتخاب رشته بهترین نتیجه را دریافت کنید. شرایط مشاوره حضوری به دلیل کم بود زمان و رفت و آمد می تواند برای بعضی از افراد امکان پذیر نباشد به همین دلیل مشاوره به صورت غیر حضوری ، آنلاین و تلفنی می تواند گزینه بهتری باشد. از این طریق می توانید سوالات خود را مطرح کنید و یا مشاوره انتخاب رشته و یا برنامه ریزی را دریافت کنید.

ثبت نام و مشاوره تحصیلی کنکور ارشد

افرادی که در رشته های پزشکی و وزارت بهداشت قصد شرکت در کنکور را دارند باید در کنکور وزارت بهداشت شرکت نمایند و داوطلبان رشته های غیر پزشکی نیز باید در زمان مشخص شده در آزمون وزارت علوم شرکت کرده و ثبت نام خود را تکمیل نمایند. تمامی ثبت نام ها در سایت سازمان سنجش انجام خواهد شد. می توانید از طریق شماره های صدای سنجش با ما در تماس باشید و از چگونگی روند ثبت نام آگاه شوید.

زمان ثبت نام ها نیز در سایت سنجش مشخص خواهد شد و همچنین می توانید با مراجعه به صدای سنجش و دریافت زمان مشاوره از تاریخ و زمان دقیق کنکور ارشد آگاه شوید. با استفاده از مشاوره تحصیلی کنکور ارشد می توانید به راحتی ثبت نام خود را انجام دهید. این موضوع بسیار مهم است چرا که ثبت نام اشتباه و غلط می تواند باعث عدم شرکت شما در این آزمون شود.

استفاده از خدمات ما در این زمینه می تواند باعث راحتی فرد در ثبت نام شود و بدون مشکل در تاریخ مشخص شده از سوی سازمان سنجش در آزمون شرکت کنید.

شرکت در آزمون و مشاوره تحصیلی کنکور ارشد

تمامی افرادی که در مقطع تحصیلی کارشناسی مدرک تحصیلی خود را دریافت کرده اند می توانند در آزمون ارشد شرکت نمایند. این زمان بسیار خوبی برای افرادی است که از رشته کارشناسی خود راضی نیستند و یا علاقه کافی به آن ندارند و یا از نظر شرایط شغلی آن رضایت کافی را ندارند.

داوطلبان می توانند استفاده از مشاوره تحصیلی کنکور ارشد صدای سنجش در رشته های مختلف مانند رشته های پزشکی و غیر پزشکی ، گروه انسانی ، ریاضی ، هنر و… به صورت آنلاین و تلفنی مشاوره دریافت کنید. از طریق منو های سایت می توانید زمان مشاوره خود را تعیین کنید و با ما در ارتباط باشید تا به موفقیت دست پیدا کنید.

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان