رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

زمان انتخاب رشته ارشد 1403

ثبت نام مقطع ارشد با توجه به کارنامه اولیه متقاضیان می توانند با توجه به رتبه و تراز کسب شده به الویت بندی رشته محل های ارشد اقدامات لازم را انجام دهند .متقاضیان بعد از امتحان ارشد و کارنامه اولیه می توانند جهت تکمیل فرم رشته ارشد اقدامات لازم را انجام دهند. زمان انتخاب رشته ارشد 1403 برای افراد علاقه مند به تحصیل در مقطع رشته ارشد می باشد.

دانشگاه های سراسری از جمله از  ورودی  های شبانه ،روزانه ،پیام نور غیر انتفاعی و پردیس خود گردان با ارائه کد رشته محل می توانند برای انتخاب رشته مورد نظر در مقطع ارشد تحصیل کنند .

زمان انتخاب رشته ارشد 1402

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

مقطع تحصیلی در دانشگاه های سراسری

برای ورود به دانشگاه آزاد و سراسری با انتشار کارنامه اولیه راه را از یک دیگر جدا می کند .متقاضیان برای انتخاب رشته ی ارشد خود می توانند وارد سایت شده ثبت نام خود را در دانشگاه های مورد نظر انجام دهند .علاقه مندان بسیاری در مقطع ارشد می خواهند تحصیل کنند و در این مقطع شرایط خاص خود را دارا می باشد برخی از افراد برای تحصیل در ارشد سوابق تحصیلی در نظر گرفته می شود یا با شرکت در ازمون سراسری قابل اجرا می باشد .

افرادی که سوابق تحصیلی بالایی را دارا می باشند می توانند در دانشگاه های مورد نظر خود به تحصیل ادامه دهند معدل کل دیپلم و زمان انتخاب رشته ارشد 1403 بسیار اهمیت دارد برخی از متقاضیان نمی توانند از معدل بالایی بهره مند شوند و به همین علت مجبور به شرکت در آزمون سراسری می شوند.

شهریه ی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1403

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد

تغییر رشته در مقطع کارشناسی ارشد

نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد

انتخاب رشته کارشناسی ارشد

جدول برنامه ریزی کنکور ارشد 1403

زمان انتخاب رشته ارشد 1403 و سوابق تحصیلی

 

رشته ی ارشد به علت پذیرش بالا تمامی دانشگاه ها در زمان انتخاب رشته ارشد 1403 را تعیین می نماید و این زمان از سوی سازمان سنجش برای انتخاب رشته ارشد تعیین می گردد .در دانشگاه های سراسر ایران که پذیرش  دانشجو برای مقطع ارشد را دارند اعم از دانشگاه آزاد که با کنکور سراسری و دانشگاه های دولتی با رتبه ی عالی و دانشگاه های پردیس خود گردان به صورت بدون کنکور با شرایط پرداخت هزینه می توانند در رشته های ارشد 1403 ادامه تحصیل کنند .

رشته های ارشد با توجه به دفترچه ی ارائه شده و به صورت کد محل و چیدمان آن ها قابل انتخاب می شود .رشته های ارشد بر اساس سوابق گذشته ی تحصیلی قبلی می توانند بدون آزمون وارد رشته های مورد علاقه خود شوند .

زمان تعیین انتخاب رشته ی ارشد در زمان مقرر از سمت سازمان سنجش تعیین می شود که مخاطبان بتوانند با رتبه ی اخذ شده در دانشگاه های مورد علاقه ی خود ورود پبدا کنند .

پذیرش دانشگاه و زمان انتخاب رشته ارشد 1403

 

بسیاری از مخاطبان در جست جوی دانشگاه هایی با مدرک معتبر هستند که بتوانند تحصیل در رشته ی ارشد خود را ادامه دهند .دانشگاه های سراسری از نظر مدرک از اعتبار بالایی برخوردار می باشد و برای ورد به دانشگاه های سراسری باید کنکور سراسری شرکت کرده و انتخاب رشته  را انجام دهند

.زمان انتخاب رشته ارشد 1403 در دفترچه ی انتخاب رشته ذکر شده است .متقاضیان در بسیاری از رشته ها به عنوان رشته های انتخابی در لیست انتخاب رشته قرار می دهند تا بتوانند شرایط لازم را برای قبولی فراهم کنند .

برخی از متقاضیان علاقه دارند که در دانشگاه های با پرداخت شهریه ادامه تحصیل دهند و شرایط این دانشگاه ها با دانشگاه های سراسری متفاوت می است که  با در دست داشتن مدارک می توانند در دانشگاه های مورد نظر خود ادامه تحصیل دهند ‌.انتخاب رشته ی ارشد برای بسیاری از افراد که در دانشگاه های متفاوت تحصیل می کند متنوع می باشد .

شرایط انتخاب رشته کارشناسی ارشد

برخی از دانشگاه ها با کد محل و چیدمان رشته می تواند افراد را در این مسیر هدف مند سازد .متقاضیانی که علاقه مند به اخذ مدرک دانشگاه ها ی  دولتی هستند و رتبه ی بالایی را نمی توانند کسب کنند رو به دانشگاه  های پردیس خود گران می آورند و با پرداخت شهریه در مقطع ارشد می توانند در این مقطع ادامه دهند .

دانشگاه های سراسر کشور هر ساله دانشجو پذیرش می کند و متقاضیان توجه داشته باشند که این جذب دانشجو شرایط خاص خود را دارد و بر اساس سوابق تحصیلی و زمان انتخاب رشته 1403 با توجه به اعلام لیست رشته ها از طرف سازمان سنجش در زمان مقرر و با کسب اطلاعات می توانند انتخاب رشته ی خود را انجام دهند .

سازمان سنجش متولی انتخاب رشته ارشد

سازمان سنجش هر ساله در رشته های ارشد و ظرفیت دانشگاه ها را ارائه می دهد و بنابر این با ظرفیت اعلام شده متقاضیان می توانند در رشته های ارشد با کد رشته انتخاب رشته ی خو را انجام دهند .

متقاضیان برای تحصیل در رشته های ارشد دانشگاه های متنوعی را برای تحصیل انتخاب می کنند .برخی از دانشگاه ها برای مقطع کارشناسی ارشد و زمان انتخاب رشته 1403 و بررسی رتبه ی قبولی می توانند بر اساس رتبه بندی و ظرفیت اعلام شده ثبت نام خود را انجام دهند .دانشگاه های دولتی ،آزاد ،غیر انتفاعی و پردیس خود گردان نیز در رشته های ارشد دانشجو پذیرش می کند و برخی دانشگاه ها با آزمون و برخی بدون آزمون پذیرش می کند .

انتخاب دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد

 

دانشگاه های پردیس خود گردان و آزاد با شرایط پرداخت هزینه برای رشته های ارشد و دانشگاه های دولتی  با به دست آوردن رتبه ی قبولی قابل ورود می باشد. دانشگاه برای افراد رشته های ارشد امکانات بسیار خوبی را در نظر گرفته می باشد .

مشاوران صدایی سنجش در زمینه ی زمان انتخاب رشته ارشد 1403 راهنمای شما عزیزان می باشد .مشاوران صدای سنجش در خصوص ثبت نام و انتخاب رشته داوطلبان عزیز را راهنمایی می کند .مشاوران صدای سنجش اطلاعات مورد نظر را در سایت خود قرار داده تا از زمان ثبت نام و از انتخاب رشته آگاهی لازم را داشته باشند .

مشاوران صدای سنجش در تمامی مقاطع مختلف از جمله کاردانی ،کارشناسی و کارشناسی ارشد می توانند متقاضیان را راهنمایی کنند و با ثبت نام و تکمیل فرم داوطلبان مراحل دانشگاهی را طی نمایند‌ این مشاوران سایت خود را در اختیار شما شهروندان قرار داده تا متقاضیان بتوانند اطلاعات کافی را از سایت دریافت کنند.

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.