رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

شهریه ی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1403

دانشگاه آزاد یکی از دانشگاه های برتر در کشور ایران می باشد .بسیاری از داوطلبان برای مقاطع متنوع تحصیلی دانشگاه آزاد را انتخاب می نمایند، دانشگاه آزاد در زمان تعیین شده بر اساس دفترچه ی ارائه شده از سوی سازمان سنجش رشته هایی با تنوع بالا برای افراد در نظر گرفته است و با پرداخت شهریه ی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1403 در این دانشگاه تحصیل کنند .

دردانشگاه آزاد متقاضیان زیادی در مقطع کارشناسی ارشد به ادامه تحصیل می پردازند و با داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی و با شرکت در آزمون یا بدون آزمون وارد این دانشگاه می شوند تا در رشته‌ ی مورد نظر تحصیل کنند .برای ورود بدون آزمون متقاضیان باید واجد شرایط باشند.

شهریه ی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1402

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

پرداخت هزینه رشته های مختلف

شهریه ی دانشگاه آزاد به دو روش تقسیم می شود شهریه ی ثابت و متغیر که شهریه ی ثابت هرساله برای داوطلبان ۱۵درصد رو به افزایش می باشد شهریه ی متغیر براساس مصوبات تعیین شده برای افراد قابل پرداخت می باشد .داوطلبانی که قصد ادامه ی تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد را دارند می توانند با تعیین رشته نرخ شهریه را پرداخت کنند .

شهریه ی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1403 در رشته های گوناگون با نرخ مختلف ارائه داده می شود و این نرخ بر اساس رشته و محل تعیین دانشگاه داده می شود شهریه  ثابت دانشگاه آزاد به طور یکسان قابل پرداخت می باشد متقاضیان در صورت انتخاب واحد به مبلغ شهریه ثابت اضافه می گردد.پرداخت هزینه های دانشگاه آزاد با کمک وام دانشجویی و تخفیفات قابل پرداخت است .

تفاوت دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی ارشد با دانشگاه های دولتی

دانشگاه های دولتی رایگان در اختیار داوطلبان قرار می گیرند  و افرادی که قصد تحصیل در دانشگاه دولتی را دارند باید با شرکت در آزمون و رتبه ی بالا وارد این دانشگاه شوند برخی از افراد در مقطع کارشناسی ارشد نمی توانند رتبه ی مناسبی را دریافت کنند و به همین دلیل به سمت دانشگاه آزاد می روند .

شهریه ی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1403 با دانشگاه های دیگر قابل قیاس نمی باشد از جمله دانشگاه دولتی رایگان و دانشگاه پردیس خودگردان با شهریه ی بسیار بالا در نظر گرفته شده است در دانشگاه پردیس خود گردان در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو توان مالی در این دانشگاه ها را ندارند و وارد دانشگاه آزاد می شود و با مدرک پایانی ثبت دانشگاه آزاد را دریافت می کنند .

شرایط پرداخت شهریه ی مقطع کارشناسی ارشد

دانشگاه آزاد برای دانشجویان خود تهسیلات و تخفیفات دانشجویی در نظر گرفته است .متقاضیان رشته های اول دانشگاه مانند پزشکی یا غیر پزشکی باید هزینه ی دروس واحد های نظری و عملی را باهم پرداخت کنند .شهریه ی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1403 هرساله رو به افزایش می باشد و داوطلبان در رابطه پرداخت شهریه ی ثابت و متغیر در سال های جاری بستگی به ورودی آن سال جدید را دارد .

مقطع کارشناسی ارشد نسبت به مقاطع کاردانی و کارشناسی بیشتر می باشد و طول سال تحصیل در این مقطع ۲ سال می باشد دانشگاه آزاد برای ورودی دانشجویان کارشناسی ارشد به علت بالا بودن شهریه تخفیفات لازم را ذکر کرده است .

شهریه ی پایان نامه دانشگاه آزاد

دانشجویان در سال آخر تحصیل علاوه بر پرداخت شهریه ی متغیر پایان نامه باید همراه آن شهریه ی ثابت را هم پرداخت کنند .بسیاری از متقاضیان توان پرداخت ‌شهریه ی دانشگاه های غیر انتفاعی را ندارند و علاقه مندان می توانند از دانشگاه های غیر انتفاعی پیام نور استفاده کنند .

شهریه ی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1403 در میان دانشگاه های غیر انتفاعی بالا تر قرار می گیرد و کسانی که رتبه ی مورد قبول در خصوص دانشگاه های دولتی را کسب نکرده اند می توانند با پرداخت شهریه در دانشگاه آزاد به تحصیل خود ادامه دهند.شهریه پایان نامه نسبت به ترم های اول بالاتر می باشد بنا بر این باید توجه داشته باشید واحد های ارائه شده در ترم های اول را به خوبی پاس نمایید.

دانشگاه آزاد و دفترچه ی انتخاب رشته

هرساله در نیم سال اول و دوم مهر و بهمن ماه سازمان سنجش برای ثبت نام متقاضیان دفترچه ی راهنما ارائه می دهد که داوطلبان در خصوص ثبت نام و رشته های مورد نظر خود اطلاعات کافی را به دست بیاورند .

باتوجه به ثبت نام رشته ها شهریه ی کارشناسی دانشگاه آزاد 1403  به طور معمول با افزایش ۱۵درصدی به داوطلبان اعلام می گردد ،با انتخاب رشته و ثبت نام با دو شهریه ی ثابت و متغیر پرداخت می کنند تا علاقه مندان کارشناسی ارشد بتوانند مقطع تحصیلی خود را ادامه دهند.با در دست داشتن مدارک لازم می توانند به صورت اینترنتی ثبت نام خود را انجام دهند.

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد

شهریه نوبت دوم ارشد 1403-1404

شهریه ی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1403 بدون کنکور

دانشگاه آزاد در سال های جاری دانشجویان را بدون آزمون پذیرش می کند .که شهریه این رشته ها با افزایش ۱۵ درصدی محاسبه می شود .دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی مخاطبان در رشته های مختلف اعلام جذب دانشجو می کند .شهریه ی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1403 برای افراد ورودی جدید با در نظر گرفتن رشته ی تحصیلی قابل ارائه می باشد ‌.دانشگاه آزاد از دانشگاه های پر متقاضی برای همه ی گروه های تحصیلی می باشد .

دانشگاه آزاد برای افراد با شرایط ورود  معدل را در نظر گرفته است .دانشجویان با ارائه معدل کتپی می توانند بدون آزمون در این دانشگاه تحصیل کنند با موفقیت مدرک پایانی خود را دریافت کنند .دانشگاه آزاد این امکان را به دانشجویان خود داده است که سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد ثبت نام خود را انجام دهند.

مشاوران صدای سنجش در رابطه با اطلاعات دانشگاه آزاد از جمله ثبت نام ، انتخاب رشته و شهریه می توانند با مشاوران ما در تماس باشید .مشاوران صدای سنجش برای همه ی گروه های تحصیلی از جمله انسانی ،نظری و تجربی اطلاعات کافی را در اختیار شما داوطلبان قرار می دهند.مشاوران صدای سنجش در زمینه ی شهریه ی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1403 مطالب را در سایت قرار داده و شما را در رابطه با این دانشگاه راهنمایی می کند .

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.