رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

مدیریت زمان در کنکور سراسری

برای این که بتوانید در جلسه کنکور تمام سوالات را پاسخ دهید و مشکلی از این بابت نداشته باشید نیاز به مدیریت زمان در کنکور سراسری دارید. با استفاده از روش های مختلف که در این مطلب از آن ها صحبت خواهیم کرد می توانید در صورت مشکل وقت در آزمون آن را حل کنید. بسیاری از داوطلبان به دلیل نداشتن وقت کافی نتوانسته اند سوالاتی را که می دانستند را پاسخ دهند و همین موضوع باعث تفاوت بسیار زیادی در رتبه و تراز آن ها بوده است.

 

مدیریت زمان در کنکور سراسری

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

آمادگی های قبل از آزمون برای رتبه بهتر

موضوع زمان بسیار در میان افرادی که برای کنکور آماده می شوند موضوع مهمی است. هر چه مدیریت زمان در کنکور سراسری بهتر باشد امکان نتیجه بهتر برای افراد بیشتر است. از جمله آمادگی های قبل از آزمون همین مدیریت کردن وقت است. شما هر چقدر هم که دروس امتحانی را مطالعه کرده باشید ولی به دلیل کم بودن زمان نتوانید به آن ها پاسخ دهید تاثیری در آینده شما نخواهد داشت.

پس با یک مدیریت زمانی خوب می توانید تمام سوالات را بخوانید و پاسخ دهید. بسیار این موضوع بین افراد شایع است که می گویند اگر فقط چند تست بیشتر را پاسخ می دادیم می توانستیم با شرایط بهتری تحصیل کنیم یا در رشته مورد علاقه مان ادامه تحصیل دهیم. یا بسیار دیده شده است که فرد به دلیل زمان گذاشتن بر روی یک سوال یا یک درس مجبور به حذف بعضی از دروس به صورت کلی شده است.

توجه داشته باشید هر سوال یک درصدی برای قبولی شما دارد ولی حذف درس بسیار در رتبه شما تاثیر منفی خواهد داشت.

چگونه می توانیم بهترین مدیریت زمان در کنکور سراسری را داشته باشیم؟

در این مطلب به تکنیک های مهم اشاره خواهیم کرد ولی قبل از آن باید بدانید که داشتن یک مشاور تحصیلی و کنکور خوب می تواند شما را از ابتدا با چنین شرایطی آشنا سازد و از همان ماه های اول بر روی سرعت و دقت شما هنگام آزمون کار انجام دهد. شما را با شرایط کنکور هماهنگ سازد و راهنمایی های کافی را به شما بگوید برای داشتن یک مشاور تحصیلی عالی می توانید با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید.

به وجود آمدن مدیریت زمان در کنکور سراسری  کاری است که مدت زمان زیادی را لازم دارد باید کم کم در فرد این قدرت به وجود بیاید. با استفاده از راهنمایی های مشاورین صدای سنجش می توانید این مهارت را کسب کنید.

زمان برای همه یکسان است ممکن است متقاضیان از نظر علمی به هم نزدیک باشند ولی همه نمی توانند مدیریت زمان کافی داشته باشند و در نتیجه در رتبه آن ها تاثیر خواهد داشت. ممکن است متقاضیان حتی معدل بالا تری داشته باشند ولی اگر نتوانند در زمان کنکور میزان سوالات مورد نظر شان را پاسخ دهند معدل بالا نمی تواند کاری انجام دهد.

درصد بهتر با مدیریت زمان در کنکور سراسری

ممکن است فردی بتواند در مدت زمان آزاد به اندازه کسی که رتبه یک کنکور است به سوالات پاسخ دهد و بهترین و کامل تری خود را ارائه دهد ولی این موضوع زمانی که شما وقت محدودی دارید کاملا متفاوت می شود. بسیاری فکر می کنند که کنکور مانند امتحان های مدرسه وقت زیادی دارد ولی این گونه نیست.

اگر فکر می کنید با وجود داشتن توانایی کافی در پاسخ دادن به سوالات همچنان در زمان تست زدن از نظر زمانی دچار مشکل هستید می توانید موارد زیر را در نظر بگیرید و یا با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید.

تکنیک های مدیریت زمان در کنکور سراسری 1403

دانستن بعضی از تکنیک ها که به افراد کمک می کند می تواند بسیار تاثیر گذار باشد. مهم ترین محدودیت در آزمون سراسری وقت و زمان است پس باید سوالات را دسته بندی کنید.

مشخص است که برای مدیریت زمان در کنکور سراسری باید اول از سوالاتی که می دانید شروع کنید و پس از آن جواب ها را همان لحظه وارد پاسخ نامه کنید تا بعدا وقت شما برای این کار به حدر نرود. پس از آن یک بار دیگر سوالاتی که به آن شک داشتید و از قبل علامت گذاری کردید را مطالعه کنید و فکر کنید. اگر پاسخ را می دانید جواب را وارد کنید در غیر این صورت ضربدر بزنید و آن سوال را رها کنید.

دسته سوم را یک بار دیگر بخوانید اگر پاسخ درست را نمی دانید اصلا لازم نیست به آن ها زمانی اختصاص دهید.

وقت اضافه و مدیریت زمان در کنکور سراسری

اگر جزو دسته ای هستید که مدیریت زمان را به خوبی انجام داده اید ولی وقت اضافه دارید دوباره سوالاتی را که ضربدر گذاشته اید را بررسی کنید و به این سوالات دوباره برگردید اگر جواب را نمی دانید هیچ چیزی وارد پاسخ نامه نکنید چرا که ممکن است باعث ایجاد نمره منفی شود.

برای آشنایی بیشتر با تکنیک های تست زنی و سرعت بیشتر در کنکور با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید.

برنامه ریزی کنکور سراسری 1403

مشاوره مدیریت زمان در کنکور سراسری صدای سنجش

پیشنهاد ما به شما همیشه جوری به سوالات پاسخ دهید که زمان مورد نظر همان درس به پایان نرسد تا دوباره بتوانید برگردید و سوالات را یک بار دیگر مرور کنید.

روش دیگر پیشنهادی ما به شما استراحت در بین پاسخگویی به سوالات است. زمانی که همه سوالات را پاسخ دادید و در وقت اضافه هستید چند ثانیه چشم های خود را ببندید تا استراحت کنید چرا که راندمان شما پس از پاسخگویی به بیشتر سوالات پایین خواهد آمد و ممکن است ذهن شما در زمان پاسخگویی به سوالاتی که اطمینان کافی از پاسخ آن ندارید شما را به اشتباه بیاندازد.

برای ما مدیریت زمان در کنکور سراسری بسیار مهم است ولی نباید باعث شود که فرد پاسخ غلط را وارد پاسخ نامه کند. به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم از حالا تا زمان کنکور با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید و وقت مشاوره خود را رزرو فرمایید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید.

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.