رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

برنامه ریزی کنکور سراسری 1403

 

برنامه ریزی کنکور سراسری 1402

 

جهت  مشاوره برنامه ریزی کنکور سراسری 1403

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش

02166837359-02166868571

 همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

 

 

برنامه ریزی  کنکور سراسری 1403 برای داوطلبانی که اکنون  دانش آموز سال سوم دبیرستان می باشند و  اهداف بزرگی دارند  ، آغاز راه است که با پیگیری و تلاش امکان پذیر می باشد  . کنکور سراسری رقابت  برای ورود داوطلبان به دانشگاه و رشته های پرمتقاضی است و آگاه هستید که  کنکور تنها برای پذیرش در دانشگاه ها و رشته های پرمتقاضی برگزار می شود.

و  بیشتر  رشته محل های دانشگاه های  دارای شهریه بصورت بدون آزمون برگزار می شود مانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه   علمی کاربردی ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور. هرچه هدف بزرگتر باشد برای رسیدن به  گام نخست باید برنامه ریزی درستی  داشته باشیم .

برای  کسب موفقیت در این رقابت بزرگ که آینده تحصیلی شما را رقم میزندنیازمند برنامه ریزی دقیق می باشید. در این مقاله سعی مان این است که برای متقاضیان ثبت نام کنکور سراسری 1403 راهکارهایی را برای برنامه ریزی کنکور سراسری 1403 و کسب موفقیت ارائه دهیم .

موفقیت در امتحانات نهایی و برنامه ریزی کنکور سراسری 1403

 برنامه ریزی کنکور 1403

 متقاضیان کنکور 1403که در سال دوازدهم تحصیل می کنند ،  برای رقابت کنکور سراسری باید  از هم اکنون  بیش از 10 ساعت در روزمطالعه کنند  و تست بزنند . با توجه به اینکه  شما  در مقطع دوازدهم تحصیل می کنید   قبل از شرکت در کنکور سراسری باید در امتحانات نهایی شرکت نمایید . برای موفقیت در امتحانات نهایی به مفهوم کتاب درسی کاملا مسلط شده و هیچ  ابهامی در  مباحث برایتان باقی نماند .معمولا  در سال دوازدهم دبیرستان توصیه  ما مطالعه کامل و  تسلط  کافی و کسب موفقیت در امتحانات نهایی می باشد .

داوطلبانی که امتحانات نهایی را به خوبی پشت سر بگذارند از   اعتماد به نفس خوبی دارا می باشند از امادگی خوبی برخوردارند و به طور جدی شروع به مطالعه برای کنکور می نمایند  . بنابراین امتحانات نهایی سکوی پرتابی برای کسب موفقیت در کنکور می باشد  و همه تلاش خود را برای یک شروع  موفق  در سال کنکور بکار گیرید . ضمنا معدل دیپلم شما  بصورت تاثیر مثبت در کنکور  اعمال خواهد شد . پس اولویت برنامه ریزی کنکور 1403 برای داوطلبانی  که  اکنون در سال سوم دبیرستان می باشند  داشتن  برنامه ریزی خوب برای رسیدن به موفقیت در امتحانات نهایی می باشد .

تاثیر زمان در برنامه ریزی کنکور سراسری 1403

در  این مقاله بر آن شدیم که   به دانش آموزانی که در سال دوازدهم دبیرستان مشغول به تحصیل هستند و  برای کسب موفقیت در کنکور   تلاش می کنند  تذکرات لازم جهت کسب موفقیت در کنکور  را ارائه دهیم  . عده ای  از متقاضیان  با خیالی آسوده امسال را سپری می کنند و گمان می نمایند که فرصت کافی جهت مطالعه را خواهند داشت . تجربه  ثابت کرده است که داوطلبان می بایست  زمانی  که  در مقطع پیش دانشگاهی  تحصیل می کنید   به طور هم زمان دروس سال دوازدهم دبیرستان  و یازدهم و قسمتی از دروس سال دهم دبیرستان را نیز مطالعه نمایید و ضمنا تست زنی در  این مباحث  را نیز انجام دهید .

مطالعه همه این دروس و تسلط بر آنها ، تست زنی و جمع بندی دروس پیش و پایه در یک سال کار دشواری است . بنابراین از هم اکنون  که  سال دوازدهم دبیرستان هستید سعی کنید که  مطالعه خود را  به مرور زمان افزایش دهید همچنین به مفاهیم کتاب درسی به طور عمیق مسلط باشید   تا در سال کنکور بتوانید به موفقیت برسید . برای اطلاع از منابع کنکور سراسری 1403  مقاله  منابع کنکور سراسری تجربی و  کنکور سراسری ریاضی و کنکور  انسانی را مطالعه نمایید .

روش برنامه ریزی کنکور 1403

بهترین روش برنامه ریزی کنکور برای داوطلبانی که در سال دوازدهم دبیرستان تحصیل می کنند آن است که ابتدا به کتاب درسی مسلط باشند و سپس به تست زنی مشغول شوند  تا بتوانند اطلاعات لازم را کسب کنند .  در ابتدا  شما  باید بتوانید  سوال های تشریحی را  پاسخ بدهید و بعد به دنبال روش های  تستی باشید . بنابراین  در  ابتدا  به دنبال روش تستی نباشید و سعی کنید  آن را به روش تشریحی حل نمایید . برای  تهیه کتاب  تست زنی و با توجه به اینکه  هزینه زیادی  را پرداخت نکنید  می توانید روی منابع کنکور  کلیک کنید و کتاب هایی را که توسط افراد موفق در کنکور سراسری توصیه شده است  را تهیه نمایید . ضمناً کارشناسان مرکز مشاوره صدای سنجش تحصیلی  می توانند شما را برای انجام برنامه ریزی کنکور 1403 و کسب موفقیت در کنکور سراسری    مشاوره دهند .

 

برای مشاوره تلفنی از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید.

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش 

02166837359-02166868571

 همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

مطالب مرتبط:

کنکور سراسری تجربی

کنکور سراسری ریاضی

کنکور سراسری انسانی

تاثیر سهمیه مناطق و ایثارگران در انتخاب رشته کنکور سراسری

تاثیر بومی گزینی در انتخاب رشته کنکور سراسری

کنکور سراسری زبان

کنکور سراسری هنر

منابع کنکور سراسری تجربی

منابع کنکور سراسری ریاضی

منابع کنکور سراسری انسانی

کانال تلگرام مشاوره صدای سنجش تحصیلی

کانال سروش مشاوره صدای سنجش تحصیلی

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.