رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دفترچه اعزام به خدمت سربازی

برای این که مسیر را به درستی طی کنید نیاز به یک راهنما دارید. اگر جزو مشمولین به حساب می آیید باید دفترچه اعزام به خدمت سربازی را دریافت کنید و بر اساس آن اقدامات لازم را به عمل آورید. درون این دفترچه مواردی مانند مدارک ، چگونگی معافیت ها ، سرباز معلم و شرایط آن ، تعویض کارت ، گرفتن کسری خدمت و چگونگی آن ، چگونگی رفتن به خدمت سربازی و دیگر موارد توضیح داده شده است. این دفترچه را می توانید از سایت سازمان نظام وظیفه دریافت کنید.

دفترچه اعزام به خدمت سربازی

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

مهم ترین اقدام برای اعزام به خدمت سربازی

می توان گفت یکی از مهم ترین کار هایی که مشمولان سربازی باید انجام دهند دریافت دفترچه اعزام به خدمت سربازی است. درون این دفترچه تمامی موارد مهمی که ممکن است برای شما سوال باشد و یا تمامی موارد مهم توضیح داده شده است ولی اگر متوجه آن چه که درون دفترچه ثبت شده است نشده اید و یا سوالی دارید که پاسخ آن را نتوانسته اید دریافت کنید با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.
چگونگی اعزام به خدمت ، کسری خدمت، دریافت کارت و یا تعویض کارت پایان خدمت ، معافیت ها و… مواردی است که درون دفترچه به آن اشاره شده است و شما باید ابتدا دفترچه را به صورت کامل مطالعه کنید چرا که مراحل اعزام بسیار مهم است و باید اطلاعات خود را به درستی وارد کنید.

مشمولان و دفترچه اعزام به خدمت سربازی

مشخص است که افراد مشمول خدمت سربازی باید این دفترچه را به صورت دقیق مطالعه کنند روند ورود به خدمت سربازی باید به دقت انجام شود به همین دلیل باید اطلاعات خود را در این رابطه تکمیل کنید. در ادامه این مطلب راجعب موارد مهم دفترچه توضیح خواهیم داد ولی افراد باید دفترچه اعزام به خدمت سربازی را به صورت کامل مطالعه نمایند و با مشاورین صدای سنجش در تماس باشند تا به سوالات شما پاسخ دهی شود.

حتما شنیده اید که اولین اقدام پر کردن دفترچه خدمت سربازی است. حتما پلیس+۱۰ به شما گفته است که باید دفترچه را دریافت و مطالعه کنید. تمام توضیحات مهم درون این دفترچه آمده است و شما می توانید از آن نهایت استفاده را ببرید. این دفترچه را می توانید از سایت نظام وظیفه دانلود کنید و تکمیل نمایید. می توانید برای تکمیل آن از مشاورین صدای سنجش نیز کمک بگیرید و با ما در تماس باشید.

نحوه دانلود دفترچه اعزام به خدمت سربازی

باید به صورت کامل دفترچه را مطالعه نمایید تا از تمامی موارد مهم آن اطلاع یابید مواردی مانند تعویض کارت و یا دریافت کارت پایان خدمت همچنین کسری خدمت و شرایط آن و موضوع مهم تر معافیت و دریافت کارت معافیت از سربازی است. چگونگی اعزام به خدمت سربازی و زمان آن همچنین مدارک مورد نیاز مواردی است که باید به آن دقت کنید.
برای دریافت دفترچه اعزام به خدمت سربازی می توانید از طریق سایت نظام وظیفه و یا سایت صدای سنجش اقدام کنید شما می توانید با رزرو وقت مشاوره خود از طریق منو های سایت در رابطه با خدمات سربازی مشاوره دریافت کنید و از قوانین آگاهی یابید. برای این که بتوانید به خدمت سربازی بروید باید مراحلی را طی کنید یکی از آن ها مطالعه و تکمیل دفترچه است.

موارد مهم دفترچه اعزام به خدمت سربازی

ممکن است به دلیل زیاد بودن دفترچه افراد به صورت کامل مطالعه را انجام ندهند و این موضوع می تواند برای مشمولین مشکلاتی را به وجود بیاورد چرا که از تمامی قوانین اطلاع ندارند بهترین راه این است که تمام دفترچه را مطالعه کرده و سپس در صورتی که سوالی وجود دارد با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.
این دفترچه از قسمت های زیادی تشکیل شده است که در اینجا سعی شده توضیح کوتاهی داده شود ولی این به معنای نخواندن دفترچه نیست شما باید دفترچه را به صورت کلی مطالعه کنید. می توان به مواردی مانند کسری خدمت ، مدارک مورد نیاز ، مشمولین افرادی که غیبت دارند و… در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

دوره کد سربازی چیست

تاریخ اعزام به خدمت سربازی 1403

مدت زمان و مدارک مورد نیاز و دفترچه اعزام به خدمت سربازی

برای آگاهی از این موضوع باید به بخش مدارک عمومی و ثبت نام مراجعه کنید در این قسمت از دفترچه شما خواهید دید که مدارک مورد نیاز به چه صورت است. پس از این که تمام مدارک را کامل کردید می توانید برای ثبت درخواست خود به شعبه های پلیس+۱۰ مراجعه کنید ولی قبل از آن باید مدارک خود را تکمیل کرده باشید.
زمانی که شما لازم است خدمت سربازی را بگذرانید بر اساس قوانین هر سال نوشته خواهد شد پس لازم است حتما دفترچه جدید را دریافت کنید.
مدارک افرادی که اعزام به خدمت هستند شامل معاینه اولیه بررسی واکسن کرونا دریافت واکسن سربازی برگه آمادگی اعزام و… است.

تاثیر تحصیلات در درجه نظامی سربازی

غیبت ، کسری و دفترچه اعزام به خدمت سربازی

در این بخش از دفترچه توضیح داده خواهد شد که چه کسانی غیبت دارند و این غیبت چه مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد و همچنین روند اعزام افرادی که غیبت دارند چگونه است نیز در بخش توضیح داده شده است.
کسری خدمت نیز در این بخش از دفترچه توضیح داده شده است. انواع کسری خدمت وجود دارد که ممکن است یکی از این موارد شامل حال شما شود مانند کسری خدمت جانبازان ، نخبگان ، بسیجیان و… در این قسمت توضیح داده شده است.
قسمتی از دفترچه مربوط به توجیه غیبت است چنان چه جزو افرادی هستید که شامل غایب ها در خدمت سربازی به حساب می آیید در این قسمت تمامی موارد به صورت کامل توضیح داده شده است می توانید با مطالعه دقیق آن مشکل را حل کنید.

معافیت و دفترچه اعزام به خدمت سربازی

اگر می خواهید معافیت از سربازی بگیرید و همچنین نمی دانید که چگونه باید اقدامات لازم را انجام دهید باید دفترچه را به صورت کامل مطالعه نمایید و با موارد مهم آن کاملا آشنا شوید مدارک مورد نیاز و چگونگی درخواست و… در دفترچه توضیح داده شده است.
در دفترچه توضیحات لازم در رابطه با مواردی مانند گرفتن و یا تعویض و المثنی کارت پایان خدمت نوشته شده است.
شرایط سرباز معلم و سرباز قهرمان نیز مواردی است که در دفترچه به آن اشاره شده است.
چنان چه نیاز به توضیحات تکمیلی در رابطه با دفترچه داشتید می توانید با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید.

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.