رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

استخدام مشاور تحصیلی

مشاوره تحصیلی یعنی فردی اطلاعات لازم و کاربردی را برای بالا بردن احتمال موفقیت تحصیلی دانش آموزان ارائه کند. به همین خاطر صدای سنجش برای بالا بردن کیفیت و ارائه خدمات بهتر اقدام به استخدام مشاور تحصیلی می نماید. مشاوره تحصیلی برای همه کسانی که می خواهند به رشته ای وارد شوند و ادامه تحصیل دهند لازم است. اگر مشاور به خوبی با دانش آموز یا دانشجو ارتباط برقرار کند نتیجه درخشان خواهد بود.

مشاور تحصیلی فردی است که علم و آگاهی کافی داشته باشد، نه فقط مدرک تحصیلی تا بتوانید با دانش خود کاری کند که دانش آموزان و دانشجویان و حتی کسانی که می خواهند کنکور کاردانی ،کارشناسی ، کارشناسی ارشد و حتی دکتری شرکت کنند را به نحوی راهنمایی کند که بهترین نتیجه و بالا ترین توان فرد برای قبولی بدست آید.

مشاور تحصیلی نقش بسیار مهمی در دوران تحصیل هر فرد دارد. بخاطر همین موضوع استخدام مشاور تحصیلی در موسسات مختلف انجام می شود. شما می توانید با گذراندن دوره های مشاوره تحصیلی و یا کلاس های آموزشی در رابطه با این موضوع اطلاعات کسب کنید و شروع به کار نمایید برای استخدام در بخش های دولتی و مدارس نیاز به مدرک دانشگاهی دارید.

موسسه صدای سنجش از تمام کسانی که می خواهند در این رشته فعالیت کنند دعوت به همکاری می کند برای استخدام مشاور تحصیلی با ما تماس بگیرید.

 

استخدام مشاور تحصیلی

برای استخدام مسئولیت های مهم مشاوره تحصیلی چیست؟

مشاوران تحصیلی با صحبت کردن راجعب مسائل دانش آموزان و دانشجویان سعی به رفع مشکلات و ارائه راه حل هایی می کند. افراد را برای بیشتر درس خواندن تشویق می کنند و سعی می‌کنند در صورت لزوم اگر فرد مشکلات شخصی بابت درس خواندن دارد آن ها را حل کند و راهنمایی های لازم را انجام دهد.

مشاورینی که در مدرسه هستند بیشتر در امور شخصی دانش آموزان تخصص دارند و اگر دانش آموزی در خانه و یا مدرسه به لحاظ روحی مشکل دارد مشاور تحصیلی دست به کار می شود و با دانشی که دارد سعی می کند تا موانع تحصیل را از سره راه دانش آموز بردارد.

برای استخدام مشاور تحصیلی در مدارس همان طور که گفته شد باید مدرک تحصیلی مرتبط داشته باشید. مشاوران تحصیلی مدارس شما را در رابطه با مشکلاتی مانند استرس و اضطراب هنگام امتحانات و یا سرکلاس مشکل در عدم تمرکز و… راهنمایی می‌کنند، ولی مشاوره تحصیلی به این جا ختم نمی شود و شاخه های متفاوتی دارد.

مشاورین باید بخوبی بتوانند هم مشکلات درسی را رفع کنند و هم مشکلات غیر درسی مشاورین تحصیلی صدای سنجش با استفاده از تکنیک های مختلف پشتیبانی لازم را برای محصلان انجام می دهند ما توقع داریم برای استخدام افراد جدید آن ها نیز در سطح بالایی از نظر دانش باشند تا بتوانید با ما همکاری کنید اگر فکر می کنید از پس این کار بر می آیید با ما تماس بگیرید.

برگزاری جلسات برای مشاوره تحصیلی

بیشتر این مشاوره ها به این صورت انجام می شود که هم با خود محصل به صورت فردی صحبت می شود و هم با والدین تا شرایط برای هر دو افراد توضیح داده شود و راه کار هایی ارائه گردد. امروزه به دلیل همه گیری ویروس کرونا این جلسات به صورت غیر حضوری و اینترنتی انجام می شود و شما لازم نیست به جایی مراجعه کنید. در موسسه صدای سنجش مشاوره از طریق تلفن انجام می شود.

رزرو مشاوره تلفنی تحصیلی

انتخاب رشته دانشگاه سراسری و آزاد

مشاوره و برنامه ریزی تا روز کنکور

مشاوره تحصیلی دانشگاهی

مشاوره تلفنی انتخاب رشته دانشگاه

مشاوره تلفنی رفع اشکالات درسی

شماره تلفن مشاوره تحصیلی کنکور صدای سنجش

مشاوران برتر کنکور

چه مشکلاتی در این جلسه ها مطرح می‌شود؟

به طور کلی اگر شما به دنبال استخدام مشاور تحصیلی هستید باید بدانید تمام مشکلات خود را می توانید مطرح کنید مانند عدم تمرکز کافی ، مشکلات با معلمان ، نداشتن برنامه خوب تحصیلی ، مشکلات روحی ، بی انگیزگی و.. را می توانید در این جلسات مطرح کنید. اگر هر کدام از این مشکلات را دارید با صدای سنجش تماس بگیرید. اگر شما برای کنکور آماده می شوید بهتر است ادامه مطلب را مطالعه کنید.

ویژگی های مشاور کنکور

اگر به فکر این هستید که استخدام مشاور تحصیلی انجام دهید و برای کنکور آماده می شوید باید بگوییم که مشاورین صدای سنجش می توانند بهترین گزینه باشند چرا که بیش از ده سال سابقه در این زمینه باعث می شود که شما لازم نباشد راهی که افراد در گذشته رفته اند و به مشکل برخورد کرده اند را طی کنید.

مشاور کنکور باید همیشه در دسترس باشد که هر زمان شما بی انگیزه شدید و یا مشکلی در درس خواندن داشتید و حتی نتوانستید به برنامه عمل کنید با او در تماس باشید پس اینترنت و تلفن که همیشه در دسترس شما است می توانید از این طریق با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید.

مشاور کنکور باید همیشه روحیه دانش آموزان را بالا نگه دارد و نگذارد که فرد از درس خواندن دل سرد شود و یا بخاطر خستگی دل سرد گردد. اگر به دنبال استخدام مشاور تحصیلی  برای کنکور هستید باید بدانید که یک مشاور خوب کنکور باید خودش این مسیر را طی کرده باشد و خودش توانسته باشد به خوبی از پس کنکور بر آمده و در دانشگاه های خوب تحصیل کرده باشد.

یافتن مشاور کنکور خوب

متاسفانه خیلی ها در این زمینه در حال کار کردن هستند ولی خودشان نتوانسته اند که خیلی در کنکور موفق باشند. بهتر است از یک مشاور تحصیلی با تجربه که دائما مشغول به این کار بوده استفاده کنید کسی که مشاوره تحصیلی شغل اصلی او نیست نمی تواند به شما آن طور که باید کمک کند.

باید گفت استخدام مشاور تحصیلی زمانی کار آمد است که شما صحبت های او را گوش دهید و به آن عمل کنید در غیر این صورت هم هزینه کرده اید و هم به جایی نمی رسید البته این هنر مشاور است که کاری کند تا شما به تحصیل علاقه پیدا کنید ولی در نهایت اگر خودتان نخواهید هیچ مشاوری نمی تواند به شما کمک کند.

در آخر باید بگوییم اگر شما فردی هستید که به این کار علاقه دارید و می خواهید  به استخدام مشاور تحصیلی درآیید می توانید با مرکز مشاوره صدای سنجش تماس بگیرید و با ارسال رزومه و شرکت در مصاحبه استخدام شوید تا به جامعه خدمت کنید.

برای گرفتن وقت مشاوره از طریق لینک رزرو مشاوره اقدام کنید و یا با شماره های مرکز تماس بگیرید.

برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران برتر کنکور صدای سنجش 

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.