رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

در این مقاله قصد داریم بهترین مشاوره تحصیلی دانشگاهی را معرفی کنیم .در سال های گذشته افراد کمتری پس از گرفتن مدرک دیپلم خود به فکر ورود به دانشگاه و شرکت در کنکور بودند . اما امروز داوطلبان می توانند با مراجعه به مشاوران تحصیلی دانشگاهی و متخصص برای هرچه بهتر شدن عملکرد خود در این آزمون از مشاوران تحصیلی دانشگاهی کمک بگیرند. در سال های متوالی شاهد تعدادی زیاد از افراد برای شرکت در کنکور و ثبت نام دانشگاه ها بودیم .شاید این پرسش برای شما نیز مطرح شوند که چه علمکردی باید داشته باشیم تا در کنکور به رتبه ی دلخواه برسیم؟افراد در گام اول باید از چگونگی های کنکور و برنامه ریزی مناسب برخوردار شوند به همین علت مشاوره تحصیلی دانشگاهی در این راستا به شما کمک خواهند کرد تا علمکرد مفید و خوبی را ارائه دهید و در همان رشته ی تحصیلی دلخواه خود شروع به، تحصیل نمایید.

مشاوره تحصیلی دانشگاهی

معمولا افراد انتخاب اولشان دانشگاه های دولتی می باشد . اما دانشگاه های ازاد ، پیام نور، غیر انتفاعی، خودگردان، و…. نیز در سراسر کشور محفوظ هستند اما افراد الویت خود را دانشگاه های دولتی قرار می دهند . اما برای پذیرفته شدن در دانشگاه های دولتی میتوانید ، از مشاوران تحصیلی دانشگاهی در این زمینه کمک بگیرید.

مشاوره تحصیلی دانشگاهی صدای سنجش

افرادی که قصد ادامه تحصیل در رشته مورد نظر خود را دارند باید در آزمون سراسری که هرساله بر طبق قوانین و مقررات انجام می شود شرکت‌نمایند. و علاقه مندان به تحصیل در دانشگاه های علمی کاربردی باید در آزمون اختصاصی که دانشگاه آن را برگزار میکند شرکت کنند.متقاضیان باید قبل از برگزاری ازمون سراسری دفترچه ثبت نام کنکور سراسری را به طور کامل مطالعه نمایند و اگر دچار ابهامی شدند میتوانند به مشاوره تحصیلی دانشگاهی مراجعه نمایند.برخی دانشگاه های در دو نوبت از سال اقدام به پذیرش دانشجو میکنند که بدون نیاز به آزمون می باشند برای مثال دانشگاه های دولتی در دو نوبت مهر و بهمن دانشجو پذیرش میکنند. ولی دانشگاه های علمی کاربردی دارای زمان دقیقی نیستند به همین علت میتوانید برای دریافت اطلاعات ببشتر به مشاوران تحصیلی دانشگاهی مراجعه کنید تا در این راستا بتوانند کمکی به شما ارائه کنند.

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

 

چگونه با مشاوره تحصیلی دانشگاهی در ارتباط باشیم؟

داوطلبانی که دارای رتبه ها و تراز های ممتاز هستند هرساله طی صحبت های خود فضای مجازی را به عنوان یک موضوع تحریک کننده برای عدم تمرکز بر روی دروس می داند. ما مشاوران تحصیلی دانشگاهی نیز به شما گوش زد میکنیم که در زمان امادگی برای ازمون کنکور از فضای مجازی کاملا خارج شوید زیرا این مورد میتواند باعث عدم تمرکز و نداشتن وقت کافی برای شما شود. نکته دیگر قدرت و توانایی شما برای هدف و قصدی که دارید است .شاید در ذهن همگی شما چنین باشد که کنکور فقط مراجعه به کلاس های تست و کتاب های تست زنی است اما در حقیقت یک برنامه ریزی درست و داشتن هدف نیز باعث میشود قدرت و توانایی شما در زمینه ی پیشرفتتان بسیار به شما کمک کند همچنین به شما عزیزان و داوطلبان گرامی توصیه میکنیم

برای داشتن یک برنامه ریزی مناسب به مشاوره تحصیلی دانشگاهی مراجعه نمایید تا بر اساس شخصیت و چگونگی های فردی شما بتوانند به برای شما یک برنامه ی مناسب تهیه نمایند.

هدف از مراجعه به مشاور چیست؟

مشاورین تحصیلی دانشگاهی معمولا به ایجاد برنامه ای مناسب برای افراد می پردازند و تعداد کمی از این مشاوران به چگونگی های دانشگاه برای افرادی که تا بحال فضای دانشگاهی را تجربه نکرده اند شرح میدهند افرادی که معمولا فضای دانشگاه و مشکلات و سوالات معتددی که در ذهنشان بروز میکند را میتوانند از مشاوریت تحصیلی دانشگاهی بپرسند و پاسخ سوالات خود را دریابند.متقاضیان کنکور هرساله به دو دسته طبقه بندی می شوند افرای که در رشته مورد علاقه ی خود تحصیل میکنند و افرادی که در رشته ی مورد علاقه ی خود تحصیل نمی کنند . معمولا افرادی که نتوانسته اند در رشته ی مورد علاقه ی خود تحصیل کنند بسیار ناراحت و دلسرد می باشند .اما همانگونه که طی صحبت های پی در پی گفته شد مراجعه به یک مشاور تحصیلی دانشگاهی ممتاز سبب می شود تا شما به هدف و رشته ی مورد علاقه تان در دانشگاه برسید.

 

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

 

مشاوره تلفنی انتخاب رشته دانشگاه

مشاوره تلفنی رفع اشکالات درسی

مشاوران برتر کنکور

سامانه مشاوره و هدایت تحصیلی

مشاوره کنکور صدای سنجش

پاسخگویی به سوالات تحصیلی

تخصصی ترین مرکز مشاوره تحصیلی

مشاوره کنکور

مشاوره انتخاب رشته

چه مقاطعی مهم است و نیاز به مشاور دانشگاهی دارد؟

مشاوره تحصیلی دانشگاهی در پایه های مختلف اقدام به خدمات رسانی به دانشجویان میکنند که مهم ترین مقطع از نظر مشاورین ، مقطع کارشناسی می باشد زیرا این مقطع سبب می شود تا افراد بتوانند در رشته ی مورد نظر خود مشغول به تحصیل شوند. همچنین داشنجویان مشغول به تحصیل در پایه ی کارشناسی ارشد موظف هستند که یک پایان نامه ی خوب ارائه دهند.

گاهی میتوانید به مشاورین تحصیلی دانشگاهی انلاین نیز مراجعه نمایید البته این فرایند معمولا برای افرادی است که در پایه ی دکتری و یا رشته ی تخصصی تحصیل می کنند ؛ آنها میتوانند برای آزمون پایانی مدرک خود از مشاورین تحصیلی دانشگاهی در رابطه با چگونگی های این آزمون صحبت کنند و اطلاعات کافی را این زمینه کسب کنند .

 

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

 

ایا فقط در زمان برگزاری آزمون کنکور باید به مشاور مراجعه کنیم؟

پذیرفته شدن در دانشگاهی مبنی بر پایان یافتن هدف داوطلب نیست. دااوطلب پس از پذیرفته شدن در دانشگاه راه تازه ای را آغاز میکند . هرساله شاهد این فرایند می باشیم که با وجود دانشگاه های برتر در سراسر کشور چرا طی هرسال تعداد بسیار فارغ التحصیل بیکار مشاهده می شود؟ چرا افراد پس دریافت مدرک خود به رشته ای که در آن تحصیل نمونده اند مشغول به کار نمی شود؟

افراد همانگونه که در زمان شرکت در آزمون به مشاورین تحصیلی دانشگاهی مراجعه میکنند ، در زمان تحصیل نیز باید دارای برنامه ریزی باشند باید به مشاورین تحصیلی دانشگاهی مراجعه کنند تا بتوانند به هدف اصلی خود برسند زیرا هدف اصلی پذیرش افراد در دانشگاه نیست !

مشاوره تحصیلی دانشگاهی

به همین علت افراد ملزم هستند برای بدست اوردن هدف اصلی خود در حین تحصیل نیز به مشاور تحصیلی دانشگاهی نیز مراجعه کنند.

توجه داشته باشید که تفاوتی در مشاور تحصیلی دانشگاهی و مشاور تحصیلی پیش دانشگاهی وجود دارد این است که مشاور تحصیلی دانشگاهی افراد نکات و قوانین اموزشی در دانشگاه را به افراد اموزش می دهد ، اما مشاور تحصیلی پیش دانشگاهی معمولا افراد را برای ورود به دانشگاه و کنکور اماده میکند.

 

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.