رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

 

سامانه مشاوره و هدایت تحصیلی صدای سنجش-ضرورت و اهمیت مشاوره تحصیلی

ضرورت و اهمیت مشاوره تحصیلی

با توجه به متنوع بودن رشته های تحصیلی و وجود رقابت بین رشته های پرطرفدار درکنکور سراسری، ضرورت واهمیت مشاوره تحصیلی احساس می گردد . سامانه مشاوره و هدایت تحصیلی صدای سنجش ، نقش مهمی را در هدایت مناسب داوطلبان کنکوربرعهده دارد.قابل ذکر است با توجه به نیازی که به تحصیلات عالی در مقاطع مختلف تحصیلی احساس می شود، یک مشاوره تحصیلی مناسب می تواند داوطلبان کنکور و دانشجویان را برای ادامه تحصیل در رشته دلخواه خود هدایت نماید و افراد را به ادامه تحصیل در رشته های پرطرفدار درکنکور سراسری راغب نماید .

داوطلبان کنکور برای اطلاع از ضرورت و اهمیت مشاوره تحصیلی و آگاهی از رشته های پرطرفدار در کنکور سراسری ، مقاله در ارتباط با سامانه مشاوره و هدایت تحصیلی صدای سنجش را مطالعه بفرمایید .

 

جهت ارتباط با سامانه مشاوره و هدایت تحصیلی صدای سنجش

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

رشته های پرطرفدار درکنکور سراسری

سامانه مشاوره و هدایت تحصیلی صدای سنجش ، جهت مشاوره مناسب ، برای انتخابی مناسب ،علی الخصوص رشته های پرطرفدار درکنکور سراسری ، داوطلبان کنکور و دانشجویان را برای ادامه تحصیل در رشته دلخواه خود هدایت می نماید .اکنون ضرورت و اهمیت مشاوره تحصیلی ، بسیار فراتر از کنکور سراسری شده است و بسیاری از جنبه های تحصیل را پوشش می دهد.

به عنوان مثال ، مشاوره تحصیلی می تواند در مورد آینده شغلی و آینده تحصیلی رشته های مختلف ، رشته های پرطرفدار درکنکور سراسری ، ادامه تحصیل در خارج از کشور، آزمون های زبان خارجه، روش های افزایش تمرکز،  روش های برنامه ریزی درسی ، ضرورت و اهمیت مشاوره تحصیلی و بسیاری از موارد دیگر، دانش آموزان و دانشجویان را مطلع سازد.

 

 نقش سامانه مشاوره وهدایت تحصیلی صدای سنجش درانتخاب رشته داوطلبان کنکور

 

مشاوره تحصیلی به منظور برنامه ریزی درسی

داوطلبان کنکور سراسری ، کارشناسی ارشد و دکتری به منظور برنامه ریزی درسی مناسب برای کنکور، در بسیاری از موارد ،نیاز به مشاوره تحصیلی دارند.

آموزش مدیریت زمان در مطالعه و همچنین نحوه مطالعه دروس ، در برنامه ریزی درسی می تواند موثر واقع گردد.

یک برنامه ریزی درسی مناسب می تواند موجب موفقیت بیشترداوطلبان کنکور گردد. با توجه به رشته های مختلف تحصیلی داوطلبان و قدرت یادگیری آنها  ، روش های برنامه ریزی کنکور نیز برای داوطلبان متفاوت خواهد بود.

 

مشاوره تحصیلی به منظور معرفی منابع کنکور

 این نکته همواره حائز اهمیت است که نباید برای تمام داوطلبان کنکور منابع یکسانی معرفی گردد و داوطلبین با توجه سطح علمی وقدرت یادگیری خود به منابع کنکور متفاوتی نیاز دارند.  سامانه مشاوره وهدایت تحصیلی صدای سنجش ابتدا توان علمی فرد را بررسی می نماید و سپس منابع کنکور مناسبی را  پیشنهاد می دهد.

 

مشاوره تحصیلی به منظور اطلاع از آینده تحصیلی رشته های مختلف تحصیلی

همواره ترسیم آینده برای داوطلبان کنکور، مبهم می باشد. داوطلبان کنکورمعمولا بعد از ورود به دانشگاه از ویژگی های رشته دلخواه خود باخبرمی گردند.اما این موضوع  برای داوطلب ضربه زننده خواهد بود . زیرا داوطلب کنکور قبل از انتخاب رشته کنکور، می بایست از آینده تحصیلی رشته های مختلف تحصیلی مطلع گردد تا بتواند  برای انتخاب رشته تصمیم گیری نماید.به عنوان مثال یک داوطلب کنکور می بایست از نحوه ادامه تحصیل در رشته مورد علاقه خود ، شرایط ادامه تحصیل در همان رشته در مقاطع بالاتر و در خارج از کشورو همچنین واحدهای دانشگاهی که می بایست بگذراند مطلع گردد .

جهت  ارتباط با سامانه مشاوره و هدایت تحصیلی صدای سنجش با شماره های سامانه تماس حاصل نمایید تا مشاوردهنده شما را راهنمایی و مشاوره دهد.

 

مشاوره تحصیلی به منظور اطلاع از آینده شغلی رشته های مختلف تحصیلی

به طورکلی اطلاع از آینده شغلی رشته های مختلف تحصیلی حائز اهمیت می باشد و به داوطلبان کنکور جهت تصمیم گیری در انتخاب رشته مناسب کمک می نماید.سامانه مشاوره و هدایت تحصیلی صدای سنجش ، در مورد بازار کار رشته های مختلف تحصیلی و همچنین معرفی رشته های پرطرفدار درکنکور سراسری ، اطلاعات کاملی را در اختیار داوطلب کنکور قرار می دهد . با مشاوران امور تحصیلی صدای سنجش از طریق تماس تلفنی ارتباط برقرار نمایید و اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنید.

برای مشاوره رشته های پرطرفدار درکنکور سراسری و همچنین آگاهی ازضرورت و اهمیت مشاوره تحصیلی می توانید از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران سامانه مشاوره و هدایت تحصیلی صدای سنجش ارتباط برقرار نمایید و اطلاعات لازم در این زمینه  را دریافت نمایید.

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

 

مطالب مرتبط :

بهترین مشاوره تحصیلی کشور  www.sanjeshmoshaveran.ir

تخصصی ترین مرکز مشاوره تحصیلی

پاسخگویی به سوالات تحصیلی

پاسخگویی به سوالات دانشگاهی

مشاوره کنکور تلفنی صدای سنجش

مشاوره انتخاب رشته تلفنی صدای سنجش

مشاوره تحصیلی تلفنی

بهترین مشاوره تحصیلی کنکور

مرکز مشاوره تحصیلی صدای سنجش

بهترین مشاوره تحصیلی کنکورصدای سنجش

سامانه مشاوره و هدایت تحصیلی صدای سنجش

معرفی سایت سازمان سنجش

زمان برگزاری آزمون های سازمان سنجش

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی

روش صحیح تست زنی 

مشاور برتر کنکور

مشاوره تخصصی تحصیلی

کانال تلگرام صدای سنجش

کانال سروش صدای سنجش

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.