رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور به چه صورت است؟

یکی از دانشگاه های سراسری کشور که بدون انجام هیچگونه کنکور و ازمونی اقدام به پذیرش دانشجویان میکند دانشگاه های پیام نور می باشد . دانشگاه های پیام نور طی هر سال در ماه های بهمن و مهر اقدام به پذیرش دانشجویان میکنند که این پذیرش بدون در نظر گرفتن هیچگونه ازمون انجام میگیرد و تنها بر پایه ی عملکرد تحصیلی افراد می باشد ، دانشگاه های پیام نور در مقطع کارشناسی پیوسته اقدام به جذب دانشجویان میکند . توجه داشته باشید دانشگاه های پیام نور بسیار هزینه پرداز می باشد و به شما داوطلبین ابتدا توصیه میکنیم که حتما از هزینه ثبت نام دانشگاه پیام نور اطلاع حاصل کنید و سپس مراحل خود را در راستا تکمیل کنید .

هزینه ثبت نام دانشگاه پیام نور

 

پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور چگونه می باشد ؟

داوطلبانی که قصد تحصیل در دانشگاه های پیام نور بدون کنکور را دارند ابتدا ملزم می باشند در بازده زمانی تعیین شده برای ثبت نام بدون کنکور اقدام کنند ، همانگونه که در مطالب قبلی نیز گفته شد ثبت نام دانشجویان در این زمینه تنها به صورت اینترنتی و در سامانه سازمان سنجش قابل اجرا می باشد ، افراد قبل از نام نویسی مستلزم می باشند شهریه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور را پرداخت کنند ، پرداخت شهریه ثبت نام افراد از طریق کارت اعتباری می باشد نحوه خریداری کارت اعتباری نیز از طریق سازمان سنجش است . در ادامه ی مقاله نیز به اطلاعاتی درباره ی شهریه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور خواهیم پرداخت .

دانشجویان چگونه میتوانند دفترچه راهنمای دانشگاه پیام نور را دریافت کنند ؟ دفترچه راهنمای چه کمکی به افراد میکند؟

داوطلبانی که قصد نام نویسی بدون کنکور دانشگاه پیام نور را دارند نخست ملزم می باشند دفترچه ی راهنمای پذیرش دانشگاه های پیام نور را مطالعه نمایند ، دفترچه راهنمای دانشگاه در سامانه ی سازمان سنجش قابل مشاهده می باشد . همچنین مطالعه دفترچه راهنمای به افراد کمک میکند تا از هزینه ثبت نام دانشگاه پیام نور اطلاع پیدا کنند .

 شهریه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور چقدر می باشد ؟

افراد توجه داشته برای دریافت کارت اعتباری که برای پرداخت شهریه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور است ابتدا باید باتوجه به مبالغ گفته شده در راهنمای مبلغ مورد نظر را به صورت اینترنتی پرداخت کنند تا کدی بنام سریال ثبت نامی برای آنها صادر شود سپس با استفاده از کد سریالی خود میتوانند برای تکمیل مراحل ثبت نام خود اقدام کنند .
باتوجه به روال سالیان گذشته هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام در مهر ماه و بهمن ماه ، مبلغی حدود 376000 ریال می باشد ، همچنین 6000 ریال بابت پیامک های اطلاع رسانی دانشگاه برای دانشجویان است .

شهریه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور در چه بازده زمانی باید پرداخت گردد؟

همانگونه که در متن مقاله نیز به این موضوع اشاره شد ، متقاضیان ملزم می باشند قبل از انجام امور نام نویسی ، شهریه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بدون کنکور خود را به صورت کارت اعتباری از طریق سامانه ی سازمان سنجش تهیه نمایند و اقدام به پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور کنند .

هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور از طریق چه روشی صورت میگیرد ؟

متقاضیان تنها میتوانند شهریه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور خود را به صورت غیر حضوری و اینترنتی پرداخت نمایند ‌. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید به متن مقاله نیز مراجعه نمایید .

شهریه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور چگونه به داوطلبان اعلام می شود ؟

طبق روال سالیان گذشته و بر اساس تجربیات گذشته معمولا شهریه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور طی هر سال تنها از سوی سازمان سنجش اعلام می شود و مبلغ شهریه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور را نیز خود سازمان سنجش تعیین می نماید .

 

آیا نام نویسی بدون کنکور دانشگاه پیام نور شامل هزینه می باشد؟

بله ، کلیه ی متقاضیان ملزم می باشند برای نام نویسی در دانشگاه پیام نور ، هزینه ای را برای ثبت نام پرداخت نمایند که این مبلغ برای تمامی نیمسال های تحصیلی 37 هزار تومان است که بابت هزینه ثبت نام دانشجویان می باشد .

هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه از طریق چه روشی پرداخت می شود ؟

پرداخت شهریه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه نیز به صورت کاملا اینترنتی و در سامانه سازمان سنجش صورت میگیرد . اطلاعات کلی درباره ی این موضوع در متن مقاله قابل مشاهده می باشد .

مبلغ قابل پرداختی برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور دانشجویان چگونه اعلام می گردد؟

شهریه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور داشنجویان در دفترچه های ثبت نام بدون کنکوری که در اختیار داوطلبان قرار میگیرد درج شده است و قابل مشاهده می باشد .

آیا شرکت نمودن در ازمون های دانشگاه پیام نور و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور دارای شهریه است ؟

ثبت نام بدون کنکور به طور معمولا همانگونه که گفته شد در دانشگاه های پیام نور صورت میگیرد ، نام نویسی بدون کنکور دانشگاه های پیام در دو نیمه از سال ماه های مهر و بهمت انجام می شود . در این راستا سازمان سنجش دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه پیام نور را باتتوجه به بازده زمانی در اختیار داوطلبان قرار میدهد ، زمانی دقیقی تاکنکون برای انتشار این دفترچه های اعلام نگردیده است

اما طبق روال سال های پیشین قبل از زمان ثبت نام یا در زمان ثبت نام منتشر می شود که تنها بر روی سامانه سازمان سنجش قابل مشاهده می باشد .
شرکت نمودن در ازمون های دانشگاه پیام و همچنین ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور دارای هزینه است . داوطلبان پس از پرداخت نمودن هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور کد سریال 12 رقمی برای آنها صادر می شود که این کد در انجام امور ثبت نامی متقاضیان مورد نیاز است .

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.