رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور به چند صورت و در چه مقطع ای اقدام به پذیرش دانشجو می کند ؟

طی هرسال دانشگاه پیام نور به صورت دو روش باکنکور و بدون کنکور اقدام به پذیرفتن دانشجویان می کند ، ثبت نام تنها در مقطع کارشناسی پیوسته صورت میگیرد زیرا این دانشگاه فاقد مقطع کاردانی برای دانشجویان می باشد .

افراد برای ثبت نام در دانشگاه پیام نور بدون کنکور نیازمند چه مدارکی می باشند ؟

نحوه ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور بر پایه ی عملکرد تحصیلی افراد می باشد ، یکی از نحوه ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور داشتن دیپلم و یا مدرک پیش دانشگاهی است همچنین اخذ مدرک کاردانی و یا دیپلم نظام جدید نیز جهت ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور نیز قابل قبول می باشد .

"<yoastmark

دفتزچه ثبت نام  چه کمکی به متقاضیان میکند ؟

متقاضیان میتوانند پس از انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور از تمامی اطلاعات در این زمینه برخوردار شوند ، این دفترچه به شما کمک میکند تا در زمان ثبت نام با مشکل و خطایی در این زمینه مواجه نشوید . در این راستا ما برای سهولت شما داوطلبین گرامی در ادامه مقاله درباره ی نحوه ثبت نام  اطلاعاتی را شرح خواهیم داد .

آیا ثبت نام در رشته های دانشگاه پیام نور به همراه ازمون می باشد ؟

ثبت نام در تمامی رشته های دانشگاه پیام نور بدون ازمون ورودی صورت میگیرد ، اما در این راستا لازم است افراد درباره ی نحوه ثبت نام  اطلاعاتی کافی داشته باشند . توجه داشته باشید که ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور به صورت غیر حضوری و اینترنتی در سامانه ی سازمان سنجش صورت میگیرد .

 

نحوه ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور به شرح زیر می باشد :

مرحله اول : متقاضیان ابتدا ملزم می باشند برای انجام مراحل ثبت نام خود به سامانه سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کنند ، سپس باید دفترچه دانشگاه پیام نور بدون کنکور را دریافت و به طور کامل مطالعه کنند و رشته محل های خود را براساس علاقه و معیار های شخصی خود انتخاب نمایند .

مرحله دوم : مدارک خود را جهت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور به طور کامل اماده کنید و در دسترس خود قرار دهید تا در بازده زمانی که به سامانه ی سنجش مراجعه میکنید آنها را در سامانه بارگذاری نمایید .

مرحله سوم : ابتدا دانشجویان در این مرحله ملزم می باشند به پرسش های فردی که از آنها سوال می شود پاسخ دهند این پرسش ها عبارتند از عملکرد تحصیلی ، مشخصات شخصی و شناسنامه ای ، محل زندگی ، سپس این امکان برایشان فراهم می شود تا رشته محل های خود را حداکثر تا 100 رشته انتخاب کنند .

مرحله چهارم : پس از تایید شدن تمامی اطلاعات شما در سیستم ، سامانه برای شما یک کد پرونده 7 رقمی و یک کد رهگیری 16 رقمی صادر می کند ، توجه داشته باشید این کد ها در مراحل دیگر جهت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نیز مورد نیاز می باشد به همین علت توصیه می شود این کد ها را حتما نزد خود نگه دارید.
مرحله ششم : پس از اعلام شدن نتایج توسط سازمان سنجش پذیر شدگان ملزم می باشند که کلیه مدارک خود جهت ثبت نام به صورت حضوری به واحد مربوطه ی دانشگاه ارائه دهند.

نحوه ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور از طریقی صورت میگیرد ؟

همانگونه که در متن مقاله نیز توضیح داده شد متقاضیان باید برای انجام امور ثبت نامی دانشگاه پیام نور خود ابتدا باید به صورت غیر حضوری اقدام کنند سپس گام های ثبت نام را طی کنند و ور مرحله اخر اگر پذیر شوند میتوانند برای انجام مراحل پایانی ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور خود به دانشگاه مربوطه مراجعه کنند .

نحوه ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور در بهمن ماه از چه طریقی انجام می گردد؟

باتوجه به روال سالیان گذشته و تجربیات کسب شده در این راستا هر ساله ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور در بهمن ماه به صورت حضوری انجام گردیده است اما امساله به دلیل شیوع ویروس کرونا باید منتظر اطلاعیه ها در پی این موضوع باشیم .

نحوه ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور برای ورودی های مهر ماه به طریقی صورت میگیرد ؟

ثبت نام ورودی های مهر ماه دانشگاه پیام نور بدون کنکور به صورت کاملا غیر حضوری( اینترنتی ) و از طریق سامانه ی سازمان سنجش انجام میگیرد ، شما میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه  به متن مقاله نیز مراجعه نمایید .

نحوه شرایط ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور به شرح زیر می باشد :

کلیه ی متقاضیان ملزم می باشند به دین اسلام و یا دیگر ادیان مورد قبول جمهوری اسلامی ایران پایبند باشند و اصول دین خود را رعایت نمایند .

هیچ کدام از داوطلبان نباید دشنمی با نظام جمهوری اسلامی ایران داشته باشند ، اگر داوطلبی دچار این مشکل باشد ملزم می باشد نظر خود را تغییر دهد.

داوطلبین نباید دارای هیچ عضویتی غیر قانونی در هیچ کدام از گروه ها را در کارنامه ی شخصی خود داشته باشند ، زیرا این قانون برای کلیه ی متقاضیان در راستای ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور الزامی می باشد .

همچنین متقاضیان نباید دارای هیچ یک از فساد های اخلاقی و اعتیاد به موارد مخدر را در کارنامه خود داشته باشند .

دفترچه انتخاب رشته دانشگاه پیام نور

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور

اعتبار مدرک کارشناسی دانشگاه پیام نور

مدارک مورد نیاز جهت نحوه ثبت نام دانشگاه پیام نور کنکور به چه صورت می باشد ؟

داشتن اصل و کپی شناسنامه داوطلب

داشتن اصل و کپی کارت ملی داوطلب

عکس داوطلب باید اسکن شده باشد ، همچنین عکس اسکن با فرمت jpg باید باشد و حداکثر اندازه ی آن باید 300×200 پیکسل ، عکس نباید حاشیه اضافی به خود داشته باشد ، حجم عکس کمتر از حداکثر 70 کیلوبایت باشد ، عدم داشتن نوشته اضاقه بر روی عکس ،
اقایان برای ثبت نام دانشگاه پیام نور ملزم می باشند که کلیه ی مدارک خدمت سربازی خود را به واحد مربوطه ی دانشگاه ارائه نمایند .

این امکان وجود دارد مدارک مقطع کاردانی، مدارک پیش دانشگاهی و یا مدرک دیپلم نظام قدیم یا جدید ممکن است در زمان ثبت نام غیرحضوری مورد نیاز داوطلب قرار نگیرد اما به همراه داشتن آنها الزامی می باشد .

 

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.