رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

در این قسمت به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های پیام نور خواهیم پرداخت .دانشگاه های پیام نور به طور معمول در دوماه از سال مهر و بهمن بدون هیچگونه کنکوری نسبت به جذب دانشجو اقدام می کنند. که این دانشجویان میتوانند در پایه ی کارشناسی پیوسته دانش آموخته شوند. این دانشگاه فقط از بین افرادی که رشته تحصیلی آنها تجربی، انسانی، ریاضی، زبان ، هنر می باشد داوطلب می پذیرد.اکثرا زمان ثبت نام در این دانشگاه ها در ماه های مهر یا بهمن انتشار می شود که شما میتوانید با پیگیری های پی در پی خود از زمان دقیق تر شروع آن مطلع شوید. توجه داشته باشید که افرادی که اقدام به نام نویسی در دانشگاه های پیام نور میکنند مستلزم به پرداخت مبلغی بابت شهریه ی هر ترم تحصیلی خود می باشند.

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور

 

 

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

زمان و نحوه ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور در مهرماه

دانشگاه های پیام نور یکی از دیگر معتبر ترین دانشگاه ها در سراسر کشور می باشند که دارای مجوز از وزرات علوم هستند. این دانشگاه طی هر سال با توجه به رشته های تحصیلی که گفته شد اقدام به جذب دانشجو سراسری میکند. ورودی دانشجویان ۹۹ باتوجه به اطلاعیه های منتشر شده توسط سازمان وزارت علوم و دانشگاه های پیام نور به مدتی بعد موکول گردیده است اما توجه داشته باشید که حتما اخبار مورد نظر را جهت ثبت نام پیگیری نمایید تا از زمان دقیق نام نویسی در این دانشگاه مطلع گردید. طی اخرین اطلاعیه ای که از طرف سازمان سنجش منتشر شد اینگونه بود که داوطلبان میتوانند از ۵ مرداد تا ۱۴ مهر نسبت به ثبت نام خود بدون کنکور در دانشگاه های پیام نور اقدام کنند.

ثبت نام دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی بدون کنکور در نیمه ی دوم سال چگونه است؟

 اما دانشگاه های پیام نور نیز برای نیم سال دوم، سال نیز شرایطی را برای افراد به همان روند بدون کنکور جهت ثبت نام در دانشگاه پیام نور در پایه ی کارشناسی به وجود آورده اند. به طور معمول و طبق زمان بنوی های سال گذشته معمولا زمان ثبت نام در نیم سال دوم برای متقاضیان از اواسط آبان ماه اغاز می شود و تا پایان بهمن ماه ادامه می یابد. این طرح به علت تکمیل و تمام شدن ظرفیت دانشگاه صورت می گیرد.

1- آیا زمان های نام نویسی جهت ورود به دانشگاه پیام نور در ماه های مهر و بهمن به طور هماهنگ است؟

جواب کاملا منفی می باشد ، زیرا ثبت نام افراد در هر نیمه از سال دارای تفاوت هایی می باشد که میتوانید برای اگاهی از زمان های دقیق آن از اخبار و منابع متصدق پیگیری نمایید.

شرایط ورود به دانشگاه بدون کنکور و پذیرش آن

2- چگونه از زمان دقیق انجام آن مطلع شویم ؟

زمان های دقیق جهت ثبت نام در دانشگاه های پیام نور برای تحصیل در مقطع کارشناسی بدون کنکور از طریق سازمان سنجش انجام می شود که شما میتوانید از سایت و یا منابع دیگر سازمان سنجش از زمان آن مطلع شوید.

3- ورود افرادی که در مهر ماه برای ثبت نام اقدام کرده اند از چه زمانی اغاز می شود؟

داوطلبانی که از اوایل مهر ماه برای تحصیل در مقطع کارشناسی اقدام به ثبت نام در دانشگاه های پیام نور بدون کنکور کرده اند میتوانند از روز هدی پایانی اسفند ماه تحصیل خود را اغاز کنند.

شهریه ی دانشگاهای پیام نور به چه میزان است و در مقایسه با دانشگاه های دیگر چگونه می باشد؟

توجه داشته باشید که ثبت نام در دانشگاه های پیام به دو روش باکنکور و بدون آزمون صورت میگیرد اما در هر دو روش افراد مستلزم به پرداخت مبلغی برای شهریه می باشند. شهریه ای در افراد برای تحصیل در پایه کارشناسی می پردازند حدودا بین ۷۰۰تا۸۰۰هزارتومان است. و شهریه ی پایه ی کارشناسی ارشد به طور تقریبی ۲میلیون تومان می باشد.این مبالغ گفته شد برای تحصیل در هر ترم مورد نظر برای فرد می باشد. دانشگاه های ازاد و غیر انتفاعی و دیگر دانشگاه ها از لحاظ پرداخت شهریه برای هر ترم بسیار فراوان و پر هزینه به حساب می آیند اما تحصیل در دانشگاه های پیام نور بسیار کم هزینه می باشد و افرادی که توان مالی چندانی ندارند میتوانند برای آسودگی خود در این دانشگاه ثبت نام نمایند.

اعتبار مدرک کارشناسی دانشگاه پیام نور

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام در دانشگاه پیام نور چیست؟

1 – اخذ مدرک دیپلم یکی از رشته های نظری ( ریاضی ، تجربی ، انسانی ) همچنین مدرک پیش دانشگاهی برای افراد نظام قدیم نیر ضروری است.

2 – افرادی که در نظام قدیم اقدام به تحصیل نموده اند باید دارای دیپلم ۴ساله خود باشند .

3 – داشتن مدرک کاردانی یا همان فوق دیپلم نیز ضروری است.دسته ای از افراد دارای دیپلم فنی یا کارودانش هستند اما می خواهند در دانشگاه های پیام نور ادامه تحصیل دهند فقط در یک صورت میتوانند بدون آزمون به دانشگاه های پیام نور بپیوندند که باید دارای مدرک فوق دیپلم رشته مورد نظر خود باشند.

ثبت نام تکمیل ظرفیت پیام نور و غیرانتفاعی

برای ثبت نام در دانشگاه پیام نور بدون کنکور باید چه مراحل اینترنتی را طی کنیم؟

برای نام نویسی در دانشگاه های پیام نور بدون کنکور باید مراحلی را برای ثبت نام اینترنتی طی کنید توجه داشته باشید که برای گام اول در شروع ثبت نام باید به سایت سامانه سنجش مراجعه نمایید. که مراحل ثبت نام برای دانشگاه به شرح زیر است:

1_وارد سامانه sanjesh.org می شوید

2_نسبت به دانلود دفترچه ی ثبت نام و انتخاب رشته خود اقدام میکند.

3_هزینه ای را برای دریافت کارت اعتباری پرداخت میکنید که سپس کارت اعتباری خود را دریافت خواهید کرد.

4_فرم اینترنتی که سایت برای شما رویت میکند تکمیل میکنید و کد رشته ی های محل های مورد نظر را وارد میکنید

شرایط عمومی برای پیوستن به دانشگاه پیام نور بدون کنکور چگونه است؟

افراد برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور باید شرایط عمومی خاصی که بر اساس آیین نامه ها تعیین می شود را داشته باشند برای مثال : نباید هیچ مخالفتی با جمهوری اسلامی داشته باشند ، داشتن اعتقاد به اسلام و یا دیگر ادیان الهی ، متقاضیان هیچ گونه سابقه ای نباید در محل های غیر قانونی داشته باشند ، همچنین نداشتن اعتیاد به مواد مخدر یکی دیگر از این قوانین می باشد.

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.