رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

نقل و انتقالات فرهنگیان 1403

 افراد فرهنگی برای جا به جایی کار خود باید به سایت نقل و انتقال مراجعه کنند تا در خواست داده شده در زمان مقرر در سایت را انجام دهند. نقل و انتقالات فرهنگیان 1403 برای افراد فرهنگی که به اجبار ، محل زندگی ،ازدواج و انتقال پدر یا مادر به صورت دائم یا موقت از محل کار خودشان می باشند.

نقل و انتقالات فرهنگیان 1403

افرادی که دارای موقعیت شغلی رسمی ،رسمی آزمایشی و قرار دادی و پیمانی هستند می توانند در سایت گفته شده اقدامات لازم را انجام دهند .اگر با شرایط درج شده موفقیت بشود نیروهای فرهنگیان می توانند در بخش آموزش و پرورش انتقالی بگیرند و گرفتن انتقالی برای افراد فرهنگی شرایط خاصی را دارد که باید این موارد ذکر شده را دارا باشند .

 

نقل و انتقال فرهنگیان 1402_1403

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

زمان تعیین شده برای جا به جایی

فرهنگیان با قانون آموزش و پرورش و زمان ثبت شده در سامانه متفاوت می باشد بخش اداری و معلمان در زمان های گوناگون می توانند ثبت نام کنند تا با ثبت نام آن ها در شرایط های خاص با  موفقیت انجام شود .متقاضیانی در بخش اداری آموزش و پرورش مشغول به کار هستند نمی توانند به بخش های اداری انتقالی بگیرند .

نقل و انتقالات فرهنگیان 1403 در بخش اداری برای جا به جایی معلمان امکان پذیر نمی باشد . افرادی که تقاضای نقل و انتقال  را دارند باید توجه داشته باشند اگر در زمان تعیین شده ثبت خود را انجام ندهند دیگر نمی توانند به نقل و انتقال در خواست دهند .

ظرفیت پذیرش دانشگاه فرهنگیان

شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان

شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان

شرایط نقل و انتقال معلمان

  • متقاضیانی که قصد دارند در بیرون از استان انتقالی بگیرند باید حداقل دو سال در حیطه آموزشی تمام وقت فعالیت داشته باشند .همسر آن شخص در دو سال سنوات تجربی فعالیت داشته باشد می تواند در محل خدمت خود همسرش را انتقال دهد در بنابر این انتقال صورت نمی گیرد .

افراد برای نقل و انتقالات فرهنگیان 1403  در شرایط همسر جانباز  تایید شود می تواند به محل سکونت جانباز انتقالی را دریافت نماید. حداقل داشتن ۵ سال سابقه آموزشی یا تجربی برای گرفتن انتقالی مهم می باشد. ماندن در محل انتقالی از طریق آموزش و پرورش تایید می گردد. زمان ماندن در مدت انتقال به صورت موقت و یک سال می باشد. اگر فرد به تعهدات خود در دوران انتقالی عمل نکند دیگر اجازه انتقالی گرفتن را ندارد.

سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان 1403

افراد برای گرفتن نقل و انتقال باید  دارای فیش حقوقی فرهنگیان باشند . سامانه سایت انتقال فرهنگیان دارای دو پنل می باشد .پنل آنلاین و پنل مدیریت سیستمه. پنل مدیریت مخصوص افراد آموزش و پرورش می باشد و مهلت ثبت نام در خواست انتقالی و میزان نیاز نیرو را تفکیک می کند .

افراد فرهنگی برای انتقال دائم یا موقت حداقل یک استان و حداکثر ۵ استان را وارد نمایند و فرم انتقالی خود را دریافت کرده و ارسال نمایند . نقل و انتقالات فرهنگیان 1403 در زمان تعیین شده  وارد سایت شوند و انتقال خود را انجام دهند.

انتقال موقت و دائمی فرهنگیان

هر ساله بسیاری از فرهنگیان به دلایل مختلفی دچار گرفتن نقل و انتقال می شوند یا به صورت اجباری یا جا به جایی محل سکونت ،چندین سال می باشد که متقاضیان برای ثبت انتقال خود از طریق سایت به صورت آنلاین ثبت خود را انجام می دهند و در زمان مقرر باید اقدام کنند در غیر این صورت دیگر نمی توانند اقدام به درخواست جا به جایی داشته باشند.

نقل و انتقالات فرهنگیان 1403 به صورت دائمی یا موقت می باشد .نقل و انتقال به دو صورت بیرون استانی و برون استانی تقسیم می شود که از اردیبهشت تا اواخر خرداد ماه ادامه دارد. ثبت درخواست برون استانی با شرایط خاص قابل ثبت می باشد .برای انتقال برون استانی حداقل دو سال سابقه ی کار لازم می باشد.

اعزام فرهنگیان و انتقال آن ها به  خارج

داشتن ۵سال سنوات تجربی ،موافقت و هماهنگی ادارات کل مبدا و مقصد ،تامین اعتبار در مقصد از شرایط انتقال به خارج می باشد .نقل و انتقالات فرهنگیان 1403 برای جا به جایی موقت و دائم به خارج با سنوات ارائه داده شده قابل ثبت می باشد .اعزام افراد فرهنگی به شرایط عمومی و اختصاصی می باشد و در رشته های مورد نیاز پذیرش می شود .داشتن سنوات برای این افراد در خصوص انتقالی به خارج از ویژگی های برتر می باشد .

زمان ثبت نام اعزام متقاضیان فرهنگی به خارج در زمان ارائه شده از سمت آموزش و پرورش قابل بررسی قرار می گیرد .آخرین دوره از برگزاری آزمون انتقالی به خارج از تاریخ یک تا پنج اردیبهشت ماه می باشد و با شرکت در آزمون می توانند انتقال خود را به خارج با موفقیت انجام دهند. شرکت در آزمون برای انتقالی به خارج در خصوص افراد فرهنگی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد تا متقاضیان بتوانند انتقالی خود را دریافت کنند .

نقل و انتقالات فرهنگیان 1403 در شرایط اضطراری

در برخی از شرایط مانند قبولی فرزندان افراد فرهنگی یا … اجبار به گرفتن انتقالی می شوند که آن را به صورت موقتی با شرایط ذکر شده لازم به گرفتن نقل و انتقال می باشند .بسیاری از افراد برای زوج فرهنگی خود و ازدواج با آن مجبور به انتقال می شوند تا با ارائه مدرک دقیق به افراد فرهنگی انتقال آموزش و پرورش داده شود .

قابل توجه متقاضیانی که قصد گرفتن انتقالی موقت را دارند که می توانند تا ۳ سال انتقالی موقت خود را تمدید کنند .انتقال دائم به کلان شهر ها از جمله اصفهان ،تبریز ،شیراز ،قم ،کرج و مشهد قابل انتقال نمی باشد .متقاضیان بعد از درخواست انتقال  نمی توانند مقصد خود را تغییر دهند.

مشاوران صدای سنجش در خصوص راه های تحصیل و بخش آموزش و پرورش راهنمای شما عزیزان می باشند .مشاوران صدای سنجش در خصوص اهداف متقاضیان در زمینه ی نقل و انتقالات فرهنگیان 1403 به شما عزیزان مشاوره می دهند . صدای سنجش در سایت ارائه داده شده خود تمامی بخش های تحصیلی را با توضیحات کامل در اختیار شما قرار داده است .مشاوران سنجش جز مشاوران برتر در سطح کشور می باشند تا در موضوعات مختلف راهنمایی های لازم را انجام دهند

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.