رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

روسیه یکی از کشور های ابر قدرت و سیاسی در جهان محسوب می شود. این روزها ایرانی ها به دلیل تحریم های کشور های خارجی برای اقامت در روسیه از طریق سرمایه گذاری اقدام می کنند که بتوانند شغل و درآمد خود را گسترش دهند. بعضی از افرادی که فرزندشان برای تحصیل به روسیه مهاجرت کرده اند دنبال مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در روسیه می باشند. سرمایه گذاران خارجی می توانند برای دریافت اقامت این کشور کمک مالی ، خرید ملک و یا سرمایه گذاری سودآور ، از ساکنان و شهروندان این کشور باشند .

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در روسیه

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

چگونگی دریافت اقامت

متقاضیان اقامت برای روسیه می توانند مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در روسیه به طور مستقیم از طریق شهروندی و پاسپورت این کشور را از موسسات خیریه بدست آورند در حالی که تابعیت روسیه تنها سه سال می باشد ویزای سرمایه گذاری از مزایای بسیار بالایی برخوردار است.

سرمایه گذاران پس از دریافت اقامت می توانند بدون پرداخت هزینه برای خانواده ی خود از جمله فرزندان و همسر اقامت دائم را دریافت کنند. با پرداخت ۱۲۸۰۰ دلار می توانند اقامت شهروندی و پاسپورت آن کشور را دریافت نمایند.

تابعیت و دریافت گذرنامه را می توان در دفتر رسمی در یک کشور خارجی انجام داد حتی اگر افرادی که تابعیت این کشور را نداشته باشند می توانند با سرمایه گذاری در این کشور به زندگی روزانه ی خود ادامه دهند و تجارت خود را داشته باشند. مالیات پرداختی برای شهروندان در کشور روسیه از پایین ترین مالیات در کشور های اروپایی به حساب می آید. مالیات های شرکت ها فقط ۲۰ درصد می باشد.

مزایای اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در روسیه

مزایای اخذ تابعیت روسی برای سرمایه گذاران به شیوه ی زیر می باشد:

وجود پاسپورت برای افرادی که مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در روسیه را دارند بدون ویزا می توانند به ۱۰۵ کشور دنیا سفر کنند و این کشورها شامل اروپای شرقی ، آمریکای لاتین و …. هستند ، کسب و درآمد بالا برای شهروندان این کشور از مزایای مهم می باشد.

سرمایه گذار می تواند بعد از ۳ سال بدون هیچ هزینه تابعیت کشور روسیه را اخذ نمایند‌. از مزایای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در روسیه اعتبار پاسپورت ۵و ۱۰ ساله است. اقامت سرمایه گذاری روسیه نیاز به ۹۰ روز حضور در این کشور و خرید ملک برای اقامت را دارد.

بورسیه رشته هنر در ترکیه

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در روسیه و خرید ملک

قانون کشور روسیه به گونه ایی می باشد که معاملات املاک در این کشور تحت نظر قانون روسیه می باشد ، سرمایه گذاران با خرید ملک می توانند اقامت دائمی را در این کشور دریافت نمایند. افرادی که دنبال خرید ملک در روسیه می باشند توصیه می شود از آژانس های معتبر برای خرید ملک راهنمایی کافی را دریافت کنند. این کار باعث جلوگیری از کلاهبرداری در خرید شما عزیزان می گردد.

افرادی که برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در روسیه اقدام می کند باید زیر نظر دولت روسیه برای زندگی در این کشور و  خرید ملک اقدام کنند تا بتوانند اقامت دائم در این کشور را دریافت کنند. روسیه از نظر اقتصادی ششمین کشور در سراسر دنیا محسوب می شود که علاقه مندان می توانند سریع تر از طریق مشاوران صدای سنجش اقدام کنند.

عزیزانی که برای مهاجرت کاری و تحصیلی می خواهند راهنمایی های لازم را دریافت کنند با مشاوران صدای سنجش در ارتباط باشند تا راهنمایی های کامل را بابت اخذ ویزا و شرایط زندگی در کشور های خارجی راهنمایی های مورد نظر را دریافت نمایند تا بتوانند به راحتی برای ادامه تحصیل و شغل و درآمد مناسب به کشور های اروپایی مهاجرت کنند.

تحصیل دندانپزشکی در کانادا

روش های سرمایه گذاری و مهاجرت در کشور روسیه

در این کشور روش های مختلفی  برای شغل سودآور وجود دارد که مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در روسیه وابسته به ارگان های دولتی و اقامت از طریق سرمایه گذاری می باشد. ثبت شرکت یکی از بهترین و اسان ترین روش ها می باشد.

مراحل ثبت شرکت در روسیه شامل: تنظیم قرارداد ، تهیه مدارک و ثبت شرکت از مهم ترین بخش های اداری در کشور روسیه  می باشد.

برای داشتن شرکت در کشور روسیه سهامدار حقیقی ، حقوقی واجد شرایط می باشد. سهامدار حقیقی اصل پاسپورت و برای سهامدار حقوقی تمامی مدارکات ثبتی مورد بررسی قرار می گیرد، و برای ثبت شرکت تمامی سهامداران حقیقی باید حضور داشته باشند.

یکی دیگر از شرایط ثبت شرکت داشتن حساب بانکی و سرمایه اولیه برای صاحب شرکت است تا بتوانند از طریق گردش حساب ، مجوزهای لازم را دریافت کنند.

مدارکات لازم برای افتتاح شرکت در روسیه

آموختن زبان روسی و اخذ جواز برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در روسیه کاری یک ساله برای مدیر عامل ایرانی و داشتن ویزای کاری از مدارکات لازم برای افتتاح شرکت در کشور روسیه می باشد.

اخذ اقامت شهروندی و تابعیت افرادی که با ویزای کاری اقامت می گیرند به گونه ای است که می توانند سال های سال بدون نیاز به خروج از کشور مورد نظر درآن محل بماند و با همسر و فرزندان خود زندگی کنند ، فرزندان به راحتی وارد دانشگاه و مدرسه شوند  وبه ادامه ی تحصیل خود بپردازند.

با داشتن ویزای کاری می توانند ویزای شنگن اروپا را به آسانی دریافت کنند و بدون سخت گیری به کشور های اروپایی سفر کنند. افراد ایرانی بیشتر به کشور روسیه مهاجرت می کنند. متقاضیانی که جویای کار در خارج از کشور هستند به کشور های مختلف سفر می کنند. افراد زیادی با ملیت های گوناگون به دلیل شرایط آسان به مسکو و سنت پترزبورگ مهاجرت می کنند. این شهر از نظر اقتصادی و تحصیل بیشترین مهاجرت کننده را دارد.

برای اخذ ویزا و زندگی دائمی می توانند  با مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در روسیه به زندگی خود ادامه دهید. کارهای پر درآمد از جمله پزشکی ، دندانپزشکی ، خدمات ، مهندسی و فروش  می باشد. روسیه از مزایا و معایب بسیاری برای زندگی دارا می باشد.

مزایا دریافت دستمزد مناسب، زندگی با کیفیت ، اقامت دائم و سفر به ۱۰۵ کشور دیگر از خوبی های این کشور است. از معایب آن می توان هزینه های بالای زندگی، سختی زبان روسی ، اب وهوای سرد، سختی کار را نام برد .

مشاوران صدای سنج برای پرسش و پاسخ به سوالات مورد نظر شما عزیزان مرکز مشاوره صدای سنجش را راه اندازی نموده است تا داوطلبان در زمینه مهاجرت پاسخ سوال های شما را به اطلاع برسانند.

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.