رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

داوطلبانی که دنبال تحصیل در رشته های هنر در خارج از کشور هستند می توانند در کشور ترکیه ادامه تحصیل دهند. تمام کسانی که با بورسیه  وارد دانشگاه های خارج از کشور می شوند از مزیت بالایی برخوردار هستند. انتخاب رشته هنر در ترکیه  یکی از مدارک بین اللملی به حساب می آید متقاضیان می توانند با بورسیه رشته هنر در ترکیه وارد دانشگاه های مختلف شوند.  فارغ التحصیلان این رشته در داخل کشور از شانس بالایی برای اشتغال و درآمد زایی برخوردار هستند .

ترکیه یکی از کشور های با قدمت بالا بخصوص در نگارگری محسوب می شود ‌که برای داوطلبان رشته هنر یکی از بهترین کشورهای جهان به حساب می آید. در کنار ادامه تحصیل می توانند به درآمد زایی و تخفیف های آموزشی ، سفرهای علمی مفرح نیز بپردازند. متقاضیان برای ادامه ی تحصیل و انتخاب رشته و به گرایش مختلف هنر و بازار کار و اشتغال و درآمد اطلاعات کافی را از طریق سایت صدای سنجش کسب نمایند .

بورسیه رشته هنر در ترکیه

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

شرایط تحصیل در خارج از کشور

داوطلبانی که در رشته هنر می خواهند ادامه تحصیل دهند بهتر است بدانند که کشور ترکیه  یکی از کشورهای پرطرفدار برای آن ها است . ادامه تحصیل در کشور ترکیه مانند کشور های دیگر شامل مدارک و بند های خاص خود بوده است و برای ورود به دانشگاه های ترکیه باید آزمون های ورودی دانشگاه را گذرانده باشند.

دو آزمون برای ورودی و ادامه تحصیل می باشد که آزمون های sat.yos را درنظر گرفته باشند . متقاضیان برای رشته ی هنر در کشور ترکیه باید از ۱۰۰ آزمون یوس ، نمره ۴۰ را اخذ کرده باشند و نمره اخذ شده بستگی به دانشگاه انتخابی می باشد . برای دانشگاه های هنر استانبول باید نمره ی بالای ۶۰ را اخد کرده باشند و این نمره ۶۰ در آزمون yos ارائه شده است.

متقاضیان و دانشجویان بورسیه رشته هنر در ترکیه می توانند با مدارک لازم وارد دانشگاه های ترکیه شوند .

برای ورودی به مراحل مقطع کارشناسی ارائه مدرک دیپلم ، ریزنمرات ، پاسپورت ، معرفی نامه و مدرک زبان انگلیسی الزامی می باشد .

برای کارشناسی ارشد یا دکتری ، پاسپورت ، ویزای تحصیلی ، ریز نمرات ، توصیه نامه از استاد راهنما و مدرک زبان تافل از لازمات مدارک تحصیلی در کشور ترکیه می باشد .

نحوه ورود به دانشگاه بورسیه رشته هنر در ترکیه

دانشگاه های خارج از کشور  فاندهای دولتی و بورسیه فوق العاده ایی برای تمامی متقاضیان بین المللی را فراهم کرده است بورسیه رشته هنر در ترکیه بر اساس شرایط زیر است:

مدل دیپلم بالای ۱۵ ، معدل الف در مقطع کارشناسی ، مقاله به زبان انگلیسی ، مدرک تافل بالای ۸۰ ، سابقه کارهای علمی و هنری .

ورودی دانشگاه ها با بورسیه رشته هنر در ترکیه  

متقاضیان می توانند برای ادامه تحصیل در کشور ترکیه از رشته های هنر معماری ، هنر های تجسمی و گروه گرافیک با بورسیه رشته هنر در ترکیه اقدام به ثبت نام نمایند .

برای تحصیل در رشته هنر زبان ترکی تدریس می شود و برخی از دانشگاه ها مانند مارمارا و یلدیز تکنیک به زبان انگلیسی آموزش داده می شود .

دانشکده هنر ترکیه از رشته های زیر برخوردار می باشد . طراحی معماری ، طراحی داخلی، سینما، بازیگری، موسیقی، طراحی لباس، مجسمه سازی ، عکاسی ، گریم ، نقاشی ، گرافیک ، فیلم سازی و …

دانشگاه های دولتی استانبول که شامل دانشگاه های معمار سینان ، دانشگاه مارمارا ، دانشگاه یلدیز می باشد .

دانشگاه های دولتی آنکارا  که شامل حاجی تپه ، دانشگاه قاضنغ ، دانشگاه آنکارا بوده است .

مشاوره تحصیل در ترکیه

مشاوره بورسیه هنر ترکیه

دانشگاه های دولتی ازمیر که دارای دانشگاه اکونومی ، دانشگاه یاشار ، دانشگاه آموزشی اگه، دانشگاه دوکوزایلول ، دانشگاه یوکا  است. دانشجویان بورسیه رشته هنر در ترکیه از بازار کار فوق العاده ایی برخودار هستند. تقریبا می توان گفت در ترکیه برای کار در انتظار فارغ التحصیلان رشته هنر هستند و متقاضیان رشته هنر در کشور ترکیه از بازار کار و درآمد بالا راضی می باشند و مردمان کشور ترکیه ارزش زیادی برای هنر قائل هستند.

افرادی که در کار هنری فعالیت دارند ماهیانه ۸۱۶۰ لیره حقوق ماهیانه دریافت می کنند. این حقوق دریافتی ماهیانه تمام موارد حمل و نقل ، اقامت و … را دارا می باشد . حقوق افرادی که با بورسیه رشته هنر در ترکیه  فارغ التحصیل شده اند میانگین ۸۱۷۰ لیره در ماه بوده است که درآمد رشته هنر ۴۲۵۰ لیره و حداکثر ۱۲۵۰۰در ماه بوده است و افراد دارای  شغل هنر در سال ۹۸۱۰۰ لیره در آمد دارند .

آیا بورسیه رشته هنر در ترکیه انجام می شود؟

هنرهای ستنی کشور ترکیه به دلیل توریستی بودن این کشور سالیانه پذیرای هزاران توریست از کشور های مختلف جهان بوده است . کشور ترکیه به دلیل قدمت قدیمی و تحولات تاریخی و فرهنگی خوشبختانه هنر های دستی و صنایع دستی آن کشور پا برجا است . مردم ترکیه مردمان به روز و مدرن هستند ولی هنوز برای هنرهای دستی اهمیت بسیاری قائل هستند.

در خیابان های استانبول بیشترین بناهای با قدمت و دیرینه هنوز پا برجا نگه داشته شده است . مرمت فوق العاده ی را دارا است به همین دلیل سال های زیادی است که دانشجویان برای ادامه تحصیل در رشته هنر کشور ترکیه را انتخاب می کنند که بتوانند مدرک تحصیلی خود را از کشور ترکیه دریافت کنند .

هزینه تحصیل در کشور ترکیه یکی از کم هزینه ترین کشورها برای ادامه تحصیل است. هزینه دانشگاه های دولتی حداقل ۵۰۰ لیره و دانشگاه های خصوصی ۳۰۰۰۰ لیره می باشد که هزینه دانشگاه ها متفاوت است . کشور ترکیه به دلیل سیاست های این کشور شرایط بورسیه رشته هنر در ترکیه را بسیار خوب و مناسب در اختیار دانشجویان بورسیه قرار می دهد . دانشجویانی که وضعیت مالی مناسبی ندارند می تواند تحصیل رایگان ، استفاده از مسکن رایگان و کمک هزینه تحصیلی برخوردار شوند .

شرایط بورسیه هنر ترکیه

مشاوره تحصیل در آلمان

برای اطلاع از تحصیل در داخل کشور و خارج از کشور با مشاوران ما در ارتباط باشین یا از سایت صدای سنجش اطلاعات کافی را دریافت نمایید . همچنین در رابطه با اطلاعات بورسیه شدن دانشجو و امکانات ادامه تحصیل در خارج از کشور مشاوران ما راهنمای شما عزیزان هستند . برای ثبت نام از دانشگاه های داخلی و خارجی می توانید از مشاوران ما درخواست راهنمایی کنید و یا از سایت صدای سنجش مطالب مورد نظر را مطالعه نمایید .

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.