رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

آیا این امکان برای افراد وجود دارد که در رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه پیام نور اقدام به ثبت نام کنند ؟

در سال های گذشته دانشگاه های پیام نور تنها براساس کنکور و ازمون اقدام به پذیرش و نام نویسی در پایه کارشناسی ارشد می کردند ، اما در سال جاری پذیرفتن دانشجویان به صورت بدون کنکور نیز در مقطع کارشناسی ارشد صورت میگیرد .که این امر بر اساس عملکرد تحصیلی دانشجویان اقدام می شود ، همچنین افراد باید در این زمینه از لیست رشته های کارشناسی ارشد  نیز مطلع باشند .
دانشجویان که علاقه مند به تحصیل در دانشگاه های پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور هستند می توانند برای اطلاع یافتن از لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه پیام نور تا اخر مقاله همراه باشند همچنین توجه نمایید که در بازده زمانی تعیین شده باید برای نام نویسی اقدام کنید تا ظرفیت رشته ها تکمیل نشود .

رشته های ارشد بدون کنکور دانشگاه پیام نور

متقاضیان برای ثبت نام در دانشگاه های پیام نور باید دارای چه شرایطی باشند ؟

افرادی که می خواهند بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی خود وارد دانشگاه پیام نور شوند باید دارای معدل مورد نظر دانشگاه باشند و توانسته باشند در پایه ی های گذشته نمرات عالی کسب کرده باشند ، معدل در پذیرفتن افراد در لیست رشته های کارشناسی ارشد  بسیار مهم می باشد و کاملا مورد بررسی قرار میگیرد ، متقاضیان میتوانند با منتخب کردن کد رشته محل خود مراحل ثبت نام در داشنگاه پیام نور را اغاز کنند .

افراد پس از مطالعه لیست رشته های کارشناسی ارشد پیام نور باید چه اقدامی انجام دهند؟

همچنین توجه داشته باشید که کلیه ی لیست رشته های کارشناسی ارشد در سایت سازمان سنجش در زمان مقرر قرار میگیرد و برای کلیه ی متقاضیان قابل مشاهده می شود ، ممکن است رشته های هنوز تکمیل نشده باشند به همین علت برای تکمیل ظرفیت رشته های باقی مانده در دفترچه ی نام نویسی که به داوطلبان ارائه داده می شود کلیه ی لیست رشته هایی که دارای ظرفیت می باشد درج شده است . طی هر سال و بر اساس تجربیات سال گذشته لیست رشته های کارشناسی ارشد  در اواسط اذر ماه در اختیار داوطلبان قرار میگیرد ، اما شما داوطلبان‌گرامی برای اطلاع یافتن لیست رشته های کارشناسی ارشد مکرر اخبار را در این زمینه دنبال کنید .

لیست رشته های دانشگاه پیام نور چگونه برای داوطلبان قابل مشاهده است ؟

داوطلبان پس از مطالعه کامل لیست رشته های کارشناسی ارشد که در اختیارشان بطور کامل قرار گرفته است میتوانند در زمان های تعیین شده برای ثبت نام خود وارد سامانه ی سازمان سنجش شوند و سپس ملزم هستند لیست رشته های کارشناسی ارشد  را مورد نظر خود را انتخاب کنند تا مورد بررسی سازمان سنجش قرار گیرد . هر متقاضیان تنها میتواند 40 کد رشته را بر اساس سوابق تحصیلی گذشته خود در دانشگاه پیام نور انتخاب کند .

چه زمانی نتایج پذیرش افراد منتشر می شود؟

طی امسال به دلیل فراگیر شدن ویروس کرونا اکثر ازمون ها با تاخیر برگزار شده است به همین علت بر اساس اطلاعیه های دریافت شده ممکن است افرادی که در لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه پیام نور نیز پذیرفته شوند وضعیت بررسی شده ی آنها از سوی سازمان سنجش تا حداکثر بهمن ماه اعلام گردد تا متقاضیان بتوانند حداکثر برای نیمسال دوم سال تحصیلی در دانشگاه مربوطه ی خود حضور پیدا کنند .

داوطلبان به علاوه اطلاع یافتن از لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه پیام نور باید از مدارک و قوانین مورد نظر برای ثبت نام در دانشگاه پیام نور مطلع شوند زیرا امسال نخستین سال تحصیلی بدون کنکور نیز می باشد به همین علت به شما متقاضیان گرامی توصیه می کنیم که تا اخیر مقاله زیرا بجز نیاز به اطلاع یافتن از لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور از مدارک مورد نظر نیز مطلع گردند.

چه رشته هایی برای مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور موجود می باشد ؟

رشته های موجود در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه های پیام نور عبارتند از : علوم انسانی ، علوم پایه ، فنی مهندسی ، کشاورزی ، هنر ، که در زمان اغاز روش های نام نویسی مقطع کارشناسی ارشد در دفترچه های راهنمایی که در اختیار داطولبان قرار دارد مندرج شده است ، گام های متفاوتی برای منتخب کزدن رشته های کارشناسی ارشد در نظر گرفته نمی شود ، به همین علت است که ابتدا متقاضیان باید از لیست رشته ی های کارشناسی ارشد  مطلع شوند تا این امکان را داشته باشند که انتخاب رشته ی خود را در زمان ثبت نام انجام دهند ‌.

متقاضیان برای مطلع شدن از لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه پیام نور باید در زمان انتشار آن به سامانه ی سازمان سنجش مراجعه کنند زیرا در این سامانه قابل مشاهده می باشد .

دفترچه انتخاب رشته دانشگاه پیام نور

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور

متقاضیان چگونه میتوانند بزای لیست رشته های دانشگاه پیام نور اقدام کنند ؟

همانگونه که گفته شده است زمانی لیست رشته های ارشد منتشر می شود که نام نویسی متقاضیان پذیرفته شده بر اساس کنکور مقطع کارشناسی ارشد صورت بگیرد و پس از آن میتوانند متقاضیان دیگر که قصد دارند بدون کنکور در داشنگاه های پیام نور ثبت نام کنند نسبت به تکمیل ظرفیت اقدام کنند همچنین لیست رشته هایی که ظرفیت آنها تکمیل نگردیده است در اختیار داوطلبان قرار میگیرد .

آیا اگر افراد در رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور مذیرش نشوند شانس دیگری دارند؟

همچنین این امکان وجود دارد که داوطلبان به مطالعه ی لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه پیام نور بپردازند و در این راستا ممکن است افراد به این رشته ها علاقه مند نباشند و یا فرصت شغلی برای خود در اینده نبیند و یا حتی اصلا ظرفیت خالی در رشته ها باقی نماند و همه ی ظرفیت ها توسط افرادی که در کنکور شرکت کرده اند تکمیل شود از این رو ما به شما داوطلبان گرامی بر اساس تحریبات کسب کرده توصیه میکنیم که در ازمون های که در سال های بعدی برگزار می شود برای تحصیل در دانشگاه شرکت کنند .

✔️ روش های ثبت نام در رشته های ارشد بر پایه ی عملکرد تحصیلی پیام نور چگونه است ؟

نام نویسی مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه های پیام نخیت مستلزم هستند که به سامانه ی سازمان سنجش ورود کنند و باتوجه به مراحل گفته شده که در متن مقاله موجود است اقدام به ثبت نام کنند و همچنین باید شرایط گفته شده را نیز در بگیرید .

✔️ نام نویسی در رشته های کارشناسی ارشد  از چه زمانی اغاز خواهد شد ؟

بعد از اعلام شدن عملکرد کنکور ارشد و احتساب نمودن ظرفیت های باقی مانده کد رشته های کارشناسی ارشد پیام نور  در اختیار داوطلبان قرار میگیرد ، میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر به متن مقاله نیز مراجعه کنید .

 

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.