رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

رشته روانشناسی درآمد و بازار کار

بسیاری از افراد علاقه مند به بعضی از رشته های خاص هستند که متقاضیان زیادی دارد. برای ورود به رشته روانشناسی درآمد و بازار کار ابتدا باید بتوانید رتبه قبولی کنکور را کسب کنید می توانید برای مشاوره با صدای سنجش تماس گرفته و سوالات خود را مطرح کنید. بهتر است اگر علاقه مند به این رشته هستید اطلاعات کافی راجعب مهارت های مورد نیاز آن و یا دانشگاه های مورد نظر تان برای ادامه تحصیل، مقاطع تحصیلی و مشکلات احتمالی داشته آن داشته باشید.
برای ارتباط با ما از طریق منو های سایت زمان مشاوره خود را رزرو نمایید.

 

"</p

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

قبولی در کنکور برای رشته های مطرح

همان طور که می دانید بعضی از رشته های گروه انسانی بسیار پر مخاطب هستند و افراد زیادی علاقه به شرکت در این رشته ها می باشند. قبولی در کنکور برای این گونه رشته ها فقط با داشتن مشاور خوب و برنامه ریزی تحصیلی بسیار عالی امکان پذیر است. برای آشنایی بیشتر با رشته روانشناسی درآمد و بازار کار ادامه این مطلب را مطالعه کنید و یا با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.
یک روانشناس باید ویژگی هایی داشته باشد تا در شغل خود موفق گردد. باید بتوانید از طریق مباحث علمی مشکلات روحی و روانی افراد را بررسی کنید. مشاوره در واقع صحبت هایی است که بین دو نفر انجام می شود تا با هم به یک نتیجه واحد در رابطه با موضوعی دست پیدا کنید. روان درمان نیز می تواند با داشتن تمرین و علم مشکلات خاصی را درمان کند.
در مقطع کارشناسی گرایش وجود ندارد و پس از این مقطع می توانید انتخاب کنید که در چه زمینه ای حاضر به کار هستید.

ورود به رشته روانشناسی درآمد و بازار کار

شما می توانید از طریق کنکور سراسری و یا از طریق ثبت نام های بدون کنکور در این رشته ادامه تحصیل دهید. برای این که بدانید چه رتبه ای برای قبولی در کنکور مورد تایید است ابتدا دفترچه را مطالعه کنید و به این ترتیب از کد رشته محل ها و ظرفیت پذیرش آن ها اطلاع خواهید یافت. برای قبولی در رشته روانشناسی درآمد و بازار کار آن می توانید با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید.
برای این که بتوانید بدون کنکور وارد این رشته شوید باید بدانید که در روزانه و شبانه فقط از طریق پذیرش استعداد درخشان می توانید برای مقطع کارشناسی ارشد اقدام کنید. برای دانشگاه های دیگر مانند علمی کاربردی ، پیام نور ، غیر انتفاعی ، دانشگاه آزاد و پردیس خودگردان و مجازی می توانید اقدام کنید.
برای دانشگاه علمی کاربردی فقط مقاطع کاردانی و کارشناسی امکان ثبت نام دارید و باید حتما مدرک دیپلم نظام جدید داشته باشید.

منابع درس روانشناسی کنکور

مصاحبه سازمان نظام روانشناسی

رشته روانشناسی

آشنایی با رشته روانشناسی درآمد و بازار کار

برای این که بتوانید آینده شغلی مشخص تری در ذهن خود داشته باشید کافی است با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید. برای رشته روانشناسی نیز با توجه به گرایش و مقاطعی که در آن تحصیل کرده اید شرایط متفاوت است.

برای رشته روانشناسی درآمد و بازار کار می توانید در مراکزی مانند:
بهزیستی ها ، مهد کودک ها ، مراکز مشاوره ، مراکز ترک اعتیاد ، کانون اصلاح و تربیت ، نیروی انتظامی و بیمارستان ها ، آموزش و پرورش و خانه سالمندان قدام کنید.
برای تاسیس کلینیک باید حتما تا مقطع دکتری این رشته تحصیل کنید در مقطع کارشناسی ارشد می توانید با کلینیک ها و روانپزشکان همکاری داشته باشید ولی قبل از آن باید مجوز سازمان نظام روانشناسی دریافت نمایید.

پس از تحصیل در رشته روانشناسی درآمد و بازار کار چگونه است؟

همان طور که گفته شد در مراکز و موقعیت های بسیاری می توانید مشغول به کار شوید و از آن کسب درآمد داشته باشید مشخص است که هر چه مقطع تحصیلی شما بالاتر باشد و تجربه کاری بیشتری داشته باشید می توانید درآمد بهتری دریافت کنید. مشخص است رشته روانشناسی درآمد و بازار کار کسی که می تواند مطب شخصی خود را تاسیس کند درآمد بیشتری خواهد داشت.
به صورت کلی بر اساس تجربه و موقعیت شغلی و توانایی هر فرد درآمد او متفاوت خواهد بود ولی به صورت میانگین از حقوق پایه دولتی تا حدود ۳۰ میلیون و بالا تر در ماه می تواند درآمد شما باشد.

خارج از کشور و رشته روانشناسی درآمد و بازار کار

ممکن است شما هم به فکر ادامه تحصیل و یا مهاجرت از طریق تحصیلی در این رشته باشید و یا پرسش شما این باشد که آیا با تحصیل در رشته روانشناسی می توان مهاجرت کرد یا خیر؟

رشته روانشناسی درآمد و بازار کار

با توجه به گستردگی نیاز هر کشور و داشتن گرایش های مختلف این رشته امکان این که بتوانید مهاجرت کنید و در کشور دیگری ادامه تحصیل دهید وجود دارد. کشور هایی مانند کانادا، سوئد ، آلمان ، اتریش و آمریکا و… پذیرش دانشجو از خارج را برای این رشته دارند.
یکی از موضوعاتی که در این زمینه به وجود می آید تفاوت زبان و فرهنگ است. برای این که بتوانید در کشور دیگری موفق شوید باید به زبان آن کشور تسلط کافی داشته باشید. ارتباط برقرار کردن در این رشته الزامی است باید بتوانید با فرد ارتباط کلامی خوبی برقرار کنید.

بهترین دانشگاه ها برای رشته روانشناسی درآمد و بازار کار

با توجه به سختی قبولی در این رشته می توان گفت باید برای دانشگاه مورد نظرتان برنامه ریزی داشته باشید. دانشگاه هایی مانند دانشگاه تهران ، شهید بهشتی ، علامه طباطبایی و فردوسی مشهد همچنین دانشگاه های اصفهان ، شیراز ، تبریز و… از برترین های این رشته می باشند که از طریق کنکور سراسری دانشجو می پذیرند.
همچنین برترین دانشگاه های خارج از کشور این رشته می توان به هاروارد، استنفورد، کمبریج ، آکسفورد ، کالیفرنیا و… اشاره کرد.

رشته روانشناسی درآمد و بازار کار

دانشگاه های آزاد ، غیر انتفاعی ، پردیس های خودگردان و پیام نور نیز از نظر علمی مراتب خوبی دارند ولی باید حتما شهریه پرداخت نمایید.
برای گرفتن وقت مشاوره می توانید از طریق منو های سایت صدای سنجش زمان مشاوره خود را رزرو نمایید و یا از طریق شماره های مرکز با ما در تماس باشید تا سوالات شما پاسخ گویی شود.

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.