رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دکتری استاد محور ۱۴۰۳

 

این طرح  هیئت علمی روشی جدید برای پذیرش در مقطع دکتری با نرخ قبولی 20 درصد است. بر اساس این طرح، متقاضیانی که دارای شرایط پذیرش در سمت های تدریس باشند، پس از اعلام نتایج گزینش گروهی، وارد مرحله مصاحبه خواهند شد. مشاوران پژوهشی ممکن است زمانی انتخاب شوند که متقاضیان موفق برای فرآیند دکتری استاد محور ۱۴۰۳ اعلام شوند.

 

دکتری استاد محور ۱۴۰۳

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

جهت گیری پروژه نهایی

 

استادان با پروژه های متعدد می توانند چندین دانشجو را قبول کنند. در نهایت 20 درصد از کل انتخاب رشته دکتری از طریق گزینش هیئت علمی انجام می شود. موضوعات و محتوای سخنرانی ها در هر ترم مقطع 
دکتری استاد محور ۱۴۰۳ مانند سایر رشته های دکتری است، اما کار پژوهشی بر اساس طرح انتخابی متقاضی در انتخاب رشته انجام می شود.

زمان و نحوه برگزاری آزمون دکتری معمولاً از چندین ماه قبل توسط سازمان سنجش اعلام می شود تا داوطلبان زمان کافی برای مطالعه موضوعات و موضوعات آزمون را داشته باشند. زمان ثبت نام آزمون دکتری هر سال در آبان ماه برگزار می شود و در صورت نیاز چند روز تمدید می شود.

نکات مهم و دکتری استاد محور ۱۴۰۳

 

توجه داشته باشید که مراحل پذیرش در این  مقطع  از طریق کنکور سراسری با پذیرش عمومی در مقطع دکتری تفاوتی ندارد و در صورت تمایل به شرکت باید همزمان در سایت موسسه ثبت نام کنید.

علاوه بر این، داده های درخواست ممکن است در طول دوره ثبت نام برای برنامه  دکتری استاد محور ۱۴۰۳از طریق کنکور سراسری پردازش شوند.

ضمناً در صورت تمدید مهلت ثبت نام می توانید درخواست ثبت نام با تاخیر داشته باشید.

در واقع درخواست انتقال استاد مستقل نیست و متقاضیان می توانند پس از قبولی در آزمون دکتری و تکمیل مراحل گزینش صنعت، طی مصاحبه از طریق این سامانه مشاور خود را انتخاب کنند.

برای آشنایی با شرایط این مقطع با صدای سنجش تماس بگیرید و سوالات خود را پاسخگویی نمایید.

شرایط اخذ مدرک دکتری استاد محور ۱۴۰۳

 

ثبت نام در هر آزمون منوط به شرایط خاصی است. داوطلبان تنها در صورت داشتن این شرایط می توانند در آزمون ثبت نام کنند. این آزمون نیز از این قاعده مستثنی نبوده و تمامی متقاضیانی که قصد پذیرش در این رشته را دارند باید شرایط ورود به مقطع دکتری را داشته باشند.

شرایط دوره دکتری که از طریق کنکور سراسری به استادان اعطا می شود، هم شرایط عمومی و هم شرایط خاص است و با شرایط شرکت در دوره دکتری منتشر شده در ثبت نام دکتری یکسان می باشد.

تعویق کنکور دکتری

شرایط عمومی دکتری استاد محور ۱۴۰۳

 

اعتماد به یکی از دین قانون اساسی

انجام واجبات دینی

فقدان سوابق عضویت ساواک

سوئ پیشینه

شرایط خاص:

مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری یا اشتغال به تحصیل سال گذشته

خدمت سربازی

به دست آوردن قرارداد کاری برای ادامه برنامه دکترا برای افراد شاغل در سازمان های دولتی

ارتباط مدرک و رشته

حوزه های علمیه سطح 3 تا آخر سال 1402  در رشته های علوم انسانی

دوره های روزانه برای نیمه متمرکز ثبت نام کنند

ما امتحانات و آزمایشات مربوط به واحد های بشردوستانه را انجام می دهیم.

متقاضیانی که در سال گذشته در دوره های دکتری تمام وقت یا پاره وقت ثبت نام کرده اند می توانند در سال جدید  برای مدرک دکترا اقدام کنند.

یکی دیگر از شرایط مهم قبولی در این آزمون، قبولی در مصاحبه ای است که توسط اساتید دانشگاه برگزار می شود.

بنابراین، لطفاً هنگام انتخاب پروژه تحقیقاتی مورد نظر خود، با موضوع تحقیق آشنا شده و برای مصاحبه آماده شوید.

اعلام نتایج اولیه دکتری


مشاوره دکتری استاد محور ۱۴۰۳

 

مانند آزمون دکتری، ثبت نام در مقطع دکتری در مقطع کارشناسی ارشد از طریق آزمون ورودی در سایت سنجش انجام می شود.

متقاضیان برای ثبت نام در مقطع دکتری باید مدارک لازم را برای ثبت نام در مقطع دکتری داشته باشند، مراجعه به سایت، ارسال درخواست و خرید کارت اعتباری برای ثبت نام تهیه کنند. سپس تمامی مدارک را در سامانه ارزیابی ما آپلود کرده و کد رهگیری ثبت نام خود را دریافت کنید.

ذکر این نکته ضروری است که این کد باید تا زمان اعلام نتایج نهایی حفظ شود. در قسمت زیر مراحل ثبت نام به همراه راهنمای تصویری جهت بهره مندی داوطلبان و جلوگیری از اشتباه در ثبت نام آزمون ارائه شده است.

چگونگی ثبت نام و دکتری استاد محور ۱۴۰۳

 

ابتدا به وب سایت Sanjesh.org  بروید و از گزینه های سمت راست بر روی “دکتری” کلیک کنید. سپس در صفحه ای که به تازگی باز شده گزینه “ثبت نام دکتری را  انتخاب کنید.

شماره سریال و رمز عبور کارت اعتباری خریداری شده را وارد کرده و روی «تأیید» کلیک کنید. جزئیات مورد نیاز را وارد کنید و دوباره روی OK کلیک کنید.

رسیدی حاوی کد  خود را دریافت می کنید و آن را تا زمان اعلام نتایج نگهداری می کنید. با انجام مراحل فوق، متقاضیان نه تنها تمایل خود را برای پذیرش اعلام می کنند، بلکه امکان ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد را نیز خواهند داشت.

از آن جایی که آزمون دکتری به صورت واحد برگزار می شود و یکی از روش های گزینش است، دکتری استاد محور ۱۴۰۳ باید در دوره آزمون شرکت کنند و در صورت قبولی در گزینش، رشته مربوطه باید باشد.

نکات مهم و دکتری استاد محور ۱۴۰۳

 

لازم به ذکر است داوطلبان جهت حضور در جلسه آزمون باید مدارک خود را به همراه داشته باشند.

این شامل کارت ورود به جلسه با آدرس سایت و زمان آزمون دکتری می باشد. در صورت وجود خطا یا اشتباه در فرم پذیرش ، باید در روز تعیین شده مراجعه کنید تا شخصاً آن را اصلاح کنید. با این حال، برخی از خطاها را می توان به صورت آنلاین در وب سایت سازمان سنجش اصلاح کرد.

پس از این باید منتظر اعلام مصاحبه ها باشید. تمام دانشگاه ها حتی آزاد و یا پیام نور مصاحبه مخصوص به خود را دارند.این شیوه نیز به همین صورت می باشد بلکه یکی از مهم ترین بخش ها مصاحبه می باشد.

سوالات علاوه بر پایان نامه در رابطه با هدف فرد از ادامه تحصیل و شرکت در دکتری نیز پرسیده می شود. پس از قبولی در مصاحبه می توانیدب از همان ابتدا موضوع و یا استاد راهنمای خود را انتخاب نمایید.

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.