رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دانلود سوالات کنکور 1403

در سال جاری کنکور دو بار برگزار شده است که شامل نوبت اول دی ماه و نوبت دوم که در تیر ماه برگزار شده بوده است. شما می توانید از طریق سایت صدای سنجش دانلود سوالات کنکور 1403 را انجام دهید و با نمونه سوالات بیشتر آشنا شوید. نمونه سوالات رشته های مختلف مانند تجربی ، ریاضی ، انسانی، هنر و زبان که در آخرین کنکور پاسخ گویی شده در این فایل وجود دارد. برای شرکت در کنکور تیر ماه می توانید با این سوالات خود را محک زده و ارزیابی نمایید.

 

دانلود سوالات کنکور ۱۴۰۲

 

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بررسی کنکور های گذشته چه کمکی می کند؟

با استفاده از دانلود سوالات کنکور 1403 از طریق سایت صدای سنجش می توانید با شرایط و نمونه سوالات آشنا شوید. با بررسی بیشتر خواهید فهمید که یک کنکور واقعی چگونه است خود را در این شرایط ببینید و شروع به پاسخ دادن سوالات نمایید مانند یک کنکور واقعی عمل کنید پس از آن بررسی کنید که چه میزان موفق بوده اید و نقاط ضعف شما کجا است.
ممکن است به این موضوع فکر کنید که مطالعه و دانلود سوالات کنکور 1403 استرس شما را بالا خواهد برد ولی این درست نیست با استفاده از این سوالات می توانید خود را برای کنکور شش ماه بعد آماده کرده و در این مدت زمان تمام توان خود را برای موفقیت بگزارید. برای این که با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید کافی است از طریق منو های سایت زمان مشاوره خود را رزرو نمایید.

نمونه سوالات و دانلود سوالات کنکور 1403

همان طور که گفته شد سوالات تمامی رشته ها در این یک فایل وجود دارد که می توانید آن ها را مطالعه کنید ممکن است فردی در دو رشته برای کنکور ثبت نام کرده باشد در نتیجه می توانید هر دو رشته را مطالعه کنید. برای دانلود سوالات کنکور 1403 از طریق منو های سایت اقدام کنید.
پس از این که کنکور برگزار می شود حدود یک ماه بعد نتایج اعلام خواهد شد. شما نیز می توانید با بررسی کنکور سال جاری رتبه احتمالی خود را به دست آورید و برای بهتر شدن آن تلاش کنید. و یا این که جزو افرادی هستید که در کنکور شرکت کرده اند و در این فاصله می خواهند قبل از اعلام نتایج کنکور رتبه خود را حدس بزنند. می توانید با دانلود پاسخ نامه سوالات ببینید که چه جواب هایب را در کنکور اعمال کرده اید و به این صورت درصد ها را محاسبه کنید.

محاسبه درصد ها و دانلود سوالات کنکور 1403

با استفاده از پاسخ نامه می توانید به این نتیجه برسید که رتبه شما به صورت حدودی چقدر خواهد بود. اگر جواب هایی که به سوالات داده اید را در ذهن دارید می توانید با پاسخ های صحیح محاسبه کنید و یا از طریق صدای سنجش برای محاسبه رتبه خود بر اساس پاسخ های صحیح و با اعمال سهمیه حدودا ببینید که رتبه شما چقدر خواهد بود.
با استفاده از دانلود سوالات کنکور 1403 صدای سنجش زود تر متوجه رتبه خود خواهید شد روش دیگر بررسی رتبه خود با در نظر گرفتن کارنامه رتبه های بر تر دوره قبل کنکور امکان پذیر است. هر درس را بررسی‌ کنید تا به نتیجه برسید. البته نباید استرس داشته باشید و اگر رتبه مورد نظرتان به دست نیامد شانس خود را برای کنکور دوره بعد امتحان کنید و هر چه سریع تر مطالعه دروس را شروع کنید.

مشاوره صدای سنجش و دانلود سوالات کنکور 1403

برای این که در کنکور موفق شوید و تراز و رتبه خوبی کسب کنید نیاز به یک مشاور در این زمینه دارید کنکور با کمک افرادی که در این زمینه تجربه دارند می تواند بسیار راحت تر باشد این که از ابتدا بدانید چه مدت زمانی را باید برای هر درس اختصاص دهید و چه نمونه سوالاتی را مطالعه نمایید و یا چگونه به رتبه مورد نظر برای رشته مورد علاقه خود نزدیک تر شوید همه این موارد می تواند به راحتی انجام شود.
با مشاورین صدای سنجش می توانید به رتبه و رشته مورد نظر خود دست پیدا کرده و موفق شوید. کافی است از طریق منو های سایت صدای سنجش زمان مشاوره خود را رزرو نمایید تا با شما تماس گرفته شود.
مطالعه نمونه سوالات بسیار می تواند در فهم مطلب به شما کمک کند. ممکن است شما برای کنکور سال۱۴۰۲ آماده می شوید مطالعه این سوالات برای شما نیز مفید خواهد بود.

پاسخ نامه و دانلود سوالات کنکور 1403

سوالات به همراه پاسخ نامه همه رشته ها مانند تجربی، ریاضی، هنر و زبان را می توانید بررسی کرده و مطالعه کنید. جامعه آماری نشان می دهد که رشته تجربی بیشترین تعداد شرکت کننده را دارد به همین دلیل باید بسیار بیشتر تلاش کنید تا به مقصود خود دست پیدا کنید.
شما می توانید به کلید سوالات و پاسخ نامه نیز اعتراض کنید و اعتراض خود را ثبت نمایید. اگر فکر می کنید پاسخ سوالی مشکل دارد می توانید اعتراض خود را از طریق سایت سنجش اعمال کنید یا از طریق صدای سنجش این کار را انجام دهید بسیار دیده شده است که به این صورت سوال حذف شده است و نمره منفی در نظر گرفته نشده است.
به محض این که پاسخ نامه ها در اختیار افراد قرار بگیرد می توانند به آن اعتراض کنند.

لینک اختصاصی دانلود سوالات کنکور 1403

شما می توانید با استفاده از لینک زیر نمونه سوالات را دانلود نمایید و یا با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند و لینک مربوطه را برای شما ارسال نمایند. تمامی رشته ها می توانند از این طریق به سوالات و پاسخ نامه آن دسترسی داشته باشند. رقابت در کنکور بسیار بالا است به همین دلیل باید بتوانید مطالعه لازم را انجام دهید و با سوالات کنکور آشنایی کافی داشته باشید.
برای آمادگی بیشتر برای کنکور می توانید با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند و یا با استفاده از برنامه ریزی بتوانید سطح علمی خود را افزایش دهید. مطالعه سوالات ۱۴۰۲, یکی از روش هایی است که می توانید خود را محک بزنید و آمادگی بیشتری برای کنکور پیدا کنید.

برنامه ریزی کنکور سراسری 1403

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.