رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دانشگاه پیام نور یکی از دانشگاه هایی است که بدلیل ارائه و تنوع بالای رشته ها یکی از دانشگاه های پرطرفدار است و همچمنین به دلیل وام ۲ درصدی و شهریه مناسب و ساعات کم کلاس ها بسیار پر متقاضی است. دانشگاه پیام نور تمامی گروه های تحصیلی ریاضی ، تجربی ، انسانی ، هنر و زبان را پذیرش می کند ، اما برای ورود به دانشگاه پیام نور شرایط خاص وجود دارد که یکی از این شرایط ،حداقل معدل برای ورود به دانشگاه پیام نور می باشد .

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

 

حداقل معدل برای ورود به دانشگاه پیام نور

 

 

علاقه مندان در نظر داشته باشند که دانشگاه پیام نور یکی از دانشگاه های سراسری است و در میان دانشگاه های کل کشور معتبر به حساب می آید. برای ورود به دانشگاه  پیام نور شرط حداقل معدل وجود دارد و هرساله برای ورود به دانشگاه پیام نور با آزمون و بدون آزمون، متقاضیان زیادی پذیرش می شوند .

برای ورود به دانشگاه پیام نور در سال 1403 شرط معدل وجود ندارد و داوطلبان با هر معدلی می توانند وارد دانشگاه پیام نور شوند و رشته های مورد علاقه ی خود را انتخاب نمایند .دانشگاه پیام نور در مقطع تحصیلی کارشناسی پیوسته دانشجو پذیرش می کند .

 

تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور

پذیرش در رشته ها

متقاضیان رشته های بدون کنکور باید توجه داشته باشند برای قبولی نهایی متقاضیان در رشته های درخواستی ملاک هایی در نظر گرفته شده است که براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور براساس حداقل معدل برای ورود به دانشگاه پیام نور انجام می شود .

معدل متقاضیان برای انتخاب رشته و ثبت نام در رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور در الویت قرار دارد. فارغ التحصیلان نظام قدیم در گروه رشته های نظری ، کاردانش، فنی وحرفه ایی و هنرستان معدل کل دیپلم ارائه می شود .

فارغ التحصیل های نظام جدید یا ترمی در‌گروه تحصیلی کاردانش و فنی حرفه ایی قابل توجه است .متقاضیان تحصیل در رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور نمی توانند حداقل معدل برای ورود به دانشگاه پیام نور و انتخاب رشته و ثبت نام برای ورود به دانشگاه پبام نور ارائه نمایند ‌و از تمامی داوطلبان که  معدل خود برای ورود به دانشگاه ارائه داده اند ، و برتری معدل در همه ی متقاضیان از اهمیت بالایی برخوردار است .برای اطلاع ورود به دانشگاه از صفر تا صد می توانند از سایت صدای سنجش اقدامات لازم را انجام دهند .

مشاوران ما  می توانند اطلاعات کافی در مورد دانشگاه پیام نور و ترم ها واحدها و مرخصی از دانشگاه  را به اطلاع شما عزیزان برسانند .

در دانشگاه برای افرادی که مشروط شده اند هیچ  محدودیتی وجودندارد اگر دانشجو چند ترم مشروط شده باشد از دانشگاه اخراج می شود .

تنها محدودیتی که برای دانشجویان مشروط شده این است که واحدهای قبل از مشروط شده را تعداد واحد پایین به دانشجویان ارائه می شود ، و طولانی شدن دوره ی تحصیل دانشجو در دانشگاه انجام می گیرد .و در این صورت دانشجو به تنها مشکلی که بر می خورد این است که از سنوات تحصیلی و گرفتن معافیت تحصیلی محروم شود .

 

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور

 

واحدهای دانشگاه پیام و حداقل معدل برای ورود به دانشگاه پیام نور

شاید برای شما سوال پیش بیایید که ما در دانشگاه چند واحد می توانیم برداریم ، در دوره ی تحصیل بستگی به حداقل معدل برای ورود به دانشگاه پیام نور در ترم قبل دارد .مثال ، اگر معدل شما بالای ۱۷ بوده باشد به راحتی می توانید ۲۴واحد را اخذ نمایید ‌اما در صورت مشروط شدن و معدل پایین تنها ۱۲یا ۱۴ واحد به دانشجویان مشروط شده ارائه می شود ‌‌.دانشجویانی که معدل آن ها زیر ۱۲ باشد در دانشگاه مشروط به حساب می آیند .

دانشگاه به دانشجویان خوابگاه ارائه نمی دهد و الویت آن ها با بومی ها هستند یعنی افرادی که در همان شهر سکونت دارند می توانند از پذیرش بالایی برخوردار باشند.

 

 اهمیت معدل دیپلم کتبی و حداقل معدل برای ورود به دانشگاه پیام نور

متقاضیان دانشگاه برای پذیرش دانشجویان در رشته های بدون آزمون با آخرین مدرک تحصیلی متقاضیان ارائه می شود متقاوت است معمولا در دانشگاه متقاضیان به ۴ دسته زیر تقسیم می شود .

  • دسته اول متقاضیان هستند که با دیپلم نظام جدید در رشته های تحصیلی ریاضی ، تجربی ، انسانی ۱۲ هم را هم دارند برای ورود به دانشگاه معدل دیپلم و معدل کتبی آن ها برسی می شود .
  • دسته دوم متقاضیان هستند که با دیپلم نظام قدیم و با مدرک تحصیلی پیش دانشگاهی دارند برای ورود به دانشگاه معدل کتبی دیپلم و همچنین معدل پیش دانشگاهی ورودی ها بررسی می شود .
  • دسته سوم متقاضیان هستند که با مدرک دیپلم نظام جدید رشته های فنی وحرفه ای و کاردانش دارند که برای ورود به دانشگاه معدل کل و دیپلم و همچنین معدل کتبی آن ها مورد بررسی قرار می گیرد .
  • دسته آخر نیز متقاضیان هستند که با مدرک تحصیلی کاردانی قصد ثبت نام در دانشگاه پیام نور را دارند که معدل دیپلم و معدل کاردانی آن ها مورد بررسی قرار گیرد .

حداقل معدل برای پذیرش در رشته ها

حداقل معدل برای پذیرش در رشته های انتخابی معدلی تعیین نکرده است . اگر رشته  مورد نظر شما ظرفیت کمی داشته باشد برای قبولی در رشته ی مورد نظر باید از معدل بالایی برخوردار باشید تا شانس قبولی در رشته انتخابی خود را بیشتر کرده و بتوانید ادامه تحصیل دهید. در رشته های ارائه شده دانشگاه اگر ظرفیت بالایی وجود داشته باشد شما می توانید با معدل پایین وارد دانشگاه شوید و شانس قبولی با معدل پایین را نیز دارا باشید .

علاقه مندان به پذیرش با رشته های تحصیلی بدون آزمون و همچنین زمان ثبت نام و فرم ثبت نام می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشند و داشتن پرسش و راهنما با مشاوران صدای سنجش ارتباط برقرار کنید .مشاوران ما پاسخ به تمامی سوال های شما در رابطه با ورود به دانشگاه پبام نور بدون آزمون پاسخگو به تمامی پرسش های شما می باشند. از طریق شماره تماس و سایت صدای سنجش با ما در ارتباط باشید .

برای ورود به دانشگاه پیام نور و انتخاب لیست رشته های مورد نظر و چگونگی تحصیل در دانشگاه پیام نورو حداقل معدل برای ورود به دانشگاه پیام نور مشاوران ما راهنمای شما هستند و صفر تا صد را راهنمایی می کنند و پاسخگو به تمامی سوال های شما می باشند.

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

 

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.