رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دانشگاه های پیام نور مانند دانشگاه های سراسری می باشد که هرسال داوطلبان و متقاضیان بسیاری در این دانشگاه شرکت می کنند. پایین بودن شهریه دانشگاه پیام نور و وام ۲ درصدی و حضوری بودن یا غیر حضوری از مزیت های دانشگاه های پیام نور می باشد. لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور هر ساله از طریق سازمان سنجش اعلام می شود برای بازدید از این لیست می توانید به سایت سازمان مراجعه کنید و یا با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید. زمان اعلام این رشته ها و این لیست را از طریق سایت سازمان پی گیری کنید.

 

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور

شرایط معدل برای متقاضیان

گروه های مختلف عبارتند از انسانی ،ریاضی،تجربی و …..و ثبت نام رشته های بدون کنکور در برخی از رشته ها که دارای کنکور سراسری نمی باشند که از طریق کنکور سراسری انجام می شود .رشته های پرطرفدار دانشگاه پیام نور در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور عبارتند ار مهندسی عمران ،مهندسی پزشکی ،میکروبیولوژی ،حقوق و ..‌‌.می باشد .

متقاضیان پذیرش رشته های بدون کنکور می توانند رشته مورد نظر خود را از تمامی گروه های تحصیلی مانند ریاضی ،تجربی ،انسانی و هنر انتخاب کنند با تعیین ضریب معدل (معدل دیپلم )که برای فارغ التحصیلین با وجود معدل های مختلف در نظر گرفته شده است .لازم به ذکر است رشته های تحصیلی پزشکی ،داروسازی ،پیرا پزشکی در دانشگاه های سراسری ، آزاد و پیام نور بدون آزمون انجام نمی شود ،برای ثبت نام لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور از سازمان سنجش را دریافت کرده این لیست توسط همین دانشگاه ارائه می شود .

آشنایی با مقاطع تحصیلی مربوطه

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور که بر خلاف دانشگاه آزاد فقط در مقطع کارشناسی پیوسته ارائه می شود ،در دانشگاه های پیام نور در رشته های تحصیلی بدون کنکور مقاطع کاردانی پیوسته ،کاردانی ناپیوسته و کارشناسی ناپیوسته در این دانشگاه برگزار نمی شود و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور تنوع بسیاری دارد که متقاضیان بتوانند رشته ی مورد علاقه ی خود را انتخاب نمایند ‌.

گروه تحصیلی تجربی در رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور در گروه تجربی همراه با ثبت نام یا قبل از آن اعلام می گردد .این فهرست برای ورودی هرسال در اوایل مرداد ماه و برای بهمن در اواخر آذر ماه منتشر می گردد.
رشته های پر طرفدار گروه تجربی زیست شناسی گیاهی ، شیمی کاربردی ، میکروبیولوژی ، علوم و مهندسی صنایع غذایی ، زیست شناسی سلولی و ملوکولی و.‌‌‌.. در الویت می باشد .

شرایط در گروه تحصیلی ریاضی

در گروه تحصیلی ریاضی ،مهندسی و فنی یکی از پرطرفدارترین رشته در گروه ریاضی هستند تمام

لیست رشته های بدون وکنکور دانشگاه پیام نور در گروه تحصیلی ریاضی

در گروه تحصیلی ریاضی ،مهندسی و فنی یکی از پرطرفدارترین رشته در گروه ریاضی هستند تمامی لیست های بدون کنکور دانشگاه پیام نور همزمان با ثبت نام انجام می گردد.

تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور

رشته های بدون کنکور در گروه تحصیلی انسانی

تمامی رشته های گروه تحصیلی انسانی در دانشگاه های دولتی و پیام نور ارائه می شود ،به دلیل کم بودن ساعات آموزش در رده ی سنی های مختلف وارد دانشگاه های بدون کنکور می شوند ،از رشته های پرطرفدار روانشناسی ، حقوق ، حسابداری ، و مدیریت به شمار می آید. حتما علاقه را هنگام انتخاب این رشته ها در نظر داشته باشید تا در آینده موفق شوید و تحصیلات خود را به خوبی به اتمام برسانید.

گروه تحصیلی هنر و زبان لیست رشته های بدون کنکور

تنوع رشته های زبان و هنر نسبت به دانشگاه های آزاد و دولتی کمتراست ،اما ظریفت و پذیرش خوبی دارد.
رشته های پرطرفدار از جمله عکاسی ، نقاشی ، طراحی پارچه ، مدیرت بازرگانی و … می باشد. متقاضیان با توجه به علاقه خود نسبت به این رشته ها می توتنند اقدام به ثبت نام نمایند.

رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور در خصوص کارشناسی ارشد درفترچه راهنمای ثبت نام وجود دارد و بر اساس سوابق تحصیلی منتشر می گردد.
ودر سایت سازمان سنجش قرار می گیرد .ظرفیت پذیرش هر رشته بستگی به صندلی خالی باقی مانده در کنکور ارشد دارد ، و تعداد دقیق آن ها در دفترچه مشخص خواهد شد .

نمره قبولی در کنکور ارشد فراگیر

رشته های ارشد دانشگاه پیام نور بر اساس سوابق تحصیلی

منظور از ثبت نام صرفا داشتن معدل بالا همراه با امتیازات گوناگون وجود دارد همه ی افرادی که علاقه مند به ادامه تحصیل در خصوص کارشناسی ارشد دارند با انتخاب کد رشته مورد نظرشان در این فر آیند ثبت نام کنند.
معدل بالا شرط قبولی در آزمون بدون کنکور دانشگاه پیام نور است .

مشاوره ثبت نام بدون کنکور 1403

علاقه مندان به پذیرش دانشگاه های بدون آزمون و رشته های مورد علاقه خود و زمان ثبت نام و اخذ فرم ثبت نام می توانند با مشاوران ما در ارتباط باشند و داشتن هر گونه سوال و راهنمایی می توانند با مشاوره ی صدای سنجش ارتباط بر قرار کنند. مشاوره های تحصیلی تلفنی پاسخگو به تمامی سوال های شما در خصوص ثبت نام ، فرم وانتخاب رشته و سوابق تحصیلی در انتخاب ادامه تحصیل شما راهنمایی نمایند‌.

نمونه سوالات پر تکرار بدون کنکور دانشگاه پیام نور

آیا رشته های دانشگاه پیام نور بدون کنکور ارائه می شود ؟برخی از رشته های بدون کنکور ارائه نمی شوند برای آگاهی از رشته های بدون کنکور از سازمان سنجش اطلاعات کسب کنید.

آیا با دیپلم ریاضی می توان در گروه های تحصیلی دیگر وارد شد ؟

با توجه به توضیحات فوق گروه های تحصیلی می توانند وارد رشته های انتخابی مورد نظر شوند ‌.

آیا برای انتخاب رشته دانشگاه پیام نور ضریب معدل اهمیت دارد؟

نسبت به توضیحات داده شده ضریب معدل از اهمیت بالایی برخوردار است اما امتیازات دیگری هم وجود دارد .

لیست رشته های بدون کنکور از چه زمانی اعلام می گردد؟

همانطو ر که توضیخات انجام شده در مقاله فوق صورت گرفته است قبل از ثبت نام لیست رشته های دانشگاه پیام نور منتشر می گردد .

برای ثبت نام با شماره های ما تماس گرفنه و با مشاورین صدای سنجش ارتباط برقرار کنید. مشاوران ما پاسخگو به تمامی پرسش های علاقه مندان به رشته های بدون کنکور هستند .

 

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.