رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

سامانه  tarhplus.ir در اختیار فارغ التحصیلان رشته های پزشکی و پیراپزشکی قرار گرفته است تا داوطلبان بتوانند در بازه زمانی مشخص ثبت نام طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت  را انجام دهند. طرحی برای خدمت رسانی به مناطق تعیین شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای فارغ التحصیلان رشته های پزشکی و پیراپزشکی اندیشیده شده است. با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید ( از طریق منو های سایت ) تا شما را راهنمایی کنند.

ثبت نام طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

وب سایت پروژه نیروی انسانی

 

شرکت کنندگان طرح سلامت باید به وب سایت طرح پلاس وزارت بهداشت به نشانی tarhplus مراجعه کنند و ثبت نام  را از این طریق انجام دهند. جهت تکمیل فرم ثبت نام و بارگذاری مدارک لازم جهت شرکت در طرح خدماتی ضمن اضافه شدن به سامانه، بخشی از ، به منظور جلوگیری از سردرگمی و تکمیل کلیه مراحل مرتبط با طرح وزارت بهداشتاین سایت ایجاد شده است.

برای آشنایی بیشتر با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید و سوالات خود را از طریق مرکز صدای سنجش پاسخ گویی نمایید.

برای دانش کافی داوطلبانی که جزء طرح خدمات نیروی انسانی هستند باید اطلاعات لازم را در خصوص مراحل ثبت نام، لیست رشته ها، شرایط عمومی و اختصاصی، نحوه ثبت نام و همچنین تعیین محل خدمت کسب کنند. از سامانه در tarhplus بازدید کرده و جهت توضیحات بیشتر در سایت ثبت نام و اعلام نتایج نهایی.

معرفی رشته اتاق عمل و بازار کار

چگونگی ثبت نام طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت

 

همان طور که می دانید زمان ثبت نام بسیار مهم است چرا که در غیر این صورت ممکن است اضافه خدمت برای افراد در نظر گرفته شود. پزشکان و دندانپزشکان باید هر دو ماه یکبار طبق برنامه زمانبندی در  ثبت نام کنند. اما برای سایر مشاغل با طرح اجباری، می تواند تا سه ماه پس از فارغ التحصیلی انجام شود.

شرکت کنندگان طرح خدمات پزشکی قبل از ثبت نام در سایت باید با دانشگاه محل تحصیل خود تایید کنند که سامانه وزارت بهداشت اطلاعات فارغ التحصیلی خود را دارند.

کد رهگیری پس از ثبت طرح خدماتی در اختیار متقاضی قرار می گیرد و باید برای دریافت نتیجه آن را همیشه نزد خود نگه دارید.

داوطلبان باید تمامی مراحل ثبت نام از جمله وارد کردن اطلاعات لازم و یا بارگذاری مدارک آموزشی را در سایت جدید ثبت کنند که جایگزین سایت قبلی شده است.

مشمولان و ثبت نام طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت

 

پس از ثبت نام در سایت اعلام نتایج طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت، باید از آدرس سامانه جدید برای اطلاع از نتیجه نهایی و محل کار خود استفاده کنند. نوبت به مشمولان داده می شود تا پس از مشخص شدن محل خدمت تا نتیجه نیروی انسانی طرح را اعمال کنند.

زمان طرح اعلام می شود، پس از نوبت متقاضی، پیامکی مبنی بر اطلاع داوطلب از نتیجه محل خدمت ارسال می شود.

همچنین داوطلبان باید پس از ثبت نام طرح نیروی انسانی از سامانه tarhplus نیز استفاده کنند و در قسمت پیگیری اعلام کنند که با موقعیت و وظایف خاص خود موافق هستند.

دانشگاه های محل خدمت پس از بررسی و تایید اطلاعات مشمولان طرح نیروی انسانی، معرفی نامه متقاضی را صادر و تصویر آن را در قسمت وضعیت پیگیری در سامانه منابع انسانی قرار می دهند. داوطلبان با در دست داشتن پرینت معرفی نامه خود به مرکز پذیرش مراجعه و یک هفته پس از اعلام نتایج پروژه نیروی انسانی شروع به کار کنند.

معرفی رشته تجربی مزایا و معایب و آینده شغلی

گواهی پایان طرح و ثبت نام طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت

 

ذینفعان باید برای دریافت گواهی پایان یافتن طرح خدمات نیروی انسانی پس از انقضای طرح نیروی انسانی، یک بار دیگر از همین سامانه استفاده کنند.

طبیعتا چند داوطلب دیگر نیز قصد اجرای طرح خود را دارند که در این صورت باید مجددا از طریق سامانه طرح منابع انسانی اقدام کنند.

با استفاده از سامانه ثبت نام  طرح در زمان های تعیین شده توسط وزارت بهداشت قابل ثبت است.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هر ساله در زمان‌های مشخصی برای تمام فارغ‌التحصیلان دانشگاه، افسران نیروی انتظامی را برای کار به عنوان پزشک و پیراپزشکی استخدام و جذب می ‌کند.

مدارس دولتی و خصوصی در سراسر کشور برنامه های مدرک کاردانی و بالاتر را در رشته های پزشکی، پیراپزشکی و مرتبط ارائه می دهند.

رشته ها و ثبت نام طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت

 

وزارت بهداشت همه ساله با در نظر گرفتن نیاز مبرم مناطق به شناسایی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با استفاده از دو روش اعزام دوره ای و اعزام مستقیم دانشجویان و فارغ التحصیلان اخیر در رشته های پزشکی و دندانپزشکی را استخدام می کند.

برای این که بتوانید به راحتی ثبت نام خود را انجام دهید می توانید با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید و سوالات خود را مطرح کنید. مشاورین صدای سنجش با استفاده از تجربیات و دانش چندین ساله می توانند بهترین راهنما در این موضوع باشند.

کلیه رشته هایی که دارای برنامه های مورد نیاز مانند پزشکی، دندانپزشکی، اتاق عمل، علوم آزمایشگاهی، پرستاری، رادیولوژی، هوش و فوریت های پزشکی هستند، تا سه ماه پس از فارغ التحصیلی واجد شرایط درخواست هستند و حساب خود را با دانشگاه مبدا خود در یک مجموعه تسویه می کنند.

زمان ثبت نام طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت

 

جدول زمانبندی دوره های ثبت نام پزشکان عمومی و دندانپزشکان در سامانه هر ساله توسط وزارت بهداشت منتشر می شود.

لازم به ذکر است داوطلبان در صورت تمایل به استخدام در این فراخوان وزارت بهداشت حداکثر تا سه ماه پس از فارغ التحصیلی برای ثبت نام در این سامانه فرصت دارند. در غیر این صورت، فرد واجد شرایط به تشخیص دانشگاه، 3 تا 6 ماه اضافه خدمت در افراد کم خدمت انجام خواهد داد.

برای آشنایی بیشتر با این موضوع  و دیگر موارد تحصیلی می توانید با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید. ابتدا وارد سایت شده و زمان مشاوره خود را رزرو نمایید. همچنین می توانید از طریق شماره های مرکز نیز اقدام نمایید.

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.