رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

این دسته از امتحانات برای افرادی برگزار می شود که به کار کردن علاقه دارند و می خواهند در این شرکت ها و موسسات شروع به کار نمایند. برای جذب در شرکت های خصوصی ابتدا باید برای ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی اقدام نمایید و از این طریق شانس خود را برای پذیرش بالا ببرید. برای آشنایی بیشتر با این مواد با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.

در ادامه به چگونگی جذب نیروی متخصص می پردازیم اگر جویای شغلی مناسب هستید تا آخر این مطلب را مطالعه نمایید.

ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

شرایط و مدارک مورد نیاز برای متقاضیان آزمون استخدامی

برای ثبت نام کافی است شرایط مورد نظر را داشته باشید همچنین مدارک مورد نیاز را ارائه دهید و سپس در آزمون شرکت کنید. این ثبت نام ها در سال 1403 تا هفته اول مرداد ماه تمدید شده است. برای آشنایی بیشتر با مدارک مورد نیاز و یا مواردی از این دست با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید.

در سال های گذشته بخش خصوصی برای ایجاد شرایط برابر و جذب بهترین نیرو ها اقدام به گرفتن آزمون کرده است. به دلیل کم بود سه هزار نیرو از افراد دعوت شده تا در ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی  شرکت کنند تا این نرخ پایین بیاید و همه جوانان مستعد مشغول به کار شوند. این کار باعث کم شدن نرخ بیکاری در جامعه نیز می شود همچنین از مهاجرت های کاری افراد با دانش بالا جلوگیری شده تا بتوانیم در کشور خودمان از چنین افرادی استفاده کرده و بهره مند شویم.

همان طور که گفته شد این ثبت نام ها در تابستان انجام می شود و افراد با داشتن شرایط و مدارک مورد نیاز می توانند به صورت اینترنتی ثبت نام خود را انجام دهند و اقدام کنند. حدود شش سال است که این شرایط ایجاد شده است و بسیاری استفاده کرده اند و مشغول به کار هستند در نتیجه می تواند برای کسانی که فکر می کنند شرایط مورد نیاز را دارند موقعیت خوبی باشد.

زمان برگزاری این سنجش و استخدام ها

در ادامه این مطلب پس از آگاهی افراد در زمینه ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی به زمان برگزاری آن می پردازیم. در سال های گذشته تابستان ها موقعیت خوبی برای شرکت در آزمون بوده است در سال جاری نیز مرداد ماه زمان برگزاری آن بوده است. باید در زمان اعلام شده به سایت مورد نظر مراجعه کرده و اقدام به ثبت نام نمایید.

این امتحان ها و ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی برای بخش هایی است که نیاز به جذب نیرو دارند و از این طریق می خواهند جذب نیرو کنند. این نهاد های خصوصی در زمینه های مختلفی نیاز به نیرو دارند در نتیجه شما با داشتن هر مدرک تحصیلی می توانید در یکی از رشته ها اقدام نمایید فقط باید بتوانید در آزمون درصد قبولی مورد نظر آن نهاد را بدست آورید.

حتما دقت کنید که در زمان اعلام شده به سایت استخدامی مراجعه کنید در غیر این صورت باید تا اطلاعیه بعدی منتظر بمانید. برای این که از شرایط و زمان و تاریخ اعلام نتایج و یا ثبت نام ها آگاه شوید با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید. با توجه به سال های قبل که این ثبت نام ها در ابتدای مرداد انجام می شده است در سال آینده نیز چنین باشد.

رشته های آزمون استخدامی آموزش و پرورش

آشنایی بیشتر با ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی

 

با توجه به دفترچه ای که هر ساله اعلام می شود متقاضیان شرایط را داشته باشند. این شرایط به دو دسته ی شرایط عمومی و اختصاصی تقسیم می شود. در صورتی که این شرایط را دارید می توانید ثبت نام انجام دهید و شانس خود را امتحان کنید. در ادامه این مطلب به بعضی از این موارد می پردازیم تا با شرایط آن بیشتر آشنا شوید.

افراد با هر نوع مدرک تحصیلی می توانند در این آزمون ها شرکت کنند و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد فقط باید دانش عمومی کافی برای دادن آزمون را داشته باشند تا بتوانند قبول شوند و پس از آن هم در یکی از ادارات و بخش ها مشغول به ارائه دانش خود و کار شوند.

اگر جزو آن دسته هستید که قبلا در ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی شرکت کرده اید و مشغول به کار شده اید، می توانید دوباره در آزمون شرکت کنید ولی باید بدانید که اولویت با افرادی است که به تازگی می خواهند در بخش خصوصی مشغول به کار شوند و در آزمون شرکت می کنند.

می توانید از دفتر های پیشخوان اقدام کنید و یا به سایت inre.ir  مراجعه کنید و ثبت نام خود را انجام دهید.

شرایط عمومی برای ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی شامل سن بالاتر از ۱۵ سال ، تابعیت کشور ایران ، دین اسلام و یا یکی از ادیان مورد پذیرش و قانونی کشور می باشد. برای این که با این موارد از دفترچه بیشتر آشنا شوید با صدای سنجش تماس بگیرید و با مشاورین ما در تماس باشید.

اعتبار مدرک دوره ظرفیت مازاد

چگونه در ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی را انجام دهیم؟

باید در زمان مشخصی که اعلام می شود به سایتی که گفته شد مراجعه کنید سپس دفترچه را مطالعه نمایید ، مدارک مورد نیاز را در اختیار داشته باشید و مراحل را یکی پس از دیگری انجام دهید و ثبت نام خود را تکمیل کنید. توجه داشته باشید که دفترچه را دقیق و کامل مطالعه کنید و نکته ای را جا نگذارید تا در آینده مشکلی در ثبت نام شما ایجاد نشود.

ابتدا مشخصات فردی خودتان را وارد کنید دقت کنید که اشتباهی در این مرحله صورت نگیرد سپس از ۹ رشته حداکثر ۲رشته را انتخاب کرده و در کل ۴ شغل را انتخاب کنید پس از آن مشخصات وارد شده را تایید کنید. بعد از انجام ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی به طور کامل هزینه را واریز کنید و کارت امتحان را دریافت کنید.

برای آشنایی بیشتر با شرایط و چگونگی جذب نیروی از طریق بخش های خصوصی و آزمون برگزاری با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند. بهترین منبع برای قبولی سوالات سال های قبل است با مطالعه آن ها همچنین در اختیار داشتن مشاورین مجرب صدای سنجش می توانید جزو افرادی باشید که در این بخش ها مشغول به کار می شوند. امیدواریم بتوانیم سهم کوچکی‌ را در کم کردن میزان بیکاری جوانان داشته باشیم.

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.