رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

اعلام نتایج مصاحبه دکتری ۱۴۰۳

 

پس از پایان دوره ارزیابی حرفه ای آزمون دکتری، تمامی متقاضیانی که در این دوره شرکت کرده اند، منتظر نتایج نهایی آزمون هستند. متقاضیانی که در آزمون کتبی نتایج خوبی کسب کرده و در دوره دکتری قبول شوند،پس از اعلام نتایج مصاحبه دکتری ۱۴۰۳ پذیرفته خواهند شد. بنابراین زمان مصاحبه تاثیر بسزایی در پذیرش متقاضیان  دارد.

 

اعلام نتایج مصاحبه دکتری ۱۴۰۳

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

 

 

زمان اعلام نتیجه مرحله مصاحبه ۱۴۰۳ می باشد.

 

بر این اساس، پذیرش نهایی متقاضیان منتخب در مرحله م اعلام نتایج مصاحبه دکتری ۱۴۰۳ بر اساس سوابق تحصیلی، صلاحیت پژوهشی و نتایج روز مصاحبه مشخص خواهد شد. پس از اعلام نتایج، متقاضیان باید برای ثبت نام در دانشگاهی که در آن پذیرفته شده اند اقدام کنند.

پس از اعلام مراحل انتخاب رشته دکتری و نتایج اولیه هر رشته، مصاحبه با افرادی که دوره را با موفقیت به پایان رسانده اند، برگزار خواهد شد.  داوطلبان تا زمان اعلام نتایج یک دوره انتظار خواهند داشت.

آخرین نتایج را می توان در سایت سنجش sanjesh.org  بررسی کرد.

متقاضیان موفق باید نتایج خود را در مهلت مقرر بررسی کنند و سپس برای اطلاع از زمان ارسال مدارک و زمان ثبت نام در دانشگاه میزبان به پورتال اطلاع رسانی دانشگاه یا موسسه خود مراجعه کنند.

گواهی موقت دیپلم

راهنمای اعلام نتایج مصاحبه دکتری ۱۴۰۳

 

همچنین متقاضیانی که در مصاحبه تبلیغاتی دانشگاه آزاد شرکت کرده اند می توانند از طریق سایت سازمان سنجش به نتایج مصاحبه دانشگاه آزاد 1403 مراجعه کنند. داوطلبان برای مشاهده نتایج باید مراحل زیر را طی کنند:

به وب سایت Sanjesh.org  بروید و از منوی سمت راست “مدرک دکتری حرفه ای” را انتخاب کنید.

روی جمله « اعلام نتایج مصاحبه دکتری ۱۴۰۳» کلیک کنید.

دوباره بر روی “1403 دکتری نتایج نهایی”.

با کلیک بر روی آن لینک به صفحه ای هدایت می شوید که می توانید نتایج را به سه روش مشاهده کنید.

وارد کردن “شماره فردی”، “شماره شناسنامه” روش دوم: وارد کردن “شماره شناسنامه”، “شماره پرونده” روش سوم: “شماره داوطلب” را وارد کنید.

1403 کارنامه نهایی دکتری تقریبا یک هفته پس از اعلام نتایج مصاحبه تبلیغاتی برای داوطلبان واجد شرایط مراجعه کننده به مرحله مصاحبه منتشر می شود. این محتوا شامل نمرات آزمون، نمرات مصاحبه، تعداد مکان های تعیین شده توسط دانشگاه و رتبه بندی نهایی فارغ التحصیلان بر اساس کد محل مصاحبه می باشد.

توجه داشته باشید در صورت عدم حضور در ساعت اعلام شده از سوی آموزشگاه و نداشتن مدارک لازم، پذیرش شما به طور کامل لغو خواهد شد.

میزان تاثیر سهمیه رزمندگان در کنکور

اقدامات لازم و اعلام نتایج مصاحبه دکتری ۱۴۰۳

 

پس از اعلام نتایج، مشمولان ارتقاء و رد صلاحیت ها مشخص می شوند. متقاضیانی که مرحله مصاحبه را با موفقیت پشت سر می گذارند باید مدارک لازم را برای ثبت نام در دانشگاه پذیرفته شده تهیه کنند تا با مشکل ثبت نام مواجه نشوند.

ضمناً با تکمیل سهمیه آزمون ، شرکت کنندگانی که حد نصاب نگرفته اند نیز می توانند از این فرصت استفاده کرده و شانس خود را برای پیشرفت در این رشته امتحان کنند.

لازم به ذکر است که این امکان تنها در صورت تکمیل شدن اعلام نتایج مصاحبه دکتری ۱۴۰۳ امکان پذیر است و پذیرفته شدگان مقطع عادی و به هر دلیلی مایل به ادامه تحصیل در این مدت نباشند در سال بعد امکان اقامت ندارند.

نمونه فرم آزمون دکتری، این فرم برای افرادی است که در آزمون ورودی قبول شده اند اما در زمان ثبت نام مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه ای را ارائه نکرده اند. در حال حاضر این فرم برای سال جدید منتشر نشده است اما محتوای کلی آن مشابه سال گذشته است.

اعتراض و اعلام نتایج مصاحبه دکتری ۱۴۰۳

 

در صورت داشتن اعتراض پس از صدور گزارش نهایی و مشاهده نتایج می توانید با مراجعه به سامانه پاسخگویی سازمان رتبه بندی سوال خود را ثبت نمایید.

شما می توانید از طریق سایت سازمان سنجش به شنیدن نتایج تحقیقات دکتری خود در زمان توافق شده اعتراض کنید. زمان دریافت اعتراض به نتایج مصاحبه هنوز مشخص نیست، اما به محض انتشار اخبار مربوطه، مطلب به روز خواهد شد.

 نحوه اعتراض به اعلام نتایج مصاحبه دکتری ۱۴۰۳

 

ابتدا به وبسایت Sanjesh.org رفته و از منوی بالای صفحه گزینه Response Online را انتخاب کنید.

این بخش دو گزینه در اختیار شما قرار می دهد: Sign in to the system و Sign in . در صورتی که در سایت سازمان سنجش حساب کاربری ایجاد کرده اید، می توانید با کلیک بر روی دکمه “ورود” به سامانه ثبت شکایات وارد شوید و در غیر این صورت مطابق شکل زیر “عضو سیستم” را انتخاب کنید.

قسمت خالی را با اطلاعات درخواستی پر کنید، تیک را فعال کنید و بر روی گزینه “تایید” کلیک کنید.

رمز عبور شما اکنون از طریق وب سایت سازمان شما برای شما ارسال می شود.

پس از دریافت رمز عبور، روی دکمه “ورود” کلیک کنید. همچنین می توانید برای اعلام نتایج مصاحبه دکتری ۱۴۰۳ از صدای سنجش کمک بگیرید.

آدرس ایمیل، رمز عبور و کد کشور خود را در جای خالی وارد کرده و “ورود به سیستم” را انتخاب کنید.

اگر اطلاعات خود را فراموش کرده اید، می توانید با کلیک کردن روی “نام کاربری یا رمز عبور خود را فراموش کرده ام” آنها را بازنشانی کنید.

روی عبارت «درخواست جدید» در منوی سمت راست صفحه کلیک کنید.

موضوع آزمون و سال برگزاری آزمون را در قسمت های مربوطه وارد کرده و روی گزینه «جستجو» کلیک کنید.

با انتخاب گزینه جستجو، فرم درخواستی ظاهر می شود که داوطلبان می توانند آن را پر کنند و با کارشناسان تعامل داشته باشند.

شکایات و اعلام نتایج مصاحبه دکتری ۱۴۰۳

 

پس از انتخاب نوع شکایت، به صفحه ای حاوی محتوای پیام، عنوان و اطلاعات هدایت می شوید. در اینجا باید به دلایل منطقی و قابل درک درخواستی بنویسید و در نهایت دکمه «تأیید» را فشار دهید. به درخواست هایی که پس از مهلت مقرر ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد و پاسخ داده نخواهد شد.

پس از اینکه نتایج آزمون قبولی را به چالش کشیدید، باید منتظر ارزیابی مقامات باشید. همچنین باید دوباره وارد شوید و سعی کنید از رمز عبوری که دریافت کرده اید استفاده کنید تا به درخواست خود پاسخ دهید. برای راحتی در انجام تمام موارد با صدای سنجش در تماس باشید و سوالات خود را پاسخگویی نمایید.

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.