رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

اعلام نتایج آزمون سمپاد

متقاضیانی که در آزمون مدارس سمپاد در مقاطع ششم به هفتم و نهم به دهم شرکت کرده اند ملزم می باشند در تاریخ های اعلام شده برای اعلام نتایج آزمون سمپاد به سایت آزمون سمپاد ششم به هفتم به نشانی hoosh.medu.it و آزمون های مقاطع نهم به دهم به ادرس azmoon.medu.ir مراجعه نمایند و از اعلام نتایج آزمون مدارس سمپاد مطلع شوند و تعویق اعلام نتایج آزمون سمپاد اتفاق نیوفتد .

 در مقاطع هفتم و دهم در بازده زمانی مشخص از سوی سازمان سمپاد اعلام می شود . دانش آموزان در زمان های مشخص شده باید به سایت نام نویسی azmoon.medu.ir باتوجه به مقطع تحصیلیشان مراجعه نمایند و از اعلام نتایج آزمون سمپاد مطلع شوند .

گاهی ممکن است دانش آموز و والدین در جمع آوری مواردی که به چگونگی مشاهده ی عملکرد آزمون ورودی مدارس سمپاد است توجهی نداشته باشند و همین سبب از دست رفتن فرصت شود .

 

اعلام نتایج آزمون سمپاد

راهنمای زمان دقیق اعلام نتایج

اعلام نتایج آزمون سمپاد مقاطع هفتم و دهم طی هر سال به صور غیر حضوری و اینترنتی از سوی سامانه های azmoon.medu.ir و hoosh.medu.ir اعلام می شود . همچنین زمان آن از سوی سازمان ملی و استعداد های برتر معین می شود اما این بازده زمانی تاکنون برای آزمون مدارس سمپاد اعلام نشده است .
به موقع مراجعه نکردن افراد به منظور انصراف از ثبت نام است و پس از آن نام نویسی افراد صورت نمیگیرد .

چگونگی مشاهده ی نتایج آزمون سمپاد مقطع ششم به هفتم

دانش آموزان مقطع ششم که در آزمون ورودی مدارس سمپاد شرکت داشته اند برای مشاهده ی نتایج و عملکرد خود باید به ادرس سایت hoosh.medu.ir مراجعه کنند . در ادامه به روش های ورود به سامانه خواهیم پرداخت .

نخست دانش آموز ملزم می باشد نشانی سامانه ی اینترنتی hoosh.medu.ir را وارد کند و سپس صفحه ای به منظور درج کد ملی و رمز عبور همگام برای او نمایش داده می شود .

گام بعد دانش آموزان باید نقش و عنوان سازمان را انتخاب نماید .

این بخش اطلاعات فردی و هویتی وی به همراه لینک دریافت اعلام عملکرد و کارنامه نمایش داده می شود .

در صورت وجود هرگونه سوال و یا ابهام در این زمینه میتوانید با مطالعه ی متن مقاله به اطلاعات بیشتری پی ببرید .

ثبت نام آزمون مدارس سمپاد

ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان

روش های مشاهده نتایج آزمون سمپد مقطع نهم به دهم

دانش آموزانی که در آزمون مدارس سمپاد مقطع نهم به دهم شرکت کرده اند ، ملزم می باشند در زمان های مشخص شده به سایت نام نویسی به ادرس azmoon.medu.ir مراجعه کنند و نتایج و عملکرد خود را دریافت کنند .

برای مشاهده ی نتایج آزمون سمپاد مقطع نهم به دهم ابتدا فرد آدرس اینترنتی به نشانی azmoon.medumir را وارد می نمایند و پس از وارد شدن به این سایت باید در صفحه ای که نمایش داده می شود کد ملی و رمز عبور همگام خود را قرار دهد .

در این بخش دانش آموز باید نقش و نام سازمان خود را تعیین کند .

در این بخش نیز اطلاعات هویتی و فردی دانش آموز به همراه وضعیت او مشخص می شود ، افراد میتوانند در پایین ستون از وضعیت پذیرش خود مطلع شوند توجه داشته باشید که در پایان جدول نیز محل پذیرش و ادرس مدارس سمپاد نیز مشخص شده است .

دانش آموزان توجه داشته باشند در بازده زمانی که برای ثبت نام آزمون ورودی مدارس سمپاد به سامانه مراجعه میکنند حتما الویت مدارس خود را انتخاب کنند زیرا در زمان دریافت نتایج آزمون سمپاد با مشکلات و اخطار هایی مواجه می شوند ‌.

اگر بعد از دریافت نتیجه و جزئیات نام نویسی پایانی پذیرش شدگان سوالی برای شما ایجاد شد میتوانید به مشاورین تحصیلی در این زمینه مراجعه کنید زیرا از تجربیات آنها میتوانید به خوبی استفاده کنید .

نتایج آزمون سمپاد  در چه بازده زمانی ای اعلام می شود ؟

باتوجه به روال سالیان گذشته معمولا زمانی که برای اعلام نتایج آزمون سمپاد در نظر گرفته می شود حدتکثر چهار الی شش هفته پس از برگزاری آزمون های ورودی است ، برای دریافت اطلاعات بیشتری میتوانید به سامانه های ذکر شده در متن مقاله نیز مراجعه کنید .

ثبت نام مدارس سمپاد بعد از پذیرش دانش آموز در آزمون های ورودی چگونه است ؟

متقاضیان بعد از پذیرش در آزمون سمپاد برای نام نویسی در این مدارس باید مدارکی را در راستای پیشبرد ثبت نام خود به صورت حضوری به مدارس مربوطه ارائه دهند .

نتایج آزمون سمپاد   در چه سامانه ای قابل مشاهده می باشد ؟

طی هر سال در سامانه های مراکز ملی و استعداد های برتر اعلام می گردد ، دد متن مقاله به توضیحات بیشتری در این خصوص اشاره شده است .

آیا امکان تعویق در اعلام نتیجه و برگزاری آزمون سمپاد وجود دارد ؟

تعویق اعلام نتایج آزمون سمپاد دانش آموزان مقاطع ششم و نهم که گام های نام نویسی آزمون سمپاد خود را تکمیل و در زمان برگزاری آزمون حضوری داشته باشند با استفاده از اطلاعیه های منتشد شده و کد های پیگیری ای که در دست دارند باید متتظر اعلام نتیجه باشند .

تعویق اعلام نتایج آزمون سمپاد سال گذشته باتوجه به شیوع ویروس کرونا زمان برگزاری آزمون سمپاد به تعویق افتاد و حدودا در نیمه ی اول شهریور ماه بود که نتیجه به دست دانش آموزان رسید ، دانش آموزان برای مشاهده ی نتیجه باید به سامانه های مذکور مراجعه کنند تعویق اعلام نتایج آزمون سمپاد و با استفاده از روش های گفته شده از وضعیت پذیرش خود آگاه شوند .

تاکنون نتایج آزمون سمپاد اعلام نشده است و همچنین زمان دقیقی برای آن مشخص نیست اما با مراجعه به سامانه و پیگیری اخبار مربوطه میتوانید از زمان دقیق مطلع شوید . به مطالب گفته شده در تمامی قسمت ها توجه داشته باشید زیرا هرگونه ناآگاهی ممکن است

شانس قبولی و تحصیل را از شما در مدارس سمپاد بگیرد هر سال بسیاری از دانش آموزان به همین علت از تحصیل در این مدارس باز می مانند ، تحصیل در این مدارس بسیار فرصت مناسبی است تا سطح علمی خود را ارتقا دهید .

اعلام نتایج آزمون سمپاد

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.