رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

احکام رتبه بندی معلمان ۱۴۰۳

ارزشیابی احکام رتبه بندی معلمان ۱۴۰۳چه تاثیری بر حقوق دارد؟ به گزارش کارگزار فنی و بیمه ای صندوق بازنشستگی کشوری، مقرر شد حقوق معلمان با سنجش محاسبه و پرداخت شود.صندوق بازنشستگی کشوری در سه ماه مذکور 6 میلیون و 645 هزار تومان به حساب مشمولان واریز کرده است. برای آشنایی بیشتر می توانید با صدای سنجش در تماس باشید و از طریق سایت صدای سنجش زمان مشاوره خود را رزرو نمایید.

احکام رتبه بندی معلمان ۱۴۰۳

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

چگونه حقوق و سیستم ارزیابی تأثیر می گذارد

 

بر اساس گزارش مسئولان فنی و بیمه ای صندوق بازنشستگی کشوری، کل بار مالی ناشی از اجرای احکام رتبه بندی معلمان ۱۴۰۳2 هزار میلیارد تومان است و میانگین بدهی 37.2 میلیون تومانی باید بازپرداخت شود

به گفته مدیر فناوری بیمه صندوق بازنشستگی کشوری، حقوق معلمان در سال آینده بر اساس این تبصره محاسبه و پرداخت می شود. وی گفت: دستور سنجش در بودجه دیده می شود و معلمان در انتظار حقوق سال آینده خود هستند. برای این که با مشاوران صدای سنجش در تماس باشید می توانید زمان مشاوره خود را راز طریق سایت رزرو نمایید.

بازار کار رشته علوم قضایی

خبر مهم واحکام رتبه بندی معلمان ۱۴۰۳

 

این در حالی است که فعالان سابق صنفی معلمان گلایه داشتند که افزایش حقوق معلمان تحت تأثیر طرح ارزشیابی معلمان است و افزایش حقوق و احکام رتبه بندی معلمان ۱۴۰۳ بسیار دور از انتظار است. فعال صنفی معلمان می گوید: بعد از تصویب قانون سنجش همه فکر می کردند حقوق معلمان افزایش می یابد.

همه کسانی که در این هیئت مصاحبه کردند گفتند که حقوق معلمان باید 45 تا 90 درصد افزایش یابد. ایده دیگر این بود که بیشتر معلمان ترفیع بگیرند و حقوق آن ها 90 درصد افزایش یابد.

با این حال، زمانی که نمرات به مرحله اجرا رسید، به جرات می توان گفت که کمتر از 5 درصد از معلمان به سطح 5، کمتر از 10 درصد به سطح 4 و اکثریت به سطح 3 رسیده اند. قوانینی که اجرا شد آن چیزی که ما می خواستیم نبود.

پیامدهای نارضایتی و احکام رتبه بندی معلمان ۱۴۰۳

 

وزارت آموزش و پرورش اخیرا با حمایت سازمان برنامه و بودجه و حمایت رئیس جمهور و معاون اول رئیس جمهور اطلاعیه ای صادر کرده و گفته است که به تمامی اقدامات اعتراضی رسیدگی شده و مورد احترام قرار خواهد گرفت. اعتراضات نیازی به فرصت های جدیدی ندارد.

به گفته وزارت آموزش و پرورش، ارزیابی آتی مطابق با قوانین و مقررات مربوطه انجام خواهد شد. در سال های اخیر مشکلات و دغدغه های معلمان در رسانه ها مطرح شده و مسئولان به آن پرداخته اند.

با این حال، هنوز گروهی از معلمان هستند که طبق قانون حتی ابتدایی ترین حقوق را هم دریافت نمی کنندحقوق و بیمه آن ها دریغ می شود.

معرفی رشته مهندسی نفت درآمد و بازار کار 

معلمان مدارس غیرانتفاعی و احکام رتبه بندی معلمان ۱۴۰۳

 

طی جلسات مختلف نسبت به وضعیت حقوق و دستمزد اعتراض دارند اما این مشکل همچنان پابرجاست. صندوق بازنشستگی از واریز ۳۴۵ میلیارد تنگه به ​​حساب معلمان خبر داد.

در هر درجه بر اساس این پیام، مبلغی معادل 6.645 میلیون تومان در سه ماه مهر، آبان و آذر 1402 به حساب گیرنده معوقات واریز شده است. به طور کلی، بار مالی ناشی از معرفی گواهینامه معلم به 2 تریلیون دلار می رسد که به طور متوسط ​​​​37.2 میلیون دلار برای هر نفر در پایان سال است.

نماینده فنی و بیمه ای صندوق بازنشستگی کشوری درباره حقوق 1403 معلمان گفت: بودجه 1403 با استفاده از رتبه بندی قطعی شده و پرداخت های سال آینده نیز با احکام جدید انجام می شود.

مشمولان قانون و احکام رتبه بندی معلمان ۱۴۰۳

 

به گفته رضا فیزی نژاد تأکید کرد که سیستم ارزیابی معلم مطابق ماده 6 قانون توسعه ، معلم ویژه یک سیستم مستقل و یک سیستم آموزشی محسوب می شود. وضعیت این هدف برای ارتقاء فرایند آموزش و توسعه سیستم صلاحیت های تصویب و اجرا شد.

مدارک معلمان و احکام رتبه بندی معلمان ۱۴۰۳ به تصویب رسید ، اما در نیمه دوم سال ، ذی نفعان دانش آموزان می گویند که آموزش و پرورش در مورد معلم تصمیم نگرفته است. ، زیرا در زمان آموزش ارسال شده به اداره محلی صندوق بازنشستگی منتشر نشده است. یاد داشت های معلم در نیمه دوم اصلاح شده است.

بر اساس اداره فنی و بیمه و اطلاعیه‌ های رسمی آموزش و پرورش صندوق بازنشستگی کشوری، 62000 نفر در سال‌های 1400 و 1401 بازنشسته شدند. این قانون کارکنان آموزشی و افرادی را که در بخش‌های اداری، مالی، خدماتی یا اجتماعی مشغول به کار هستند، هدف قرار داده است.

در زمان جمع بندی کار بخشی، نظام ارزشیابی معلمان شامل 50500 نفر بود و بنابراین مشمول قانون نبود.

آشنایی با احکام رتبه بندی معلمان ۱۴۰۳

 

به طور کلی 2 هزار میلیارد تومان بار مالی ناشی از طرح ارزشیابی معلمان است که پس از آن به طور متوسط ​​برای هر نفر 37 میلیون و 200 هزار تومان باید پرداخت شود. وی گفت: صندوق بازنشستگی کشوری در نظر دارد تا پایان سال جاری با سازمان ها و پیشنهاد بودجه برای بازپرداخت تمام بدهی های گواهینامه معلمان همکاری کند و پس از فراهم شدن اعتبارات، الزامات ارزیابی را اعلام کرد.

معاون فناوری و امور بیمه ای صندوق بازنشستگی کشوری خاطرنشان کرد: 345 میلیارد به ​​حساب معلمان در صندوق بازنشستگی کشوری واریز شد. بر اساس 1402 مبلغی معادل 6000645000 تومان به حساب ذی نفع واریز شد. این بازپرداخت بدهی ساعاتی پس از پرداخت حقوق آذر و اطلاع معلمان از طریق پیامک صورت گرفت.

چگونگی احکام رتبه بندی معلمان ۱۴۰۳

 

بر اساس اظهارات فیضی نژاد، احکام جبرانی برای تعدادی از معلمان همچنان پابرجاست. همچنین صندوق بازنشستگی کشوری جرایم آن ها را تغییر می دهد و مابه التفاوت را در سه جزء ، حق الکار و حق اضافه کار محاسبه می کند.

حداقل این ها از 45 درصد حقوق متغیر است. کار درجه 5 و حق کار و اضافه کاری تا 90 درصد است.

وی در خصوص پرداخت حقوق معلمان در سال 1403 از طریق سنجش و ارزشیابی گفت: بودجه 1403 از طریق سنجش تحلیل شده و در سال آینده با دستور جدید پرداخت می شود.

برای آشنایی بیشتربا این موضوع و خبر های جدید تر با مشاوران صدای سنجش در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.