رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

آزمون صلاحیت حرفه‌ ای پرستاران 1403

این آزمون مربوط به رشته های پرستاری، اتاق عمل و هوشبری است و بسیار مهم است و ارزش زیادی دارد. در واقع با این آزمون و با داشتن این مدرک می توانند یکی از مهم ترین ملاک ها برای استخدام در مراکز درمانی را بدست بیاورند. باید به اطلاع متقاضیان برسانیم که آزمون صلاحیت حرفه‌ ای پرستاران 1403 برای هر سه رشته به صورت یکسان برگزار خواهد شد. منابع این آزمون یکسان می باشد به همین دلیل افراد می توانند با داشتن مدرک تحصیلی یکی از این سه رشته ثبت نام خود را تکمیل کنند.

آزمون صلاحیت حرفه‌ ای پرستاران ۱۴۰۲

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

شرایط ثبت نام رشته های پرستاری، اتاق عمل، هوشبری

پیشنهاد ما برای این که بتوانید بهترین نتیجه را در آزمون صلاحیت حرفه‌ ای پرستاران 1403 دریافت کنید این است که از طریق سایت صدای سنجش با مشاورین ما در ارتباط باشید و زمان مشاوره خود را رزرو نمایید تا طبق برنامه ریزی دقیقی در آزمون شرکت کنید.
منابع این آزمون برای هر سه رشته به صورت یکسان است و شما می توانید با داشتن مدرک تحصیلی یکی از این سه رشته در آزمون شرکت کنید. رقابت بسیار زیاد خواهد بود چرا که بیشتر فارغ‌التحصیلان این رشته ها در این آزمون شرکت می کنند.
ثبت نام ها در تاریخ مشخص شده انجام می شود باید توجه داشته باشید که در زمان مشخص شده ثبت نام خود را انجام دهید زمان ثبت نام از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام می شود. در ۲۷ دی زمانی برای ویرایش و تصحیح مدارک خواهید داشت و در ۲۰ بهمن 1403 نیز آزمون برگزار می شود.

رشته هوشبری بدون کنکور

تاریخ و زمان آزمون صلاحیت حرفه‌ ای پرستاران 1403

 

بخاطر این که هر سه رشته بسیار نزدیک به هم هستند و به یک دیگر مرتبط می باشند در قالب یک امتحان برگزار می شود. به همین دلیل هر سه رشته می توانند در زمان مشخص شده در این آزمون شرکت کنند و شانس خود را امتحان نمایند.
این آزمون هر شش ماه برگزار می شود و در واقع دو بار در سال و هماهنگ در سراسر کشور. آزمون صلاحیت حرفه‌ ای پرستاران 1403 از سوالاتی تشکیل شده است که سر فصل های رشته پرستاری محسوب می شود و دانش افراد در این زمینه بررسی خواهد شد. سوالاتی در زمینه مراقبت از بیماران ارتقای سلامت و روانشناختی و غیره را می توانید در نمونه سوالات سال های قبل ببینید.
به صورت کلی تمامی ثبت نام ها به صورت الکترونیکی انجام می شود و متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش از موارد مهم تاریخ آزمون چگونگی ثبت نام و… آگاه شوند. این آزمون در سال 1403 در شهریور و بهمن ماه انجام می شود به صورت کلی ثبت نام ها دو یا سه هفته قبل انجام خواهد شد. شما می توانید برای آگاهی بیشتر در این رابطه با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید.

شروع به کار با آزمون صلاحیت حرفه‌ ای پرستاران 1403

 

تمام افرادی که مدرک تحصیلی رشته هایی همچون پرستاری و اتاق عمل و هوشبری را دارند برای استخدام در محیط های درمانی نیاز به قبول در این آزمون را دارند. اگر از افرادی هستید که تحصیلات خود را در خارج از کشور تکمیل کرده اید و قصد انجام کار در داخل را دارید برای این که مورد تایید وزارت بهداشت قرار بگیرید باید گواهی نامه ای را دریافت کنید که نشان دهنده توانایی شما باشد.
برای گرفتن این گواهی نامه باید در آزمون صلاحیت حرفه‌ ای پرستاران 1403 شرکت کنید و یکی از روش هایی که می توانید اجازه کار داشته باشید را امتحان نمایید. پس از ارزیابی های مختلف شما خواهید توانست مشغول به کار شوید. برای آشنایی بیشتر با موارد این چنینی می توانید با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.

چگونگی و شرایط آزمون صلاحیت حرفه‌ ای پرستاران 1403

 

همان طور که می دانید شرکت کردن در ازمون و دریافت این گواهی نامه برای همه اجباری نیست و افراد می توانند در صورت علاقه مندی در این آزمون ها شرکت کنند ولی این گواهی نامه می تواند در روند استخدام شما تاثیر مثبتی داشته باشد و داشتن این گواهی نامه به این معنی است که می توانید در مراکز درمانی مراقبت های لازم را از بیماران انجام دهید.
شرایط عمومی و اختصاصی برای آزمون صلاحیت حرفه‌ ای پرستاران 1403 وجود دارد که افراد با داشتن آن ها می توانند در این آزمون شرکت کنند و ثبت نام خود را تکمیل نمایند. مواردی مانند:
اعتقاد به اسلام و یا یکی از دین های تعریف شده در قانون اساسی.
پذیرش قانون اساسی جمهوری اسلامی
موافقت با جمهوری اسلامی
داشتن توانایی جسمی و سلامت
نداشتن اعتیاد به هر گونه مواد مخدر
نداشتن سوء پیشینه
نداشتن وابستگی به احزاب محارب
نداشتن فساد اخلاقی
داشتن کارت پایان خدمت و یا معافیت الزامی نیست و شرایط خدمت پزشکان و یا پیراپزشکی نیز جزو مدارک لازم نمی باشد.

شرایط اختصاصی آزمون صلاحیت حرفه‌ ای پرستاران 1403

 

باید به این نکته اشاره کرد که محدودیت سنی و یا محدودیت دفعات برای ثبت نام و شرکت در آزمون وجود ندارد ولی شرایطی نیز به صورت خاص در نظر گرفته شده است که همه افراد نخواهند توانست در این آزمون شرکت کنند مانند:
داشتن مدرک تحصیلی بالا تر از لیسانس در یکی از رشته های پرستاری، هوشبری و اتاق عمل.
باید مدرک تحصیلی ارائه کنید که تاریخ دریافت آن قبل از زمان ثبت نام ها باشد. حداقل مدرک کارشناسی و یا لیسانس است
افرادی که اصل مدرک تحصیلی خود را در دست ندارند می توانند از حکم کارگزینی خود استفاده کنند و یا گواهی نامه موقت پایان تحصیل و پایان طرح را ارائه نمایند.

تاریخ اعلام نتایج آزمون صلاحیت حرفه‌ ای پرستاران 1403

 

این آزمون نمره منفی ندارد و سوالات پاسخ داده نشده هیچ امتیازی برای فرد نخواهد داشت و پاسخ صحیح فقط یک گزینه است. می توان گفت پس از انجام بررسی‌ های مورد نیاز سه تا چهار هفته بعد از آزمون یعنی در مهر یا اسفند زمان اعلام نتایج خواهد بود. می توانید گزینه اعلام نتیجه را در سایت بررسی کنید.
برای پاسخگویی به سوالات بیشتر می توانید با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.