رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

مهمترین مدرک برای نام نویسی دانشگاه مربوطه گرفتن تاییدیه تحصیلی اینترنتی است.پس از اعلام شدن نتایج پایانی کنکور و یا دانشگاه هایی که بدون کنکور اقدام به پذرش دانشجو میکنند ،تمامی افراد ملزم هستند که در دانشگاهی که توانسته اند قبول شوند نام نویسی کنند ، در این راستا متقاضیان باید دارای مدارک خواسته شده از سوی دانشگاه برای ثبت نام باشند .

مهمترین مدرکی که برای کلیه ی افراد اجباری است داشتن تاییدیه تحصیلی می باشد ، کلیه ی دانشگاه برای پذیرش و ثبت نام داشنجویان از آنها درخوسات تاییدهی تحصیلی میکنند ، تاییدیه تحصیلی مدرکی است که دیپلم و مدرک پیش دانشگاهی و امضا ی شخص ، مهر اموزش و پروش محل تحصیلی فرد نیز در آن قرار دارد .

گرفتن تاییدیه تحصیلی اینترنتی-

در طی این سال ها افراد میتوانند با مراجعه به سامانه ی mypishkhan.com اقدام به گرفتن تاییدیه تحصیلی اینترنتی کنند ، همچنین با مراجعه با سامانه ی مذکور دیگر نیازی نیست که مدت زمانی از وقت خود را دفاتر پیشخوان هدر دهید ، میتوانید از گرفتن تاییدیه تحصیلی اینترنتی استفاده کنید .

تاییدیه تحصیلی اینترنتی چیست ؟

کلیه ی دانشجویان پایه ی کارشناسی در موقع نام نویسی و پذیرفته شدن در دانشگاه باید تمامی مدارک تحصیلی پایه ی های پیشین خود را به اداره ی پذیرش نیز تحویل بدهند. وظیفی اداره ی پذیرش این است که کلیه ی مدارک این افراد را مکتوب کند در صورتی که مدارک این افراد دچار اشکال و یا ایرادی نبود تایید شود ، این فرایند در نیمسال اول اغاز سال تحصیلی صورت میگیرد ، که به صورت کاملا اینترنتی صورت میگیرد .
در کل تاییدیه تحصیلی برگه ای است که در آن مدارک کلی از دانش اموز و یا دانشجویان در تمامی دوره های طی شده متفاوت تحصیلی با امضای شخصی او و مهر سازمان تایید می شود ، در ادامه ی مقاله سعی کرده ایم که کلیه مراحل برای گرفتن تاییدیه تحصیلی اینترنتی را شرح دهیم .

متقاضیان برای دریافت تاییدیه تحصیلی خود باید چه مراحلی را طی کنند ؟

همانگونه که گفته افراد میتوانند برای گرفتن تاییدیه اینترنتی نیز اقدام کنند ، اما در این صورت باید مراحلی را سامانه ی ذکر شده طی کنند که به شرح زیر می باشد ،
همچنین پذیرش بر پایه ی عملکرد تحصیلی افراد نیز راه اندازی خواهد شد .
افراد برای گرفتن تاییدیه تحصیلی اینترنتی ابتدا ملزم هستند به سامانه mypishkhan.com بروند سپس بر روی ورخواست تاییدیه ی تحصیلی خود کلیک نمایند و پس از آن میتوانتد وارد سایت تاییدیه تحصیلی شوند.
افراد پس از ورود میتوانند برای گرفتن تاییدیه تحثیلی اینترنتی برای درخواست تاییدیه تحصیلی اقدام کنند .

سپس در این بخش فرمی به افرا ارائه داده می شود که باید آن را به طور کامل تکمیل کنند و مدارک خواسته شده را در سامانه بارگذاری کنند ، همچنین متقاضیان برای گرفتن تاییدیه تحثیلی اینترنتی باید مبلغی را در این راستا پرداخت کنند .
اطلاعات خواسته شده شامل : نام ناخانوادگی ، کد ملی ، تاریخ تولد ، شماره تماس ، نوع گرفتن تاییدیه اینترنتی ( مدرک دیپلم ، مدرک پیش دانشگاهی )

قرار دادن مدرک تحصیلی در دسترس و یا کارنامه و یا ریز نمرات جهت گرفتن تاییدیه تحصیلی اینترنتی ،
سپس باید مرکزی که تاییدیه تحصیلی را میخواهید انتخاب کنید .
هزینه ای که برای اخذ تاییدیه تحصیلی از افراد گرفتن می شود مبلغ 25000 تومان است .
بعداز پرداخت نمودن مبلغ ذکر شده تاییدیه تحصیلی اینترنتی شما بین 3 تا 15 روز کاری برای شما ارسال خواهد شد .

تاییدیه تحصیلی افراد به چه منظور ارائه می شود ؟ چه افرادی نیازمند دریافت تاییدیه تحصیلی هستند ؟

تاییدیه تحصیلی به منظور پاسخگویی مدارک تحصیلی فرد است که در آنجا تحصیل نموده است ، تاییدیه تحصیلی از اموزش و پروشی گرفته خواهد شد که فرد در آن منطقه تحصیل کرده است ، همچنین گرفتن تاییدیه تحصیلی اینترنتی هم یک نامه ی محرنامه به حساب می آید که تنها برای دانشگاه دارا الترجمه و سازمان های استعلام تنها ارسال می شود.

به طور معمول سه گروه از افراد نیازمد گرفتن تاییدیه تحصیلی اینترنتی می باشد .
دانشجویانی که به تازگی و پس اعلام کردن عملکرد های کنکور و نتایج بدون کنکور دانشگاه سراسری و دانشگاه ازاد در راستای نام نویسی به دانشگاه های پذیرش شده اند مراجعه میکنند .

متقاضیانی که در راستای ترجمه ی رسمی مدارک تحصیلی دیپلم و یا همچنین پیش دانشگاهی خود به مراکز دارالترجمه می روند نمیتوانند به هیچ وجه بدون اخذ تاییدیه تحصیلی دادگستری و وزازت خارجه اقدام کنند .
برخی افرا نیز میتوانند با گرفتن دیپلم و یا مدرک پیش دانشگاهی در سازمان های دولتی استخدام شوند .

متقاضیان چگونه میتوانند تاییدیه ی تحصیلی اینترنتی خود را پیگیری نمایند ؟

افراد میتوانند برای پیگیری های مربوطه ی گرفتن تاییدهی تحصیلی اینترنتی خود به سامانه ی مذکور بروند ، اما توجه داشته باشید که پس از ثبت درخواست تاییدیه حداکثر تا 15 روز ممکن است ارسال تاییدیه طول به انجامد پس شما میتوانید اگر پس از گذشت 15 روز تاییدیه تحصیلی  خود را دریافت نکردید به سامانه مراجعه کنید .
داوطلب باید پس از وارد شدن به سامانه بر روی گزینه ی پیگیری که در قسمت بالای سایت است کلیلک کند .
سپس باید نوع تاییدیه ی تحصیلی مورد نظر خود را وارد نمایند همچنین وارد نمودن اطلاعات فردی مانند کد ملی و کد پیگیری نیز مورد نیاز است ‌.
افرادی که برای گرفتن تاییدیه تحصیلی اینترنتی خود اقدا کرده اند باید در سامانه ی inq.epishkhan.org برای استعلام آن مراجعه کنند .

افراد برای دریافت تاییدیه تحصیلی خود نیازمند چه مدارکی هستند ؟

همانگونه که در متن مقاله نیز اشاره شد ، کلیه ی داوطلبان برای گرفتن تاییدیه تحصیلی نیازمند مدارکی همچون ریز نمرات ، اطلاعات شخصی ، مدارک تحصیلی و فیش واریزی هستند .

درخواست تاییدیه تحصیلی اینترنتی چه مراحلی را طی می کند ؟

این سایت برای گرفتن درخواست های ارائه شده ی تاییدیه تحصیلی صورت گرفته شده است ، متقاضیانی که برای دانشگاه و یا سازمان های استعلام نیازمند تاییدیه تحصیلی هستند می توانند به این سامانه مراجعه کنند و درخواست خود را برای گرفتن تاییدیه تحصیلی اینترنتی انجام دهند ، سپس درخواست این افراد به منطقه مورد نظر می رود و با بررسی های لازم و اطلاع یافتن از مدارک تاییدیه تحصیلی برای افراد صادر می شود که به صورت الکترونیکی برای استعلام گیرنده ها ارسال می شود .

 

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.