رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

در کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1403 چه اطلاعاتی درج شده است ؟ کلیه ی متقاضیان نظام اموزشی جدید و قدیم ، در بازده زمانی که برای کنکور سراسری 1403 اقدام میکنند باید به بخش های متفاوت ازمایشی مانند (تجربی ، انسانی ، هنر ، زبان ، ریاضی ) توجه داشته باشند و در رشته ی مورد علاقه و تحصیلی خود شرکت نمایند تا شانس بیشتری برای قبولی در کنکور سراسری 1403 را داشته باشند .

داوطلبان پس از تکمیل نمودن مدارک ثبت نام خود برای حضور یافتن در جلسه ی کنکور باید کارت خود را نیز دریافت نمایند .
کارت  حاوی اطلاعاتی مانند اطلاعات شخصی ، شما متقاضی ، سهمیه ی داوطلب ، زمان و جلسه برگزاری کنکور ، مذهب ، زبان خارجی ، نوع و میزان معلولیت داوطلب ، به عبارتی همراه داشتن کارت مانند یک‌مدرک شناسایی در کنکور برای شما می شود ، همچنین شناسنامه عکس دار و کارت ملی نیز در زمان برگزاری کنکور سراسری از اهمیت های بسیاری برخوردار می باشد . در ادامه ی مقاله به چگونگی های دریافت و صادر شدن کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1403 خواهیم پرداخت .

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402
کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402

اطلاعات وارد شده کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1403 چیست ؟

داوطلبانی که در کنکور سراسری 1403 ثبت نام کرده اند مانند سال های گذشته ملزم هستند چند روز قبل از شروع کنکور سراسری به سامانه ی سارمان سنجش مراجعه نمایند (sanjesh.org) و پس از وارد نمودن کلیه ی اطلاعات نام نویسی خود ، میتوانند کارت  خود را دریافت کنند ، منظور از وارد کردن اطلاعات نام نویسی شده شماره پرونده ، کد پیگیری دریافت شده می باشد ، زیرا تنها با وارد کردن اطلاعات فوق و مراجعه به سامانه ی سازمان سنجش میتوانید کارت خود را دریافت کنید .

آیا زمان ارائه ی کارت ورود به جلسه افراد تغییر میکند ؟

در سال پیشین شاهد تغییراتی در زمان برگزاری کنکور سراسری و دریافت کارت نیز بودیم که اتفاق به دلیل شیوع ویروس کرونا انجام شد ، امسال نیز ممکن است شاهد این رویداد و تغییراتی در زمان برگزاری و صادر شدن کارت باشیم .
در حال حاضر بازده زمانی برای منتشر نمودن کارت های ورود به جلسه ارائه نشده است ، اما به متقاضیان گرامی توصیه میکنیم که اخبار دقیق زمان انتشار کارت را حتما پیگیری نمایند تا از کنکور سراسری باز نمانند .

رتبه در کارنامه کنکور سراسری

شهریه دانشگاه پردیس خودگردان

تراز کنکور چیست

افراد برای دریافت نمودن کارت ورود به جلسه ی کنکور سراسری 1403 خود باید چه مراحلی را طی کنند ؟

هرگاه که زمان منتشر شدن کارت افراد اعلام شد ، داوطلبان ملزم هستند که در مرحله ی اول به سامانه سازمان سنجش به نشانی sanjesh .org مراجعه نمایند و سپس از پنجره باز شده که در قسمت راست می باشد عنوان سراسری را انتخاب کنید .
سپس لینکی با عنوان دریافت کارت ورود به جلسه را مشاهده میکنید که کلیه ی گزینه ها برای دریافت کارت ورود به جلسه ارائه داده شده است ، اطلاعاتی که برای دریافت کارت مورد نیاز است شماره پرونده و شماره سریالی دریافتی ثبت نام است .

متقاضیان با وارد نمودن چه اطلاعاتی میتوانند کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1403 خود را دریافت نمایند ؟

متقاضیان با قرار دادن اطلاعات خود میتوانند با استفاده از چهار روش کارت  خود را دریافت کنند :

گام اول : وارد کردن  شماره پرونده داوطلب و کد رهگیری دریافت شده که در رسید پایانی ثبت نان وجود دارد .
گام دوم :  قرار دادن شماره پرونده و کد ملی داوطلب در سامانه برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور
گام سوم :  قرار دادن شماره پرونده و شماره متقاضی در سامانه
گام چهارم :  شماره سریال شناسنامه و شماره شناسنامه متقاضی مورد نظر برای دریافت نمودن کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1403

اگر هر کدام از متقاضیان اطلاعات نام نویسی خود را فراموش کرده باشند این امکان را دارند تا با استفاده از مطالعه ی چگونگی های دریافت کارت اطلاعات مورد نظر خود را به دست اورند .

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1403 چه زمانی انتشار می یابد ؟

همانگونه که در متن مقاله توضیح داده شد ، به علت شیوع ویروس کرونا زمان دقیقی برای ارائه کارت اعلام نگردیده است به همین به شما داوطلبان توصیه می نماییم زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری را از اخبار مربوطه پیگیری نمایید . همچنین توجه داشته باشید که کارت ورود به جلسه تنها به صورت اینترنتی (غیرحضوری) صورت میگیرد که همگی این مراحل در متن مقاله موجود می باشد .


ایا در زمان منتشر شدن کارت ورود به جلسه ممکن است داوطلبان اطلاعات خود را ویرایش کنند ؟

به طور معمول و بر اساس تجربیات سال های گذشته سازمان سنجش هر ساله یک بازده زمانی را برای ویرایش اطلاعات داوطلبین که عبارتند از : اطلاعات شخصی و تحصیلی ، و یا ممکن است افراد در تکمیل مدارک خود دچار خطا و یا ایرادی باشند برای مثال عکس بارگذاری شده ی داوطلب فاقد مهر باشد که اینگونه مدارک مجدد برای ویرایش در اختیار داوطلبین مورد نظر قرار میگیرد .

داوطلبان چگونه میتوانند اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1403 خود را ویرایش کنند ؟

در قسمت های قبلی نیز گفته شده که کلیه ی مراحل ثبت نام ازمون سراسری به صورت غیر حضوری و از طریق سامانه ی مذکور صورت میگیرد ، اما ممکن است برخی مشکلات با مراجعه به سامانه رفع نشوند به همین علت در این صورت داوطلب مورد نظر برای ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور سراسری خود ملزم می باشید که به بخش های مربوطه ی رفع نقص مراجعه کند و اطلاعات کارت  خود را ویرایش کنند .

 

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.