رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

کارنامه قبولی نمونه دولتی نهم به دهم

بعد از برگزاری آزمون و اعلام عملکرد در سایت آموزش و پروش هر استان زمان اخذ کارنامه قبولی نمونه دولتی نهم به دهم فرا میرسد در این صورت متقاضیانی که در این آزمون و جلسه آزمون حضور داشته اند با وارد کردت نام کاربردی و رمز عبور خود در سایت استان محل زندگیشان میتوانند کارنامه قبولی را دریافت و مشاهده کنند .

دانش آموزانی که قصد شرکت در آزمون دولتی نهم به دهم را دارند ملزم می باشند ابتدا در آزمون ورودی این مدارس شرکت کنند . باتوجه به روال سالیان گذشته معملا عملکرد کارنامه آزمون ورودی مدارس نمونه چند هفته بعد از برگزاری آزمون انتشار می یابد .
کارنامه قبولی نمونه دولتی نهم به دهم شامل اطلاعاتی نظیر تعداد سوالات صحیح و غلط و نزده است .
توجه داشته باشید ممکن است گروهی از دانش آموزان از جزئیات کلی کارنامه قبولی نمونه دولتی نهم به دهم آگاهی نداشته باشند در ادامه ی مقاله به توضیحلت بیشتری در این خصوص خواهیم پرداخت .

مشاوره انتخاب رشته نهم به دهم

جزئیات کامل مربوط به کارنامه قبولی نمونه دولتی نهم به دهم

نکاتی که در کارنامه قبولی نمونه دولتی نهم به دهم نیز درج شده است عبارتند از : نمره خام ، تعداد سوالات آزمون ، نمرات اخذ شده ، حداکثر نمره ی مورد نیاز برای قبولی در آزمون است . تعداد سوالات ذکر شده در کارنامه در بازده زمانی اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نیز شامل تعداد سوالات صحیح غلط و نزده است .  یکی از مهم ترین علت های قبولی دانش آموزان در آزمون نمونه دولتی به نمرات کسب شده ی دانش آموز و درصد و تعداد سوالاتی است که پاسخ صحیح داده شده است ، افرادی که برنامه ریزی دارند نیز قطعا شرایط بهتری در قبولی آزمون نمونه دولتی دارند .

تعداد سوالات غلطی که در کارنامه ی متقاضیان درج شود شامل نمره منفی است سوالاتی که دانش آموزان به آنها پاسخ ندهد هیچگونه نمره منفی برای آنها در پی ندارد .برای دریافت راهنمایی و اطلاعات بیشتر متقاضیان باید به نمونه هایی از کارنامه های نهم به دهم توجع کنند . توجه داشته باشید که نتیجه آزمون نمونه دولتی برای هر استان به صورت کاملا جداگانه اعلام می شود ، همچنین ممکن است ظاهر از کدام از آنها با یکدیگر متفاوت باشد ولی اطلاعاتی که به ثبت رسیده است چندان تفاوتی نداشته باشند .

کارنامه قبولی نمونه دولتی نهم به دهم

انواع متفاوتی از کارنامه های نهم به دهم

متقاضیان برای نام نویسی در آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم اقدام نموده اند باید در جلسه ی آزمون شرکت داشته باشند ، نتایج آزموم نیز حدودا پس از چند هفته از اجرای آزمون در سایت نمونه دولتی که ثبت نام خود را انجام داده اید اعلام می شود با مراجعه به این سایت میتوانید نتایج خود را به همراه اسامی پذیرش شدگان دریافت کنید .

کارنامه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم  برای سه گروه از متقاضیان شرکت کننده در این آزمون انتشار می یابد که این سه دسته عبارتند از :

متقاضیان پذیرش شده

متقاضیان رد شده یا مردودی

لیست ذخیره ی مدارس نمونه دولتی

اطلاعات درج شده در کارنامه هر سه گروه از افراد یکسان بوده و هیچگونه تفاوتی ندارد تنها تفاوت آنها در تعداد سوالات صحیح و تراز های اخذ شده است ، به گونه ای که متقاضیان پذیرش شده تعداد سوالات درست و امتیازات بیشتری در کارنامه ی خود ثبت کرده اند . دانش آموزانی که پذیرش نشده اند جزو حد نصاب برای نام نویسی در مدارس نمونه دولتی را نداشتند و نتوانسته اند نمره ی مورد نیاز خود را دریافت کنند .

دانش آموزانی که در لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی قرار دارند مردود نشده اند اما نمره ی مورد نظر برا قبولی در آزمون را هم کسب نکرده اند به همین دلیل در صورتی که ظرفیت مدارس خالی باشد میتوانند برای ثبت نام اقدام کنند . به طور کلی این گروه از متقاضیان فقط در صورتی میتوانند در این مدارس ثبت نام کنند که دانش آموزان پذیرش شده انصراف دهند و یا ظرفیت کلاس ها به حد نصاب نرسیده باشد .

دروس موثر در کارنامه قبولی نمونه دولتی نهم به دهم

دانش آموزان پایه ی نهمی که در آزمون های ورودی مدارس نمونه دولتی شرکت میکنند باتوجه به دروس آموزشی شان مورد ارزشیابی قرار میگیرند . دروس مورد نیاز برای طراحی سوالات آزمون نمونه دولتی از بخش ها و دروسی آموزشی مدارس است .

باتوجه به دروسی که از آنها برای سوالات آزمون نمونه دولتی استفاده می شود دروس مانند : ریاضی ، علوم و فارسی ضرایب و نمرات و تعداد سوالات بیشتری را به خود اختصاص داده اند و قطعا تاثیر بیشتری در نمره ی قبولی آزمون را برای متقاضیان به همراه دارند . متقاضیانی که از نمره و تراز خود ناراضی هستند در صورت هرگونه اعتراض میتوانند در بازده های زمانی اعلام شده از سوی وزارت آموزش و پروش به سایت اعلام نتایج مراجعه کنند و اعتراض خود را به ثبت برسانند . همچنین در صورت وجود هرگونه سوال و یا ابهام در زمینه ی کارنامه قبولی نمونه دولتی نهم به دهم میتوانید به مشاورین تحصیلی مراجعه کنید .

کارنامه قبولی نمونه دولتی نهم به دهم دارای چه اطلاعاتی می باشد ؟

باتوجه به موارد گفته شده در متن مقاله کارنامه قبولی نمونه دولتی نهم به دهم دارای نمره متقاضی ، نمره ی خام دروس ، تعداد سوالات و دیگر موارد می باشد که در متن مقاله گفته شده است .

چه دانش آموزانی موفق به دریافت نمره قبولی در کارنامه نمونه دولتی نهم به دهم می شوند ؟  

معمولا دانش آموزانی حداقل نمره برای تحصیل در مدارس نمونه دولتی را کسب میکنند که به دروسی که ضریب و تعداد سوال بیشتری دارد توجه کننو و همچنین مطالعه دقیق پیش از شروع آزمون داشته باشند و دارای برنامه ریزی باشند .

کارنامه متقاضیان لیست ذخیره نمونه دولتی حاوی چه اطلاعاتی می باشد ؟

در کارنامع ی داوطلبانی که جزو لیست ذخیره مدارس نمونه دولتی هستند اطلاعات مربوط به پذیرش شدگان و مردود شدگان درج می شود ، با مراجعه به نمودن به متن مقاله به اطلاعات بیشتری در این زمینه پی خواهید برد و قطعا پاسخ بسیاری از سوالات خود را نیز دریافت خواهید کرد .

 

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.