رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی

طی هر سال تعدادی از دانش آموختگان رشته هایی از جمله : معماری ، عمران ، تاسیسات مکانیک ، تاسیسات برق ، شهرسازی ، نقشه کشی و ترافیک این شانس را دارند تا برای کسب اشتغال متناسب با رشته ی خودشات دست بکار شوند. افراد میتوانند با داشتن کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی درآزمون های نظام مهندسی شرکت کنند .

آزمون نظام مهندسی هر ساله در نوبت برگزار می گردد ، متقاضیانی که از شرایط و ضوابط برخوردار باشند میتوانند در بازده زمانی گفته شده برای ثبت نام در این آزمون شرکت کنند ، اما داوطلبان حداقل باید پیش از شروع آزمون به سامانه نظام مهندسی مراحعه کنند و نام نویسی خود را انجام دهند ، اطلاعاتی که لازم است افراد در سامانه قرار دهند عبارتند از اطلاعات هویتی و فردی دریافت این موارد برای صدور کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی است .

در ادامه ی این مقاله به روش های دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی اشاره خواهیم کرد .

 

کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی

بازده زمانی اخذ کارت

همانگونه که در قسمت های قبلی گفته شد نام نویسی در آزمون نظام مهمدسی دوبار در سال برگزار می شود باتوجه به تجربیات سال های گذشته معمولا کارت افراد چند روز میش از شروع آزمون در سامانه قرار میگیرد و متقاضیان باید برای دریافت کارت ورود به جلسه خودشان اقدام کنند .

باتوجه به اطلاعیه انتشار یافته توسط معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی درباره ی بازده زمانی دریافت کارت و متقاضیان این آزمون که در نوبت دوم اقدام به ثبت نام کنند باید هرچه سریعتر برای دریافت کارتشان اقدام کنند . متقاضیان برای اطلاع از زمان دقیق دریافت کارت ورود به جلسه خود به اخبار در این باره توجه کنند .

روش های اخذ کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی

متقاضیانی که قصد شرکت نمودن در نظام مهندسی سال جاری را دارند و توانسته اند فرآیند نام نویسی خود را تکمیل کنند این امکان برایشان فراهم است تا در بازده زمانی اعلام شده به سامانه ی نظام مهندسی مراجعه کنند و کارت خود را دریافت کنند .

گام های دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی

ابتدا متقاضیان باید به سامانه ی معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی به نشانی inbr.ir مراجعه کنند .

گزینه ی ورود به حرفه ها را انتخاب نمایند .

سپس گزینه فعال شده کارت را انتخاب کنند .

حدودا چهار روش برای وارد شدن افراد و دریافت کارت ورود به جلسه وجود دارد متقاضیان میتوانند با هر یک از روش های خواسته شده اقدام نمایند .

همچنین اعلام عملکرد متقاضیان در آزمون نظام مهندسی نیز پس از گذشت مدتی از زمان برگزاری آزمون اعلام می شود افرادی که پذیرش شده اند باید دیگر نراحل خود را تکمیل کنند .

مراکز رسیدگی به نواقص کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی

سازمان وزارت راه و شهرسازی برای آن گروه از داوطلبانی که نتوانسته اند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند و یا اطلاعات فردی آنها با کارت یکسان نیست مراکزی را به وجود آورده تا افراد با مراجعه به این مراکز بتوانند برای رفع مشکلاتشان اقدام کنند .

معمولا این مراکز یک روز پیش از اغاز آزمون نظام مهندسی به مشکلات افراد رسیدگی میکنند .  همچنین ادرس این مراکز مشخص نیست به همین دلیل حتما در صورت وجود مشکل حتما به اخبار منتشر شده در این باره توجه داشته باشید .

توجه داشته باشید همچنین این امکان بزای متقاضیان نیز وجود دارد تا در کنار دریافت پروانه نظام مهمدسی خود در آزمون های کارشناسی رسمی قوه قضاییه هم ثبت نام کنند و شانس خود را برای بار دیگر محک بزنند . پس از مطالعه ی این مقاله به طور کلی اگر سوال و ابهامی برای شما به وجود آمد میتوانید به مشاورین فعال و باتجربه مراجعه کنید و از تجربیات آنها استفاده نمایید .

زمان ثبت نام کنکور 1403

تاثیر سهمیه 5 درصدی ایثارگران در انتخاب رشته کنکور سراسری

 آیا کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی در سامانه ی سازمان سنجش انتشار می یابد ؟

خیر همانگونه که در قسمت های فبلی نیز گفته شد ، متقاضیان برای دریافت خودشان ملزم می باشند به سامانه ی معاونت و ساختمان نظام مهندسی مراجعه کنند که در قسمت های قبلی روش دریافت کارت ورود به جلسه و نشانی سامانه درج شده است .

 متقضیان چه زمانی باید برای دریافت کارت ورود به جلسه به سامانه مراجعه کنند ؟

داوطلبانی که در ازمون  ثبت نام کرده اند چند روز پیش از شروع باید به سامانه ی مذکور مراجعه کنند و نسبت به دریافت کارت خود اقدام کنند در صورت وجود هر گونه ناقصی نیز میتوانید به مراکز معرفی شده از سوی سازمان نظام مهندسی مراجعه نمایید .

نکاتی که لازم است متقاضیان توجه داشته باشند به شرح زیر است :

پس متقاضیانی که در آزمون ثبت نام کرده اند و قصد شرکت نمودن در این آزمون را دارند باید چند روز پیش از شروع آزموم برای دریافت کارت خود اقدام کنند ، روش های دریافت کارت ورود به جلسه نیز در قسمت های گفته شد ، پس متقاضیان حتما باید به زمانی که برای دریافت اعلام می شود توجه داشته باشند تا بتوانند در زمان مقرر نسبت به دریافت آن اقدام نمایند .

البته زمان دقیق دریافت کارت نیز حتما به متقاضیان اعلام می شود . همچنین کارت های ورود به جلسه در سامانه سنجش منتشر نمی شود . برای رفع ناقصی نیز در قسمت های قبلی گفته شد که باید به مراکزی که از سوی سازمان مورد نظر اعلام میشود مراجعه کنید این مراکز حداقل یک روز پیش از شروع آزمون کار خود را برای رسیدگی به مشکلات افراد اغاز می نمایند .

کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.