رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

لازم به ذکر است دانشگاه جامع علمی کاربردی زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می باشد و مدرک تحصیلی فارغ التحصیلان آن مورد تایید و تایید وزارت علوم و تحقیقات می باشد. این مدرک همچنین قابل ترجمه و استفاده در مراکز آموزشی و دانشگاهی بین المللی می باشد. ناگفته نماند مدرک دانشگاه علمی کاربردی در پاسخ به استعلام معتبر می باشد. برای آشنایی با نحوه تاسیس دانشگاه علمی کاربردی با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.

 

نحوه تاسیس دانشگاه علمی کاربردی

 

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

 

شرایط ایجاد یک دانشگاه

 

لازم به ذکر است مدیر مرکز متقاضی موظف است مشخصات افراد مذکور را در قالب مشخصات اساتید و کادر آموزشی مندرج در ضوابط و دستورالعمل دوره های آموزش عالی کاربردی و به همراه آن تهیه نماید. برای تکمیل اطلاعات در رابطه با نحوه تاسیس دانشگاه علمی کاربردی ادامه مطلب را مطالعه نمایید.

تصویر آخرین مدرک تحصیلی و شناسنامه خود را از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هر استان به برنامه ریزی نیروی انسانی ارسال کنند.

هر استاد صرفاً مجاز به تدریس حداکثر دو درس جهت ارتقاء سطح آموزشی می باشد. البته در صورت تمایل، مدیر یا سایر کارکنان مراکز آموزشی می توانند تا 4 واحد در هر ترم تدریس کنند.

تشکیل پرونده جداگانه برای هر دانشجو و همچنین کادر اداری و آموزشی مراکز جهت پیگیری امور اداری (مطابق با مدارک مندرج در دستورالعمل ثبت نام) و کپی فیش واریزی شهریه دانشجو برای هر نیمسال تحصیلی.

سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

تشکیل کلاس و نحوه تاسیس دانشگاه علمی کاربردی

 

شعبه ها موظفند مطابق تقویم تحصیلی، برنامه زمان بندی دروس، تشکیل کلاس و برنامه امتحانات را قبل از شروع هر نیمسال تحصیلی جهت بررسی و تایید به مرکز برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی ارسال کنند. کارشناسان مرکز برنامه ریزی و آموزش منابع انسانی باید در تمامی جلسات نحوه تاسیس دانشگاه علمی کاربردی آزمون حضور داشته باشند.

طول دوره و تعداد واحدهای نظری و علمی باید مطابق با برنامه های مصوب باشد. در شروع هر ترم برنامه ریزی شده، مراکز باید بازدیدهای علمی مورد تایید اساتید و مدیر گروه مربوطه را به مرکز برنامه ریزی و آموزش منابع انسانی ارسال کنند. دانشجویان باید طبق دستورالعمل ارائه شده توسط مرکز برنامه ریزی آموزش منابع انسانی ثبت نام کنند.

شهریه باید طبق دستورالعمل منتشر شده توسط مرکز برنامه ریزی و آموزش منابع انسانی پرداخت شود. مراکز باید حداکثر تا یک ماه پس از شروع ترم، برگه های مربوط را جمع آوری و به صورت کتبی به مرکز برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی تحویل دهند.

کارت دانشجویی و نحوه تاسیس دانشگاه علمی کاربردی

 

جهت صدور کارت دانشجویی، مراکز باید لیست کلیه را ارسال نمایند افرادی که برای هر ورودی به همراه سایر اطلاعات خود در مرکز برنامه ریزی و آموزش منابع انسانی ثبت نام کرده اند.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مربوطه باید به کلیه امور اداری و حقوقی مراکز و نحوه تاسیس دانشگاه علمی کاربردی رسیدگی کند.

مراکز باید با دانشگاه جامع علمی کاربردی و یا مرکز برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی همکاری کرده و خدمات و امکانات رفاهی مورد نیاز خود را در طول ماموریت به منظور نظارت، سنجش و ارزیابی در اختیار آن ها قرار دهند.

مراکز باید دستورالعمل های مندرج در ضوابط آموزشی و انضباطی و همچنین بخشنامه ها و بخشنامه های صادره از سوی مرکز برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی را رعایت کنند.

رشته زیبایی پوست و مو دانشگاه علمی کاربردی

اسنادی لازم و نحوه تاسیس دانشگاه علمی کاربردی

 

درخواست کتبی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مبنی بر درج نام آگهی ثبت شرکت ها به همراه واحد آموزشی مورد نظر در روزنامه رسمی.

تصویر اساسنامه موسسات فرهنگی هنری که به تایید دبیرخانه هیأت اداره امور فرهنگسرا ها رسیده است به همراه آگهی در روزنامه رسمی مبنی بر اعلام ثبت مشاغل.

تصویر مجوز فعالیت صادره از دبیرخانه امور کانون های فرهنگی.

فرم درخواست مجوز برای برگزاری دوره های طولانی در علوم کاربردی.

برگه مشاهده و امکان سنجی باید توسط رئیس آموزش و پرورش اداره کل پر شود و نحوه تاسیس دانشگاه علمی کاربردی بررسی شود.

نمونه کارت پایان خدمت کلیه هیات علمی و مدیران گروه های دانشگاهی.

شناسه عکس برای کلیه مربیان و مدیران سازمان های آموزشی.

یک کپی از آخرین گواهینامه آموزشی هر معلم یا مدیر گروه آموزشی.

عکس شناسنامه و حکم انتصاب هیئت علمی مدرسین و مدیران گروه های آموزشی.

نمایشی از آخرین مدرک تحصیلی معلمان.

اطلاعات پروفایل برای معلمان

تصویری از سند اجاره یا مالکیت مرکز آموزشی.

لازم به ذکر است متقاضیان دریافت مجوز اجرای برنامه های آموزشی در حوزه فرهنگ و هنر ابتدا باید با آموزش و پرورش ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها تماس گرفته و پس از بررسی مستندات آن ها توسط کارشناسان واحد مربوطه بررسی شود.

قبل از صدور مجوز و نحوه تاسیس دانشگاه علمی کاربردی

 

اداره اماکن نیروی انتظامی باید برای مکان آموزشی مؤسسات فرهنگی هنری و نشانی های مندرج در اساسنامه، ثبت شرکت، آگهی های روزنامه رسمی و … مجوز داده باشد.

جواز تاسیس باید با آدرس محل آموزشی مندرج در فرم درخواست آموزش علمی کاربردی مطابقت داشته باشد.

از آن جایی که واحد ها جدید هستند، دفاتر نمایندگی و شعب مؤسسات موظف به طی مراحل اداری جهت اخذ مجوز می باشند.

بر اساس تشکیل شعبه یا نمایندگی، نمایندگان و شعب مؤسسات فرهنگی و هنری باید قبل از رسیدگی به امور فرهنگسراها از دبیرخانه تأیید هیأت درخواست کنند.

مجوز موسسات فرهنگی و هنری فقط برای آن موسسات در محل اجرای برنامه های آموزشی صادر می شود و شامل نمایندگی و شعبه آن ها نمی شود.

در صورت درخواست نمايندگان مؤسسات در زمينه اجراي برنامه هاي آموزشي در زمينه هاي فرهنگي و هنري، قرارداد مركز و نماينده در خصوص فعاليت هاي آموزشي بايد علاوه بر مدارك مذكور تحويل گردد.

وب سایت و نحوه تاسیس دانشگاه علمی کاربردی

 

لازم به ذکر است که وب سایت دانشگاه جامع عملی کاربر پسند بوده و به راحتی می توانید اطلاعات دقیقی از این موسسه دریافت کنید.

زیرا ممکن است سوالات زیادی در مورد دانشگاه علمی کاربردی داشته باشید. علاوه بر کارشناسان ارشد ما در تمامی رشته های دانشگاهی که همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب به صورت تلفنی در دسترس هستند، وب سایت تخصصی “با ما پاسخ دهید” سعی کرده است به مهمترین و مهم ترین سوالات شما در مورد این دانشگاه پاسخ دهد.

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.