رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

برای پذیرش در مقطع کاردانی و کارشناسی بدون کنکور باید به سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مراجعه کنید . برای دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور، در سال جدید و برای دیدن دفترچه و کامل کردن فرم ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی و انتخاب رشته بدون کنکور باید به sanjesh.org  مراجعه کنید و مراحل مخصوص ثبت نام علمی کاربردی را در این سایت به صورت اینترنتی انجام دهید.

مانند سال های قبل در سال 1403-1404 نیز دانشگاه علمی کاربردی شرایط ثبت نام بدون کنکور را برای تمام کسانی که مدرک دیپلم و یا حتی کسانی که مدرک کاردانی دارند فراهم کرده است. متقاضیان می توانند برای ثبت نام بدون آزمون هم در ماه مهر و هم در ماه بهمن اقدام به ثبت نام نمایند. برای پذیرفته شدن در این دانشگاه های بدون آزمون ملاک قبولی همچنان همان شرایط معدل است.

شرایط دانشگاه های علمی کاربردی همچنان به صورتی است که همه افراد می توانند در آن ثبت نام کنند حتی افرادی که مشغول به کار هستند و وقت کافی برای رفتن به دانشگاه را ندارد و یا نیاز به ارتقای مدرک تحصیلی خود از کاردانی به کارشناسی دارند بسیار مناسب است در سال جدید نیز امکان ثبت نام از طریق سایت  علمی کاربردی وجود دارد.

 

سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

 

شرایط اقدام برای ثبت نام به صورت آنلاین

کسانی که داوطلب ادامه تحصیل در یکی از مراکز دانشگاه علمی کاربردی هستند برای آگاهی از چگونگی ثبت نام به صورت اینترنتی باید دفترچه ثبت نام را از طریق سایت دانلود کنند و پس از مطالعه دقیق و انتخاب رشته مورد نظر خود از طریق لینکی که در سایت یا همان سایت سنجش قرار گرفته است اقدام کنند . لینک مخصوص بهمن ماه نیز به زودی قرار خواهد گرفت.

بیشتر افراد با سنجش و دانشگاه های علمی کاربردی آشنایی کافی دارند ولی برای ارسال لینک و آشنایی بیشتر با دانشگاه علمی کاربردی و یا چگونگی ثبت نام در این دانشگاه به صورت بدون کنکور و شرط معدل میتوانید با مرکز مشاوره صدای سنجش در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنیم.

آشنایی با سایت و لینک ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

داوطلبین می توانند از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org  در زمان مشخص شده توسط سازمان به این سایت مراجعه کنند. پس از مطالعه دفترچه علمی کاربردی و دیدن شرایط ثبت نام می توانید برای ورودی مهر یا بهمن ماه یا همان نیم سال دوم ثبت نام نمایید. فقط باید حتما در زمان مشخص شده به سایت مراجعه کنید و یا از طریق مشاورین صدای سنجش زمان دقیق و سایت دانشگاه علمی کاربردی را جویا شوید.

ثبت نام ها به صورت اینترنتی و فقط از طریق سایت سنجش امکان پذیر است. ثبت نام با در نظر گرفتن معدل دیپلم شما انجام می شود.

ابتدا به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و از طریق منوی سمت راست سایت بر روی قسمت نوشته شده عبارت جامع علمی کاربردی کلیک نمایید و ثبت نام خود را انجام دهید.

حتما مانند کنکور و ثبت نام های دیگر باید کارت خریداری کنید پس از خرید کارت به صفحه قبل برگشته و ثبت نام را انجام دهید. کد ۱۶ رقمی و کد پیگیری و همچنین شماره پرونده را باید نگهدارید تا در زمان اعلام نتایج به آن دسترسی داشته باشید

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

رشته های علمی کاربردی – بدون کنکور علمی کاربردی

سایت مخصوص دانشگاه علمی کاربردی

نشانی سایت و سامانه اینترنتی هم آوا یا همان سایت علمی کاربردی edu.uast.ac.ir  می باشد. ولی باید بدانید ثبت نام ها از طریق سایت سنجش و انجام می گیرد ولی برای تکمیل پذیرش در دانشگاه علمی کاربردی نیاز به تکمیل از طریق سایت هم آوا دارید.

دانلود دفترچه از سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

 

متقاضیان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی باید برای پذیرفته شدن در این دانشگاه ها ابتدا دفترچه را مطالعه کنند این دفترچه ها نصب به مقطع تحصیلی شما متفاوت هستند همین طور برای نیم سال مهر و بهمن نیز دفترچه های جداگانه ای وجود دارد شما باید دفترچه نیم سال تحصیلی مورد نظر خود را دانلود نمایید. پس از مطالعه دفترچه و با کسب اطلاعات کافی میتوانید برای ثبت نام اقدام نمایید. این دفترچه ها را باید از سایت سنجش دانلود کنید.

مدارک لازم برای ثبت نام از طریق سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

 

برای ثبت نام نیاز به مداکی دارید تا ثبت شود و همچنین هویت شما نیز مشخص گردد مدارک مورد نیاز:

مدرک دیپلم

شناسنامه و کارت ملی

عکس

پایان خدمت و یا معافیت

کپی دفترچه بیمه

فرم تایید معدل

مدارک مورد نیاز برای دوره کارشناسی های ناپیوسته هم مدارک:

گواهی موقت و یا اصل مدرک کاردانی

کارت ملی و شناسنامه

کار برگ ۱۰۳

عکس

کپی دفترچه بیمه

فرم تایید معدل

شرایط عمومی برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

اعتقاد به اسلام یا ادیان مشخص شده در قانون

مناسب بودن وضعیت جسمی و روحی

عدم اعتیاد

شرایط اختصاصی سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

داشتن مدرک دیپلم نظام قدیم و یا سه سال نظام جدید، دیپلم فنی حرفه ای برای دوره های کاردانی

برای کارشناسی ناپیوسته داشتن مدرک کاردانی

اگر مدرک کارشناسی و یا کارشناسی ارشد و حتی دکتری داشته باشید ثبت نام بلامانع است.

گذراندن دروس پیش نیاز برای کسانی که تغییر رشته می دهند

ثبت نام ها بر اساس معدل دیپلم و سهمیه های ایثارگران و همین طور بومی گزینی است.

شهریه برای کسانی که از طریق سایت  اقدام می نمایند مانند دیگر افراد است برای آگاهی از شهریه های دانشگاه های علمی کاربردی بدون کنکور می توانید با صدای سنجش و مشاورین ما پیش از ثبت نام در تماس باشید چرا که اطلاع از میزان شهریه های هر رشته و هر سال متفاوت است.

در این مقاله سعی شده تا تمام نکات مهم ثبت نام  علمی کاربردی  توضیح داده شود برای پاسخ به سوالات و راهنمایی و آشنایی با دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور، صدای سنجش و مشاورین آن هر روز جوابگوی شما هستند تا بهترین ثبت نام و راحت ترین شرایط را برای ادامه تحصیل داشته باشید.

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش 

02166837359-02166868571

 همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.