رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

سازمان سنجش بعد از دو هفته از اتمام رشته های متمرکز و دارای شرایط خاص در انتخاب رشته شروع به بررسی فرم انتخاب رشته داوطلبان می کند و پس از آن نیز لیست اسامی کسانی که باید در مصاحبه شرکت کنند را هم اعلام خواهد کرد.  داوطلبان باید بر اساس برنامه زمان بندی به دانشگاه و موسسات مراجعه کنند و مراحل گزینش را به پایان برساند. نتایج اولیه دعوت به مصاحبه هنوز برای سال 1403 مشخص نشده است. نتایج رشته های متمرکز و دارای شرایط خاص در انتخاب رشته دو مرحله دارد مرحله اولیه و نهایی که از طریق سایت سنجش اعلام می شود. برای با خبر شدن از تمامی اخبار درسی ودانشگاهی می توانید با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید.

نتایج رشته های متمرکز و دارای شرایط خاص در انتخاب رشته

 

برای مشاهده قبولی و یا مردودی در مصاحبه خود باید به سایت سنجش مراجعه کنید و اطلاعات مربوط را پر نمایید که در ادامه این مطلب نحوه مشاهد نتایج را نیز توضیح خواهیم داد. نتایج نهایی دانشگاه ها که دارای شرایط خاص هستند معمولاً اواخر شهریور ماه اعلام می‌شود در بعضی از رشته ها از جمله دانشگاه ی شاهد ، فرهنگیان ، امنیت ملی و اطلاعات یا برخی رشته های هنری و …  در دو مرحله آزمون کتبی و آزمون شفاهی (مصاحبه)  یا آزمون های عملی انجام می شود.

زمان و مکان دعوت به مصاحبه

نتایج رشته های متمرکز و دارای شرایط خاص در انتخاب رشته دو مرحله است ( نتایج اولیه و نتیجه نهایی ) که این نتایج از طریق سایت سنجش اعلام می شود. همانطور که اشاره شد نتایج رشته های متمرکز و دارای شرایط خاص در انتخاب رشته  معمولاً اواخر شهریور ماه اعلام می شود و نتایج اولیه دعوت به مصاحبه رشته های دارای شرایط خاص اواخر مرداد ماه از طریق سایت سنجش اعلام می شود.

باید توجه داشت کسانی که دعوت به مصاحبه می شوند چند برابر ظرفیتی دانشگاه می باشد درنتیجه افرادی قبول و بعضی مردود خواهند شد. متقاضیان باید طبق برنامه زمانبندی که مشخص شده است  از طریق موسسات برای انجام مصاحبه هر دانشگاه به حوزه های که مشخص شده مراجعه نمایند.

بدین صورت سازمان سنجش هر سال بعد از اتمام  انتخاب رشته در اطلاعیه ای زمان محل برگزاری و کلیه مراحل مربوط به انجام فرآیند مصاحبه معرفی شدگان رشته های متمرکز و دارای شرایط خاص، در انتخاب رشته دانشگاه های مختلف را اعلام خواهد کرد.

راهنمای انتخاب رشته بازیگری

آشنایی با دانشگاه های رشته های متمرکز و دارای شرایط خاص

  • دانشگاه شاهدتهران
  • دانشگاه شهید مطهری
  • دانشگاه علوم قضایی  و خدمات اداری دادگستری
  • دکترای پیوسته بیوتکنولوژی دانشگاه تهران
  • دانشکده غیرانتفاعی رفاه تهران
  • دانشگاه جمهوری اسلامی ایران مرکز آموزشی عالی تربیت مربی عقیدتی سپاه -قم برای رشته های مدیریت فرهنگی و هنری
  • دانشگاه علوم پزشکی ارتش در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله برای رشته های (پیراپزشکی)  موسیقی نظامی و رشته های تحصیلی داروسازی
  • دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله برای رشته های (پیراپزشکی )
  • دانشگاه و دانشکده های علوم پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش
  • دانشکده اطلاعات امنیت ملی

نحوه اطلاع از نتایج اولیه و نهایی رشته های متمرکز و دارای شرایط خاص در انتخاب رشته

همانطور که  گفته شد نتایج از طریق سایت سنجش اعلام می شود. نحوه دیدن نتایج بدین صورت است که کد رشته های متمرکز که در دفترچه پر کرده اید را در سایت سنجش بارگزاری کنید.

بدین صورتکه وارد سایت سازمان سنجش شده از طریق منو  بر روی گزینه (سراسری) کلیک کرده روی اعلام نتایج رشته های متمرکز و دارای شرایط خاص در انتخاب رشته کلیک  کنید در اینجا شما به دو صورت می‌توانید نتیجه خود را ببینید:

  • شماره شناسنامه و شماره پرونده
  • شماره شناسنامه وشماره داوطلبی

از طریق پر کردن یکی از این موارد می توانید نتایج خود را مشاهده کنید. برای آگاهی از نتیجه نهایی که مانند نتیجه اولیه است نیز باید وارد سایت سازمان سنجش شوید و سپس در این مرحله اسامی کسانی که پذیرفته شدند و در امتحان نهایی امتیاز لازم را کسب کرده اند نمایش داده می شود.

ویرایش انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1403

 اعلام نتایج رشته های  متمرکز و دارای شرایط خاص در انتخاب رشته

بعد از برگزاری مرحله مصاحبه ی آزمون عملی داوطلب منتظر دریافت نتایج نهایی خود می باشد، بعد از پایان مصاحبه دانشگاه سراسری شرایط داوطلبان را بررسی کرده و اسامی کسانی که قبول شده اند از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود داوطلبانی که قبول شده اند می توانند در زمان اعلام شده نسبت به ثبت نام خود دردانشگاه مورد نظر اقدام نمایند.

در سال گذشته نتایج نهایی کنکور در اواخر شهریور ماه منتشر شد پیش بینی می کنیم اعلام نتایج کنکور 1403 نیز در همین بازه زمانی باشد. برای انتخاب رشته کنکور می توانید با شماره های ما تماس گرفته و با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید.

مشاوره برای نتایج رشته های متمرکز و دارای شرایط خاص در انتخاب رشته

پس از اعلام نتایج نهایی دانشگاه های پذیرنده اطلاعاتی شامل:  زمان ، نحوه و مدارک ثبت نام در سایت رسمی خود منتشر خواهند کرد.  برخی از داوطلبان از رشته و دانشگاه خود راضی نیستند این دسته از دانش آموزان می توانند با استفاده از مشاورین ما و نحوه برنامه ریزی برای سال آینده آماده شوند یا داوطلبانی که نسبت به مصاحبه خود اعتراض دارند می توانند از طریق ثبت درخواست اعتراض خود را در سامانه پاسخگویی سنجش ثبت کرده و شانس خود را برای قبولی و تغییر در رشته محلی دیگر امتحان کنند.

برخی داوطلبان نیز امید به برگزاری مرحله تکمیل ظرفیت دارند که با توجه به چند سال اخیر احتمال برگزاری همچنین آزمونی وجود ندارد.

 توضیحات بیشتر پیرامون رشته های نیمه متمرکز

ورود به رشته های دانشگاه های مختلف از طریق سازمان سنجش انجام می شود به عبارتی می شود گفت تمامی دانشگاه های سراسری در دوره های مختلف (روزانه و شبانه) پردیس های خود گردان ، پیام نور و غیر انتفاعی ها ظرفیت خالی خود را به سازمان سنجش اعلام می کنند و این سازمان از طریق کنکور سراسری یا بر اساس سوابق تحصیلی نسبت به جذب و پذیرش دانشجو قدام  می نمایند.

به طور کلی می شود گفت که  رشته های نیمه متمرکز دارای شرایط خاصی هستند این شرایط بر اساس نیاز های مراکز و ارگان های خاص کشور طراحی می شود و دانشجو ها را از طریق آزمون علمی ، مصاحبه علمی و معاینه پزشکی از میان داوطلبان واجد شرایط یا رتبه کنکور انتخاب می کنند. از رشته های نیمه متمرکز می شود به این موارد اشاره کرد:

(امنیت نرم پزشکی ، اتاق عمل ، هوش بری و امنیت اقتصادی  و… ) برای دریافت مشاوره و انتخاب رشته می توانید به سایت صدا سنجش مراجعه کنید و با همکاران ما تماس بگیرید.

 

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.