رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

معرفی رشته های پزشکی

رشته ی پزشکی یکی از رشته های پر متقاضی می باشد که دانشگاه های بسیاری سالانه پذیرش می کنند .در زمان انتخاب رشته لیست دفترچه ارائه داده می شود و متقاضیان با دریافت دفترچه می توانند انتخاب رشته انجام دهند .معرفی رشته های پزشکی در دفترچه و کد آن ها قابل ارائه برای داوطلبان می باشد که علاقه مندان به رشته های پزشکی بتوانند به ادامه تحصیل بپردازند .

رشته های پزشکی ازجمله مامایی ، پیراپزشکی ،دندانپزشکی و غیره می باشد .که برای ورود به رشته های پزشکی لازم به شرکت در آزمون سراسری می باشد و اگر افراد بخواهند بدون آزمون به رشته ی پزشکی دست پیدا کنند باید واجد شرایط خاص و عمومی باشند .رشته های پزشکی به علت بازار کار خوب متقاضیان بسیاری در این رشته وارد می شوند و با اخذ مدرک پایانی می توانند در مکان های عمومی مشغول به کار شوند

معرفی رشته های پزشکی

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

تحصیل در خارج

متقاضیان برای بررسی و معرفی رشته های پزشکی در دانشگاه های مختلف خارج از کشور می توانند در سایت های گوناگون جستجو کرده و اطلاعات مربوط به این رشته را دریافت کنند .رشته های پزشکی برای افراد با مدرک ها و رتبه های بالا قابل تحصیل می باشد و با در دست داشتن سوابق تحصیلی قبلی می توانند به کشور های خارجی مهاجرت کنند .

کشور های اروپایی برای دانشجویان رشته های پزشکی امکانات بسیاری را فراهم کرده است و با دریافت لیست انتخاب رشته و رتبه ی قبولی می توانند در کشور های خارجی به ادامه تحصیل بپردازند. یکی از رشته های پر طرفدار در بین رشته های تحصیلی پزشکی می باشد .معرفی رشته های پزشکی در زمان مقرر اعلام می شود و با کد ارائه شده می توانند انتخاب رشته ی دلخواه خود را انجام دهند .رشته های پزشکی در خارج و داخل ایران بازار کار خوبی دارد .متقاضیان در بیمارستان ،درمانگاه و کلینیک می توانند مشغول به کار شوند .متقاضیان رشته ی پزشکی در کشور های خارجی با درآمد بالایی برخوردار می باشد و با دریافت مدرک پزشکی می توانند وارد بازار کار شوند .

سختی های رشته پزشکی

رشته های پیراپزشکی

شرایط دندانپزشکی تعهدی

  1. معرفی رشته های پزشکی در دانشگاه های ایران

رشته ی پزشکی در همه دانشگاه های دولتی ، آزاد و پردیس خودگردان قابل ارائه می باشد .هزینه رشته های پزشکی نسبت به رشته های دیگر بالا است و افرادی که می خواهند در این رشته ها تحصیل کنند هزینه های بسیاری را باید پرداخت می کنند .هر ساله با معرفی رشته های پزشکی و لیست دفترچه داوطلبان می توانند با ورد کد انتخاب رشته نمایند .رشته های پزشکی در زمان اعلام شده با کد ورودی قابل ارائه می باشد و فرد باید در زمان اعلام شده انتخاب خود انجام دهد تا در رشته ی مورد نظر خود بتواند تحصیل کند.

افرادی که رتبه ی قبولی دانشگاه های دولتی را نمی‌آورند  باید گزینه های دیگر را انتخاب نمایند تا در کاربه موفقیت های دلخواه خود برسند .گزینه ی دیگر دانشگاه ها از جمله دانشگاه های پردیس خودگردان و آزاد می باشد .دانشگاه آزاد با آزمون سراسری قابل ورود می باشد و دانشگاه پردیس خودگردان با پرداخت شهریه ،افرادی که مدرک پایانی را ثبت دانشگاه دولتی می خواهند دانشگاه آزاد بهترین گزینه برای این افراد می باشد .

زمان و شرایط ثبت نام رشته های پزشکی

رشته های پزشکی در نظام پزشکی به ۴دوره تقسیم می شود .علوم پایه ،فیزوپاتولوژی ، کار آموزی بالینی و کار ورزی بالینی می باشد .زمان انتخاب رشته برای متقاضیان بسیار مهم می باشد و یک انتخاب اشتباه سرنوشت و هدف ،زندگی فرد را به خطر می اندازد .باید توجه داشته باشید در زمان انتخاب رشته های پزشکی و معرفی رشته های پزشکی با دقت کامل آن ها را انتخاب کنید تا در آینده دچار مشکل نشوید .

زمان ثبت نام و لیست رشته ها در زمان تعیین شده از سوی سازمان سنجش قابل ارائه می باشد و فرد باید در زمان تعیین شده انتخاب رشته و تعیین دانشگاه محل خود اقدامات لازم را انجام دهند. بسیاری از داوطلبان رشته های پزشکی نمی توانند رتبه ی خود را در حد قبولی برسانند و ناچار به انتخاب دانشگاه های پولی می کنند .دانشگاه های پولی نیاز به سوابق تحصیلی عالی را دارد تا داوطلبان این دانشگاه بتوانند به این دانشگاه ها ورود پیدا کنند .

انواع و معرفی رشته های پزشکی

رشته های پزشکی به دو دسته پزشکی و پیرا پزشکی تقسیم می شود .معرفی رشته ها به طور زیر می باشد .فوریت های پزشکی ،تکنولوژی اتاق عمل ،پرتو درمانی ،ارتوپدی ،مهندسی بهداشت محیط ،اطفال ،پزشک بیهوشی ،مامایی، زنان و زایمان ،دندانپزشکی ،فیزوتراپی ،اسیب شناسی ،داروسازی ،بیماری های ریوی ،بیماری اعصاب ،بهداشت عمومی ،پزشک خانواده ،جراح عمومی ،پزشک کلیه و مجاری ادرار ،خون شناسی ،دامپزشکی ،چشم پزشکی و تغذیه و رژیم درمانی می توان نام برد .

معرفی رشته های پزشکی در لیست انتخاب رشته

بستگی به رتبه ی دریافتی از آزمون سراسری می باشد اما اگر فردی به طور مثال رتبه ی کنکور آن قبولی در رشته پزشک عمومی باشد و خود فرد خواهان رشته داروسازی باشد باید از دانشگاه های با پرداخت شهریه اقدام به تحصیل کند .دانشگاه های پردیس خودگردان یکی از دانشگاه های با مدرک دانشگاه دولتی می باشد و افراد با پرداخت شهریه می توانند در این دانشگاه در رشته های مورد علاقه خود تحصیل کنند .برای ورود به دانشگاه های دولتی باید با شرکت در کنکور و قبولی اقدام کنند رشته های پزشکی نیاز به رتبه ی بالایی دارد .

مشاوران صدای سنجش در خصوص رشته پزشکی و غیر پزشکی شما عزیزان را راهنمایی کرده و سایت صدای سنجش اطلاعات کافی را در اختیار متقاضیان رشته ی پزشکی قرار داده است تا اطلاعات مربوطه را از سایت مطالعه کرده و انتخاب خود را به درستی انجام دهند .مشاوران صدای سنجش در رابطه با زمان ثبت نام و انتخاب رشته اطلاعات کافی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. مشاوران صدای سنجش زمان ثبت نام و انتخاب رشته  در زمان اعلام شده را برای شما عزیزان به اطلاع می رساند و در انتخاب رشته داوطلبان راهنمایی های لازم را در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.