رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

معرفی رشته های با درآمد و بازار کار مناسب

درست است که علاقه حرف اول را در تعیین رشته تحصیلی می زند ولی ممکن است وقتی به آینده شغلی خود فکر می کنید از انتخاب بعضی از رشته ها صرف نظر کنید. شرایط هر فرد می تواند متفاوت باشد بعضی از افراد با انتخاب یک رشته به دنبال مهاجرت اند، بعضی از افراد دیگر به دنبال شغل پر درآمد در ایران هستند. در این مطلب معرفی رشته های با درآمد و بازار کار مناسب برای داخل و خارج از کشور همچنین بانوان و آقایان را مطرح خواهیم کرد.

 

"</p

 

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

 

 

راهنمای انتخاب شغل از طریق تحصیل

بسیار دیده شده که افراد در یک رشته تحصیل کرده اند ولی به دلیل پیدا نکردن شغل مناسب و یا درآمد کم به کار های دیگر رو آورده و تخصص خود را رها کرده اند. این حالت می تواند بسیار تاثیر بدی بر روی روحیه افراد داشته باشد چرا که چند سال از زمان خود را برای موضوعی خاص و تحصیلات در یک رشته به هدر داده اند. با استفاده از معرفی رشته های با درآمد و بازار کار مناسب از ابتدا درست تصمیم بگیرید تا بتوانید از نظر درآمدی به درجات بالا برسید.

اگر درآمد برای شما مهم است از ابتدا به سراغ رشته های برتر در جذب افراد رفته و در این رابطه بیشتر تحقیق کنید می توانید با مشاورین صدای سنجش از طریق شماره های مرکز در تماس باشید و سوال خود را در این رابطه مطرح کنید. انتخاب اشتباه می تواند در آینده فرد تاثیر گذار باشد به همین دلیل بهتر است شغل و تحصیلات مورد نظر شما یکسان باشد.

 رشته تجربی مزایا و معایب و آینده شغلی

 رشته بیوتکنولوژی بازار کار و درآمد

 رشته عکاسی بازار کار و درآمد

 رشته دندانپزشکی درآمد و بازار کار

 رشته پزشکی درآمد و بازار کار

شرایط و معرفی رشته های با درآمد و بازار کار مناسب در ایران

نمی توان به صورت قطعی گفت چه رشته ای برای درآمد عالی مناسب تر است چرا که در هر رشته موقعیت های شغلی مناسبی وجود دارد به طور مثال یک برنامه نویس آی تی در گروه مهندسی می تواند درآمد عالی داشته باشد همان طور که یک دندان پزشک در گروه پزشکی و یک وکیل در گروه رشته های انسانی نیز پر درآمد است. پس باید به معرفی رشته های با درآمد و بازار کار مناسب آن بپردازیم.

در رشته های مهندسی می توان به رشته های کامپیوتر ، عمران و معماری و مهندسی برق اشاره کرد

البته مهندسی های دیگر نیز می توانند خوب باشند ولی در گروه پر درآمد قرار نمی گیرند.

در رشته تجربی پزشکی مشخص است که درآمد عالی دارند ولی دندان پزشکی و جراحی ها و چشم پزشکان بیشترین درآمد را دارند.

برای گروه پیرا پزشکی می توان از رشته هایی مانند فیزیوتراپی ، مامایی و هوشبری را نام برد.

برای  رشته های انسانی می توان گفت تمام مدیریت ها می تواند بیشترین درآمد را داشته باشند مانند مدیریت بازرگانی ، رشته های حسابداری ، حقوق و… از پیشنهاد های ما هستند.

در گروه هنر بستگی به شرایط هر فرد و علاقه او می توان درآمد های متفاوتی را داشت مثلا رشته عکاسی ، طراحی لباس ، گرافیک و نقاشی و بازیگری و کارگردانی از پر درآمد ترین ها هستند.

پسران و معرفی رشته های با درآمد و بازار کار مناسب

به صورت کلی با وجود شرایط اقتصادی به وجود آمده پسر ها به دنبال رشته هایی هستند که بتوانند درآمد بهتری بدست آورند چرا که در جامعه ایران مرد ها باید بتوانند خانواده‌ را حفظ کرده و هزینه های زندگی را بپردازند.

رشته های مهندسی و فنی بیشترین خواهان را دارد ولی آیا تا بحال به این فکر کرده اید که یک معمار خوب و یا یک عکاس خوب باشید و بتوانید شغل خود را ایجاد کنید؟ یک برنامه نویس یا یک گرافیست عالی؟

رشته های مهندسی همیشه چیزی است که بیشتر مرد ها به آن فکر می کنند ولی باید گفت که بسیاری از این رشته ها اشباع شده و بازار کار خوبی ندارند در معرفی رشته های با درآمد و بازار کار مناسب پیشنهاد ما به شما حرکت در خلاف جهت عموم مردم است یک پزشک همیشه می تواند درآمد خوبی داشته باشد ولی تا به حال به این فکر کرده اید که یک مربی ورزش حرفه ای چقدر درآمد دارد؟

بسیاری از رشته ها بکر و دست نخورده هستند می توانید بیشتر راجعب آن ها بدانید. برای گرفتن وقت مشاوره با صدای سنجش در تماس باشید.

دختران و معرفی رشته های با درآمد و بازار کار مناسب

هیچ محدودیتی بجز بعضی از رشته ها برای دختران و پسران نیست پس بانوان نیز می توانند هر رشته ای که بع آن علاقه دارند را انتخاب کنند ولی لزوما این انتخاب دلیل بر درآمد داشتن و یا این که به راحتی جذب محیط های کاری شدن نیست پس به این نکته دقت کنید. در معرفی رشته ها برای بانوان رشته های هنری حرف اول را می زند چرا که می توانند در آن ها موفق شوند.

می توانید محیط کاری مناسبی داشته باشید البته آن طور که به نظر می آید کار های هنری نیز سختی های خاص خود را دارد. رشته هایی مانند طراحی لباس ، عکاسی ، نقاشی و گرافیک معماری و… از جمله این رشته ها هستند. رشته هایی نیز مانند مامایی و یا دکتر زنان و زایمان که مخصوص بانوان است نیز از جمله بهترین ها هستند.

رشته های مهندسی کامپیوتر و حسابداری و بیشتر مدیریت ها نیز می تواند مناسب باشد در آخر باید به رشته حقوق و وکالت اشاره کرد.

مهاجرت و معرفی رشته های با درآمد و بازار کار مناسب

ممکن است هر رشته ای که در ایران مناسب است و یا درآمد خوبی دارد در خارج از کشور این گونه نباشد. رشته هر فرد برای مهاجرت بستگی به دانشگاه یا کشوری که به این مهاجرت می کنید و یا شرایط مهاجرت هر فرد دارد. به صورت کلی رشته های علوم پایه ، رشته های خدماتی و پرستاری دبیری مدیریتی و در نهایت انواع مهندسی ها رشته های مناسبی هستند.

برای آشنایی بیشتر با رشته ها می توانید با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند و در رابطه با هر رشته اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهند.

معرفی رشته های با درآمد و بازار کار مناسب

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.