رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

داوطلبانی که قصد دارند در رشته های بدون کنکور ادامه تحصیل دهند و در دوره های روزانه . شبانه یا نوبت دوم ،پردیس خودگردان ،پیام نور و غیر انتفاعی بدون کنکور شرکت نمایند می بایست فرم ثبت نام و انتخاب رشته خود را تکمیل نمایند.داوطلبان می بایست لیست رشته های بدون کنکور سراسری در دفترچه را پیش از ثبت نام مطالعه نمایند.

بعد از مذاکره و رایزنی در رابطه با حذف کنکور ، روند و مراحل پذیرش بدون کنکور دانشگاه سراسری در 90 درصد رشته ها نیازی به برگزاری آزمون ورودی نمی باشد و کلیه داوطلبان از طرف خود دانشگاه پذیرش خواهند شد.

همانطور که مشخص است ده درصد رشته ها مرتبط با رشته های پر طرفداری همچون پزشکی و پیراپزشکی و رشته های دانشگاه های تراز اول کشور می باشد.

 

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

 

لیست رشته های بدون کنکور سراسری
لیست رشته های بدون کنکور سراسری

 

داوطلبان برای بررسی رشته های بدون کنکور سراسری می توانند دفترچه انتخاب رشته را دانلود نمایند این لیست نقش به سزایی در انتخاب رشته داوطلبان دارد.

دانشجویانی که در دوره های روزانه ، نوبت دوم شبانه ) ، پردیس خودگردان ، دانشگاه غیرانتفاعی و پیام نور شرکت مینمایند می توانند لیست رشته های بدون کنکور را تهیه نمایند

ضمنا داوطلبان باید توجه کنند که در انتخاب رشته بدون آزمون 1403 بومی بودن و سهمیه مناطق و ایثارگران تاثیر در انتخاب رشته شان خواهد داشت.

در این مقاله لیست رشته های بدون کنکور سراسری را آماده کرده ایم و می بایست برای اطلاع دقیق از رشته های بدون آزمون با کارشناسان صدای سنجش تماس بگیرید.

 رشته های روزانه دانشگاه های سراسری

از جمله مواردی که حایز اهمیت می باشد این است که دانشگاه های بدون کنکور سراسری در دوره های روزانه هیچ مبلغی را برای تحصیل دریافت نمیکنند و تحصیل کاملا رایگان می باشد. دانشجویان دوره روزانه چه با کنکور چه بی کنکور هیچ شهریه ای را نمی پردازند .

 رشته های نوبت دوم دانشگاه های سراسری

دوره نوبت دوم یا شبانه از همه لحاظ تعداد واحد های درسی ،محیط آموزشی و اساتید و سواد علمی آنها هم تراز با دوره روزانه می باشد و این دوره هم به دلیل کیفیت آموزشی بالا میدان دانشجویان محبوبیت خاص خود را دارد.تنها تفاوتی که با دوره روزانه دارد از لحاظ شهریه می باشد .دانشجویان این دوره مبلغ اندکی را به عنوان شهریه پرداخت می نمایند.

 

رشته های پردیس خودگردان دانشگاه های سراسری

تمایز تحصیل در پردیس خودگردان میزان شهریه چشمگیر و مکان برگزاری کلاس ها می باشد به طوری که هر دانشگاهی پردیس خودگردان دانشگاه خود را دارا می باشد و با دوره روزانه تفاوت زیادی ندارد.همواره داوطلبین از رشته های موجود در دوره های پردیس خودگردان استقبال کرده و مدارک دانشگاهی پردیس خودگردان کاملا معتبر می باشد.

 رشته های غیرانتفاعی دانشگاه های سراسری

پذیرش بدون کنکور دانشجو، اکثریت در همه گروه های آزمایشی در دانشگاه غیرانتفاعی انجام می شود.این دانشگاه مورد تایید وزارت علوم می باشدو برای تحصیل در این دانشگاه دانشجویان می بایست شهریه بپردازند.

 رشته های پیام نور دانشگاه های سراسری 

دانشگاه پیام نور با تنوع در رشته های بدون کنکور و ظرفیت بالای پذیرش جزو دانشگاه های مورد علاقه داوطلبان می باشد.و از مزایای این دانشگاه تحصیل با هزینه مناسب و عدم نیاز به حاضر بودن در کلاس ها می باشد.

کارشناسان تخصصی صدای سنجش آماده اند تا به شما داوطلبان عزیز ،خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی را ارائه دهند و برای اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور سراسری با مرکز تماس حاصل نمایید.

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش 

02166837359-02166868571

 همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

 

 

ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد

شرایط ورود به دانشگاه بدون کنکور و پذیرش آن

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *